Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-09
Gorlice: Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gorlice w ramach projektu pn. Jasne barwy szkoły.
Numer ogłoszenia: 39124 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice , ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 77 66, faks 18 353 77 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gorlice w ramach projektu pn. Jasne barwy szkoły..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w zależności od rozpoznanych potrzeb uczniów klas I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gorlice w ramach realizacji projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.02-12-075/11 Jasne barwy szkoły współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Celem głównym usługi jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I - III z dziewięciu szkół podstawowych w Gminie Gorlice, dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych tych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie zajęć dla dzieci z klas I - III szkół podstawowych z terenu Gminy Gorlice w ramach realizacji projektu systemowego Jasne barwy szkoły, w okresie od lutego 2012 r. do 21 czerwca 2013 r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych, tj. lipca i sierpnia w łącznym wymiarze 3000 godzin. Ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają, niżej wymienione, szczegółowe zadania, stanowiące części zamówienia: Działanie 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Bystrej: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 2. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Dominikowicach: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: zajęcia rytmiczno - taneczne - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 3. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Klęczanach: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. oraz 1 grupa x 35 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 3 grupy x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 3 grupy x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: plastyczno-taneczne - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: wokalne - 1 grupa x 35 godz. w roku 2012/2013. Działanie 4. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Kobylance: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: edukacja szachowa - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 6 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: zajęcia rytmiczno - taneczne - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 5. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kwiatonowicach: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 40 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 45 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 45 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 50 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 50 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: artystyczno - teatralne - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 50 godz. w roku 2012/2013, Działanie 6. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Ropicy Polskiej: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 2 grupy x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 6 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 7 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: artystycznie - plastyczne - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 7. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Stróżówce: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r. Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r. Zadanie nr 4 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 6 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r. Zadanie nr 7 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 8 - nauka pływania dla dzieci z wadami postawy - 2 grupy x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 9 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: taneczne - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r. Zadanie nr 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: plastyczne - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013. Działanie 8. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Szymbarku: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r. Zadanie nr 3 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 6 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 7 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (muzyczne, taneczne i plastyczne) - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 40 godz. w roku 2012/2013, Działanie 9. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Zagórzanach: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013 Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013. 4. Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia: 1) Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: - godzinę zegarową (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.), - godzinę lekcyjną (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wymienionych w w/w Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. 2) Liczba uczniów / uczennic w grupach - zgodna z Rozporządzeniem o którym mowa w ust. 4, pkt 1. 3) Kwalifikacje nauczycieli / instruktorów: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, specjalność zależna od charakteru prowadzonych zajęć zgodna z wymogami prawa oświatowego. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje należy przedłożyć Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, które będą stanowić integralną część zawartej umowy. 4) Do obowiązków prowadzących zajęcia dodatkowe będzie należało: a) opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od potrzeb zdiagnozowanych przez szkołę, b) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora Szkolnego (dyrektora szkoły) i zatwierdzonym przez Koordynatora Projektu, dokładając wszelkich starań do ich prawidłowej realizacji, c) racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, d) przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów sprawdzających / diagnostycznych zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu, e) przygotowywanie opinii o postępach uczniów i przedkładanie jej wychowawcom klas i Koordynatorowi Szkolnemu, f) systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, g) prowadzenie kart pracy (zał. nr 1 do umowy .....) celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi Szkolnemu wraz z rachunkiem / fakturą oraz protokołem odbioru usług edukacyjnych (zał. nr 2 do umowy ......) w terminach ustalonych przez Koordynatora Projektu, h) sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w roku szkolnym 2011/2012, na koniec roku 2012 i na zakończenie zajęć w roku szkolnym 2012/2013 i przekazanie Koordynatorowi Szkolnemu, i) realizowanie zasady równości płci w odniesieniu do tematyki zajęć i grupy uczniów, j) poddawanie się kontroli osób do tego upoważnionych, k) wspomaganie działań promocyjnych projektu. 5) W ramach zajęć dodatkowych nauczyciele będą przekazywać uczniom niestereotypową wiedzę i szerokie, niezależne od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych, a także uczyć szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja w tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi edukacyjnej. 6) Zamawiający zakupi pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu. 5. Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od nr 1 do nr 5 stanowią jej integralną część..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 54.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ, 2) Wzór umowy parafowany na każdej stronie i potwierdzony na ostatniej stronie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy- zał. Nr 2 do SIWZ, 3) Wykaz - opis doświadczenia zawodowego w zakresie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY GMINY GORLICE
38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6, I piętro,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: OŚWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY GMINY GORLICE 38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6, dziennik podawczy I piętro,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy nr WND-POKL.09.01.02-12-075/11 Jasne barwy szkoły współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
- Dostawa warzyw i owoców
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów spec. pilotaż statków powietrznych PP na samolocie typu MEP(L), symulatorze FNPT II, do licencji ATPL(A) na okres 12 mies z podziałem na części
- "Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - 5 zadań
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.