To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Cedry Wielkie: Doposażenie Żuławskiego Ośrodka Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich oraz biura projektu w ramach projektu pn.:Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2
Numer ogłoszenia: 391372 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334684 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 683 66 01, faks 58 683 66 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Żuławskiego Ośrodka Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich oraz biura projektu w ramach projektu pn.:Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa wyposażenia do Żuławskiego Ośrodka Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich, która obejmuje: a) Laptop wraz z oprogramowaniem- 1 sztuka; b) Rzutnik - 1 sztuka; c) Stolik składany - 10 sztuk; d) Krzesło składane - 28 sztuk. 2) Dostawa wyposażenia do biura projektu w Urzędzie Gminy w Cedrach Wielkich; a) Aparat fotograficzny - 1 sztuka; b) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka. 2. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 1 i 2 oraz minimalne wymagania zamawiającego (min. Parametry i funkcje techniczne) stanowią załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis wyposażenia. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie: meble, sprzęt i urządzenia było nowe i nieużywane wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku. 4. Oferowane wyposażenie powinno być sprawne technicznie, bezpieczne i kompletne. 5. Oferowane wyposażenie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 6. Dostawa obejmuje także transport i wyładunek wyposażenia oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i serwisu na dostarczone wyposażenie na okres nie krótszy niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w zakresie poszczególnych dostaw. 8. W trakcie realizacji dostawy wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia należy również dostarczyć zamawiającemu: a) Instrukcję obsługi dostarczonego wyposażenia w języku polskim b) Karty gwarancyjne dostarczonego wyposażenia 9. Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących wyposażenie o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych rodzajów dostaw. Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ / model proponowanego wyposażenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje wyposażenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane należy podać typ / model proponowanego wyposażenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego wyposażenia. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 39.12.12.00 - Stoły 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11869,00
Oferta z najniższą ceną: 11869,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11869,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.