eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › dostawa dwóch sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych o dł. całkowitej w przedziale 7000mm-8000mm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-31

POZYCJA 39158

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ciechanów: dostawa dwóch sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych o dł. całkowitej w przedziale 7000mm-8000mm Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Komunikacji Miejskiej w Ciechanowie Spółka z o.o., do kontaktów: Łęgowska Mariola, ul. Gostkowska 83, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6738460, 6723294, fax 023 6722216, e-mail: zkm@zkmciechanow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zkmciechanow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednoosobowa spółka Gminy Miejskiej Ciechanów; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych o dł. całkowitej w przedziale 7000mm-8000mm. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Komunikacji Miejskiej w Ciechanowie Spółka z o.o. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych autobusów miejskich przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych o dł. całkowitej w przedziale 7000mm-8000mm. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone przepisami art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 2/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1.Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7/ wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach dostaw o podobnym charakterze i wartości do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 5, 8/ sprawozdanie finansowe za 2005 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności. 9/ informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10/ polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9/ kserokopia świadectwa homologacji lub kserokopia decyzji zwalniającej pojazd z obowiązku homologacji, 10/ kserokopia dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium. 11/ wykaz autoryzowanych punktów serwisowych typu otwartego na terenie Polski. 13/ wypełniony wzór umowy - załącznik nr 6 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: dostawa 2 sztuk autobusów miejskich fabrycznie nowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: 20000 (dwadzieścia tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24.ust.1 u.P.z.p. 5) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 6) wymagane min. 30 autoryzowanych punktów serwisowych typu otwartego na terenie Polski. 7) zdolność kredytowa wykonawcy min. 900 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia w/w warunków wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oryginałów dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za zgodność przez osoby uprawnione do podpisywania oferty, z dopiskiem,, za zgodność z oryginałem\. 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone przepisami art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 2/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1.Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7/ wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach dostaw o podobnym charakterze i wartości do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 5, 8/ sprawozdanie finansowe za 2005 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności. 9/ informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10/ polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9/ kserokopia świadectwa homologacji lub kserokopia decyzji zwalniającej pojazd z obowiązku homologacji, 10/ kserokopia dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium. 11/ wykaz autoryzowanych punktów serwisowych typu otwartego na terenie Polski. 13/ wypełniony wzór umowy - załącznik nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 60 2. Ilość autoryzowanych pkt.serwisowych typu otwartego na terenie Polski 30 3. Okres gwarancji całopojazdowej 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmciechanow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 09:15, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Ogłoszenie wysłano 24.07.2006 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.