Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Łódź:
ZP/132/2013 - Dostawa produktów leczniczych w trybie importu docelowego dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 391272 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/132/2013 - Dostawa produktów leczniczych w trybie importu docelowego dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/132/2013 - Dostawa produktów leczniczych w trybie importu docelowego dla Instytutu CZMP
1.Alupent (Orciprenalinum, iniekcje dożylne (koncentrat) 5 mg/10 ml, amp. 10 ml) 300 amp.
2.Atosil (Promethazini hydrochloridum, iniekcje dożylne i domięśniowe 50 mg/2 ml, amp. 2 ml) 2 100 amp.
3.Caffeine citrate (Caffeini citras, iniekcje dożylne/płyn doustny 50 mg/2 ml, amp. 2 ml) 5 000 amp.
4.CRH Ferring (Corticorelinum, iniekcje dożylne 0,1 mg, amp.s.subst.+rozp.1 ml).) 24 amp.s.subst.+rozp.1 ml
5.Dantrolen (Dantrolenum, iniekcje dożylne 20 mg, fiol.s.subst.+rozp.) 72 fiol.s.subst.+rozp.
6.Daraprim (Pyrimethaminum, tabl/draż/kaps 25 mg) 60 tabl/draż/kaps
7.Fansidar (Sulfadoxinum+Pyrimethaminum, tabl/draż/kaps 500 mg+25 mg) 90 tabl/draż/kaps
8.Favistan (Thiamazolum, iniekcje dożylne 40 mg/1 ml, amp. 1 ml) 600 amp.
9.Fungizone (Amphotericinum B, iniekcje dożylne 50 mg, fiol.s.subst.) 65 fiol.s.subst.
10.Cytotect (Cytomegalovirus immunoglobulin, iniekcje dozylne 1000 j.m./10 ml, amp. 10 ml) 10 amp.
11.Gardenal (Phenobarbitalum, iniekcje dożylne i domięśniowe 40 mg, fiol.s.subst.+rozp. 2 ml) 3 000 fiol.s.subst.+rozp. 2 ml
12.Haemocompletan (Fibrynogenum, iniekcje dożylne 1 g , fiol.s.subst.) 20 fiol.s.subst.
13.Lanitop (Metildigoxinum, iniekcje dożylne 0,2 mg/2 ml, amp. 2 ml) 100 amp.
14.Lanitop (Metildigoxinum, krople doustne 0,6 mg/ml, fl. 10 ml) 30 fl.
15.Methylocellulosum, substancja op. 250 g 2 op.
16.Nepresol (Dihydralazini sulfas, iniekcje dożylne 25 mg, amp.s.subst.+rozp.) 30 amp.s.subst.+rozp.
17.Nitroprussiate (Natrii nitroprussidum, iniekcje dożylne 50 mg, amp.s.subst.+rozp.) 60 amp.s.subst.+rozp.
18.Patentblau (Błękit sulfanu 2,5%, iniekcje, amp. 2 ml) 500 amp.
19.Relefact LH-RH (Gonadorelinum, iniekcje dożylne i podskórne 0,1 mg, amp.s.subst.) 650 amp.s.subst.
20.Sulfadiazyna (Sulfadiazinum, tabl/draż/kaps 500 mg) 330 tabl/draż/kaps
21.Synacthen (Tetracosastidum, iniekcje domięśniowe depot 1 mg/1ml, amp. 1 ml) 120 amp.
22.Synacthen (Tetracosastidum, iniekcje dożylne i domięśniowe 0,25 mg/1 ml, amp. 1 ml) 150 amp.
23.Trandate (Labetalolum, iniekcje dożylne 100 mg/20 ml, amp. 20 ml) 60 amp.
24.Trandate (Labetalolum, tabl/draż/kaps 500mg) 112 tabl/draż/kaps
25.Varitect (Immunoglobulinum humanum anty-Varicella-Zoster, iniekcje dożylne 125 j.m./5 ml, amp. 5 ml) 15 amp.
26.Varitect (Immunoglobulinum humanum anty-Varicella-Zoster, iniekcje dożylne 500 j.m./20 ml, amp. 20 ml) 30 amp.
27.Vitaminum A Streuli (Retinolum, iniekcje domieśniowe 300 000 j.m./ml, amp. 1 ml) 350 amp.
28.Vitaminum B6 (Pyridoxinum, iniekcje dożylne 100 mg/2 ml, amp. 2 ml) 10 amp..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.60.00 - Witaminy 33.62.12.00 - Środki przeciwkrwotoczne 33.62.21.00 - Produkty lecznicze do terapii serca 33.62.22.00 - Środki przeciw nadciśnieniu 33.62.26.00 - Betablokery 33.63.22.00 - Środki rozluźniające mięśnie 33.64.21.00 - Hormony przysadki, podwzgórza i analogiczne 33.64.23.00 - Produkty lecznicze do terapii tarczycy 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 33.65.12.00 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego 33.65.15.20 - Immunoglobuliny 33.66.15.00 - Neuroleptyki 33.67.00.00 - Środki lecznicze dla układu oddechowego 33.67.50.00 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.69.11.00 - Środki przeciwko pierwotniakom 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.a) wydłużenia , na okres kolejnych 3 miesięcy, okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu, w terminie na jaki umowa została zawarta;
b)zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innej niż wskazana w załączniku do umowy opakowania, dawki lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umowa;
c)zakupu u Wykonawcy w miejsce produktu odpowiednika chemicznego tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt; w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami terapeutycznymi albo w sytuacji braku produktu w oryginalnym opakowaniu, dawce lub postaci. W przypadku braku ekwiwalentu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie.
d)zmiany ilości poszczególnych pozycji w ramach kwoty określonej w § 3 ust. 1 i 5 w sytuacji gdy:
nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź;
wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych, bądź;
w wyniku zmiany prawa możliwe będzie dzięki temu podniesienie poziomu / jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego, bądź;
w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną.
2. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen produktów leczniczych będących przedmiotem umowy wyłącznie w przypadkach:
a)pogorszenia relacji PLN w stosunku do waluty obcej (EURO, USD lub CHF) mającej wpływ na cenę przedmiotu zamówienia o więcej niż 20% w stosunku do wartości kursu z dnia złożenia oferty przez Wykonawcę w sytuacji gdy przedstawi on Zamawiającemu dokumenty wskazujące jednoznacznie na związek przyczynowo skutkowy pomiędzy zmianą kursu waluty, a bezpośrednimi, zwiększonymi kosztami które musi ponieść Wykonawca realizując przedmiot umowy;
b)zmiana cen na korzyść zamawiającego;
(O propozycji zmiany cen produktów leczniczych, o której mowa w ust. 3 strona zainteresowana zmianą winna pisemnie poinformować drugą stronę załączając stosowny projekt aneksu, wraz z uzasadnieniem obejmującym propozycje nowych cen wraz z wykazem produktów leczniczych, których te zmiany będą dotyczyć, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez drugą stronę).
3.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy.
4.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej.
5.zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15
ul. Rzgowska 281/289
93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków dla potrzeb Działu Farmacji Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Sukcesywna dostawa leków do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa środków kontrastowych do tomografii komputerowej dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa leków, antybiotyków i drobnocząsteczkowych heparyn.
- Zakup wraz z dostawą leków psychotropowych i neuroleptyków.
więcej: Witaminy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.