To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-28
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-90/14)
Numer ogłoszenia: 391710 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366342 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-90/14).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego dalej sprzętem) dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w 9 zadaniach (częściach) w następujący sposób: Numer zadania: 1. Nazwa zadania: Zestawy komputerowe Numer zadania: 2. Nazwa zadania: Komputer przenośny Numer zadania: 3. Nazwa zadania: Drukarka kolorowa laserowa Numer zadania: 4. Nazwa zadania: Komputer przenośny Numer zadania: 5. Nazwa zadania: Drukarka monochromatyczna Numer zadania: 6. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu komputerowego: Zestaw komputerowy z urządzeniem wielofunkcyjnym (1 kpl.), Zestaw komputerowy z drukarką (2 kpl.), Monitor systemu kamer przemysłowych (1 kpl.), Monitor systemu kamer telewizyjnych (1 kpl.), Monitor systemu wentylacji (2 kpl.) w ramach projektu pn. Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej Numer zadania: 7. Nazwa zadania: Urządzenie wielofunkcyjne Numer zadania: 8. Nazwa zadania: Drukarka kolorowa laserowa Numer zadania: 9. Nazwa zadania: Komputer przenośny 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 oraz załącznik nr 6.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5 - Komputery osobiste 30.23.13.00-0 - Monitory ekranowe 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne 30.23.21.10-8 - Drukarki laserowe Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (sprzętu): 4. Montaż sprzętu będzie obejmował m.in.: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie i przekazanie do użytku. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich Rozwiązania równoważne: 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz w której zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w SIWZ. 8. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy, funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.12.13.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dotyczy zadania nr 6: Tytuł projektu: Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś Priorytetowa I. Nowoczesna gospodarka, Działanie I.3 Wspieranie innowacji. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Zestawy komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams Spółka Jawna, ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9933,48
Oferta z najniższą ceną: 9933,48 / Oferta z najwyższą ceną: 9933,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Komputer przenośny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams Spółka Jawna, ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4308,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4157,40
Oferta z najniższą ceną: 4157,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4157,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Drukarka kolorowa laserowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5768,70
Oferta z najniższą ceną: 5768,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5768,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Komputer przenośny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams Spółka Jawna, ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6949,50
Oferta z najniższą ceną: 6949,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6949,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Drukarka monochromatyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1549,80
Oferta z najniższą ceną: 1549,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1549,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu komputerowego: Zestaw komputerowy z urządzeniem wielofunkcyjnym (1 kpl.), Zestaw komputerowy z drukarką (2 kpl.), Monitor systemu kamer przemysłowych (1 kpl.), Monitor systemu kamer telewizyjnych (1 kpl.), Monitor systemu wentylacji (2 kpl.) w ramach projektu pn. Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17235,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20184,30
Oferta z najniższą ceną: 20184,30 / Oferta z najwyższą ceną: 20184,30
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 - Urządzenie wielofunkcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konica Minolta Business Solutions Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Muszkieterów 15, 02-273 Lublin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2939,70
Oferta z najniższą ceną: 2939,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2939,70
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 - Drukarka kolorowa laserowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2884,35
Oferta z najniższą ceną: 2884,35 / Oferta z najwyższą ceną: 2884,35
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9 - Komputer przenośny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams Spółka Jawna, ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5768,70
Oferta z najniższą ceną: 5768,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5768,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz ploterów na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Zakup monitorów
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.