Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Jarosław: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych w latach 2009-2011 z podziałem na zadania:
ZADANIE NR 1 - gmina Laszki
ZADANIE NR 2 - gmina Jarosław
ZADANIE NR 3 - gmina Wiązownica
ZADANIE NR 4 - gmina Radymno
ZADANIE NR 5 - gmina Chłopice
ZADANIE NR 6 - gmina Pruchnik
ZADANIE NR 7 - gmina Rokietnica
ZADANIE NR 8 - gmina Rożwienica
ZADANIE NR 9 - gmina Pawłosiów
Numer ogłoszenia: 39124 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych w latach 2009-2011 z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 - gmina Laszki ZADANIE NR 2 - gmina Jarosław ZADANIE NR 3 - gmina Wiązownica ZADANIE NR 4 - gmina Radymno ZADANIE NR 5 - gmina Chłopice ZADANIE NR 6 - gmina Pruchnik ZADANIE NR 7 - gmina Rokietnica ZADANIE NR 8 - gmina Rożwienica ZADANIE NR 9 - gmina Pawłosiów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: - remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej- wyboje 2-5 cm, - remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej- wyboje >5 cm, - remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej- wyboje do 2 cm, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm, - profilowanie nawierzchni masą bitumiczną, - wyrównanie podbudowy tłuczniem grub. 5-10 cm, - frezowanie nawierzchni do głęb. 5 cm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają kosztorysy ofertowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawarte w Rozdziale II i IV Specyikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp , w szczególności: 1) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy/robót w zakresie robót drogowych posiadającą doświad?czenie oraz kwalifikacje odpowiednie do tej funkcji. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która speł?nia następujące wymagania: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograni?czeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz co najmniej jedna zrealizowana inwestycja drogowa polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika ro?bót . 2) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniej?szego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okre?sie, wykonał minimum jedną robotę drogową z zakresu remontów cząstkowych w technologii: przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej , powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem kamiennym oraz nawierzchni z masy bitumicznej , o łącznej wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto 3) Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia jn.: 1)wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności co najmniej 30 Mg/h - 1szt. W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę, mieszanki mineralno-bitumicznej, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia), 2) walec statyczny ogumiony min. 10t- 1szt 3) szczotka mechaniczna- 1 szt 4) frezarka- 1 szt 5) remonter- 3 szt 6) walec wibracyjny- 1 szt 7) skrapiarka- 1 szt 8) Kombajn do powierzchniowego utrwalenia o poj. min. 4,5 t i ładowności 10 t materiału -1szt, 9) Samochód samowyładowczy o ład. min. 5- 10t- 2 szt 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamó?wienia (spółki cywilne / konsorcja). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na pod?stawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w Części 9 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Instrukcji dla wykonawców muszą spełniać łącznie. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, załączonych do oferty, o których mowa w Części 10 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców , na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza Nr 3 , 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , zgodnie z treścią Formularza Nr 4 (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Części 9 ust. 1 pkt.1 Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu należy dołączyć kopie wymaga?nych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy), zgodną z treścią Formularza Nr 5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Części 9 ust. 1 pkt.2 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwier?dzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 6) Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 6 Instrukcji dla Wykonawców. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Części 9 ust. 1 pkt.3 Instrukcji dla Wykonawców . W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 7) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy Pzp , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert . 8) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy Pzp , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pie?czątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumen?ty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski po?świadczonym przez Wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie wymienione w Części 10 ust. 1 pkt.3 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wy?konawców, 2) dokumenty wymienione w Części 10 ust. 1 pkt.1, 2, 7 i 8 albo odpowiadające im określone w ust.2 , po?winny być złożone przez każdego Wykonawcę, 3)dokumenty wymienione w Części 10 ust. 1 pkt 4, 5 i 6 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.jaroslaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II, 17, 37-500 Jarosław, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II, 17, 37-500 Jarosław pok. nr 4( Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa schodołazów na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb kuchni szpitalnej
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- "000-601-006 Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Przebudowa ul. Kruhel Pełkiński na działkach miejskich - III etap"
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 196 w m. Czerwonak na odcinku od skrzyżowania z ul. Krętą do skrzyżowania z ul. Okrężną
- "Remonty cząstkowe dróg powiatowych"
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.