eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › przebudowa obiektu Palmiarni i zagospodarowanie Parku Winnego



Ogłoszenie z dnia 2006-07-31

POZYCJA 39155

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: przebudowa obiektu Palmiarni i zagospodarowanie Parku Winnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, do kontaktów: Zdzisława Gajewska, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84, e-mail: uzp@zgkim.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgkim.uzp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa obiektu Palmiarni i zagospodarowanie Parku Winnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Obiekt Palmiarni i Park Winny wokół Palmiarni w Zielonej Górze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa obiektu Palmiarni - przeszklona konstrukcja aluminiowa o pow. 2330m2, oraz zagospodarowanie Parku Winnego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 01.41.12.00 - 01.41.12.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie przebudowy obiektu Palmiarni - 2330 m2 przeszklonej konstrukcji aluminiowej z wykonaniem robót instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz wykonaniem przyłącza energetycznego; zagospodarowanie Parku Winnego- place, chodniki, elementy małej architektury 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 220 000,00 ZŁ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniaja wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych, nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, w przeciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane o wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem każda oraz jedną w zakresie realizacji robót w technologii specjalistycznej ślusarki aluminiowej w której ok. 1000m2 przeszklonej fasady elewacji wykonane było w systemie słupowo - ryglowym; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalnosci gospodarczej na kwotę min. 5,0 mln zł; posiadają środki pieniężne lub możliwości kredytowe w wysokości nie mniej niż 2,0 mln zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ na podstawie, wymaganych przez Zamawiającego i dostarczonych przez Wykonawcę, dokumentów i oświadczeń stosując formułę spełnienia-nie spełnienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności godpodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddzialu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych platności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wczesniej niz 3 m-ce przed uplywem terminu skladania ofert. 3. aktualnej infornacji z KRK w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu skladania ofert. 4.aktualnej informacji z KRK w zakresie okreslonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawionej nie wczesniej niz 6 m-cy przed upływem terminu skladania ofert. 5.polisa, w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo - kresytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7.wykaz osób, które będa uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 8.wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacych przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonaia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl. Opłata: 1650 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 09:00, pokój 007 w siedzibie Zamawiajacego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.