Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Tczew: świadczenie usług opiekuńczych
Numer ogłoszenia: 391340 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Armii Krajowej 39, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7770020, faks 058 5326003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/tczew-miasto/mops_tczew
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług opiekuńczych osobom, które z powodu wieku, choroby, niepełnosprawności lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób a są jej pozbawione, którym zamawiający przyznał te usługi stosowną decyzją administracyjną w miejscu zamieszkania tych osób. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie codziennie, również w niedziele i święta, przez 7 dni w tygodniu, w godz. 7.00-19.00. Wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 6 500 godz. miesięcznie dla około 152 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości zamawianych ilości godzin. Zlecenie wykonania mniejszej ilości godzin usług opiekuńczych nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Zakres usług opiekuńczych: 1. Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, w szczególności: -pomoc w samoobsłudze, -czuwanie nad racjonalnym gospodarowaniem pieniędzmi przez podopiecznych i zapobieganie wyłudzeniu i rozdawaniu pieniędzy, -przygotowywanie posiłków ( w tym posiłków dietetycznych), -przynoszenie gotowych posiłków z baru lub stołówki, -karmienie, -przynoszenie węgla i palenie w piecu, -pranie bielizny osobistej, odzieży i bielizny pościelowej, -odnoszenie rzeczy do prania do punktów pralniczych i ich odbiór, -utrzymywanie w czystości pomieszczeń osoby objętej pomocą ( w tym sprzątanie po wykonywanych pracach domowych), -załatwianie niezbędnych prac urzędowych, -wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zaspokajania codziennych potrzeb życiowych, 2. Opieka higieniczna, obejmująca zapewnienie higieny osobistej i higieny pomieszczeń, w szczególności: -pomoc w wykonywaniu czynności higieny osobistej ( w tym przy toalecie porannej i wieczornej oraz przy myciu głowy, -pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych ( w tym zmiana pieluch), -dbanie o higienę paznokci kończyn dolnych i górnych, -zmian pozycji ciała osoby mającej trudności z poruszaniem się bądź nie poruszającej się, -zmiana bielizny pościelowej, -mycie okien u osób samotnych (2 razy w roku), -wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia higieny osobistej i higieny pomieszczeń, 3.Zalecona przez lekarza pielęgnacja, w szczególności: -nawiązanie i utrzymywanie kontaktu z lekarzem specjalistą (m.in. psychiatrą, neurologiem) osoby objętej pomocą w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania zleconych usług, -dbanie o toaletę przeciwodleżynową, -podawanie leków, -zakładanie kompresów i okładów, -prowadzenie rehabilitacji przyłóżkowej w celu zapobiegania powikłaniom wynikającym z unieruchomienia, -prowadzenie usprawniania ruchowego (siadanie, pionizacja, nauka chodzenia, nauka samoobsługi), -zamawianie wizyt lekarskich, -realizacja recept lekarskich, 4.Zapewnienie kontaktów z otoczeniem, obejmujące przygotowanie do pełnienia ról społecznych oraz utrzymywanie kontaktów ze środowiskiem i otoczeniem, poprzez udzielanie wsparcia psychicznego i zapewnianie poczucia bezpieczeństwa , a także poprzez udzielanie pomocy w komunikowaniu się z innymi osobami oraz pomocy w poruszaniu się, w szczególności: -podejmowanie działań mających na celu pomoc w zdobywaniu zaufania do środowiska i otoczenia oraz w nawiązywaniu kontaktu ze środowiskiem i otoczeniem, -pomoc w dojściu do lekarzy, na zabiegi na zajęcia terapeutyczne itp. oraz w powrocie do domu, -towarzyszenie podczas wizyt u lekarza i zajęć terapeutycznych, -towarzyszenie na spacerach, -pomoc w utrzymaniu kontaktu z rodziną i otoczeniem, -czytanie prasy i książek, -pisanie listów, -wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia kontaktów z otoczeniem i środowiskiem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 7.000,00- PLN - słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1 -O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e -Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat, (tj. 2006, 2007, 2008) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. świadczenie usług opiekuńczych osobom, które z powodu wieku, choroby, niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób, o wartości co najmniej 800 tyś. zł brutto. f -Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia co najmniej: 1 -jednej osoby pełniącej funkcję kierownika biura mającej minimum trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu usługami w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, zajmującej się kontrolą pracy pracowników świadczących usługi, 2 -40 osób posiadających odpowiednie doświadczenie i umiejętności pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi, zapewniających prawidłową realizację zamówienia. g -Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00-zł.( pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2 -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c i e-g. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3 -Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1 - Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, d - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f - wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat (2006,2007,2008) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których co najmniej jedno zamówienie w zakresie usług opiekuńczych było o wartości nie mniejszej niż 500 tyś. zł brutto, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, g - informację na temat liczebności personelu kierowniczego, przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ h - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu i lat doświadczenia w wykonywaniu przez nich czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. i - polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00-zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2 - W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt b-e składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt f-i niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3 - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt b-c i e. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a -nie otwarto jego likwidacji, b -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt d niniejszego rozdziału SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4 - Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt b-e oraz i należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5 -W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - przygotowanie zawodowe - 40
- 3 - doświadczenie - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/tczew-miasto/mops_tczew.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
83 - 110 Tczew
ul. Armii Krajowej 39
fax: (0-58) 532 - 60 -03.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie przy ul. Armii Krajowej 39.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponieważ przedmiotem zamówienia są usługi socjalne Zamawiający skorzystał z prawa do niestosowania przepisów dot. terminów składania ofert oraz zakazu ustalania kryteriów ofert na podstawie właściwości wykonawcy..
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Bieżące utrzymanie drzew i zieleni oraz sprzątanie w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Gniew
- Remont kapliczki w Czarlinie
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Tczew
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie"
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób zamieszkałych na terenie gminy Trzciel
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach
- Usługi opiekuńcze i zdrowotne dla uczestników projektu pn. ,,Przystań Pluskowęsy" w Gminie Chełmża z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.