To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Lublin: Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez al. Władysława Andersa w Lublinie na wysokości skrzyżowania z ul. Zawilcową oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 391718 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345566 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez al. Władysława Andersa w Lublinie na wysokości skrzyżowania z ul. Zawilcową oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1. Opracowanie projektu inżynierii ruchu (dokumentacja oznakowania i dokumentacja ruchowa) - 8 egz. 1.2. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego branży elektrycznej zasilania sygnalizacji - 8 egz. 1.3. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego branży elektrycznej sygnalizacji świetlnej - 8 egz. 1.4. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego części konstrukcyjnej (maszty wysięgnikowe) - 8 egz. 1.5. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej - 4 egz. 1.6. Pozyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500. 1.7. Opracowanie przedmiaru robót - 2 egz. 1.8. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych) na wykonanie i odbiór realizowanych robót budowlanych- 4 egz. 1.9. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 egz. 1.10. Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu - 4 egz. 1.11. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej - 1 egz. 2. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym: 2.1. Zatwierdzenie projektu inżynierii ruchu (dokumentacja oznakowania i dokumentacja ruchowa). 2.2. Uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego branży elektrycznej zasilania sygnalizacji. 2.3. Uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego sygnalizacji świetlnej w branży elektrycznej i konstrukcyjnej. 2.4. Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych, w tym materiałów do wniosku o pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym zgłoszenia robót do Wydziału Architektury i Budownictwa UM Lublin i właściwego organu nadzoru budowlanego, oraz decyzji dotyczących prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. 3. Sprawowanie nadzoru autorskiego: 3.1. Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4. Zrealizowanie robót w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy oraz zatwierdzoną dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 4.1. Wykonanie elektrycznej kanalizacji kablowej wraz ze studniami, zasilającej sygnalizację. 4.2. Wykonanie okablowania sygnalizacji. 4.3. Wykonanie systemu koordynacji i monitoringu sygnalizacji. 4.4. Budowa osprzętu sygnalizacji, w tym: montaż sterownika, budowa masztów z wysięgnikami, montaż systemu detekcji pojazdów, montaż latarni sygnalizacyjnych (sygnalizatory) wraz z ekranami kontrastowymi, montaż przycisków dla pieszych i sygnalizatorów akustycznych. 4.5. Odtworzenie chodników i trawników. 4.6. Uporządkowanie terenu robót. 5. Wykonanie niezbędnych prób i badań: 5.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 5.2. Prowadzenie dziennika budowy i wykonania obmiarów ilosci zrealizowanych robót. 6. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. Operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 7. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRONIKA I TELEMATYKA DROGOWA SP. Z O.O.
- Elektronika i Telematyka Drogowa Sp. z o. o., ul. Wagonowa 14-18, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192960,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 171731,12
Oferta z najniższą ceną: 171731,12 / Oferta z najwyższą ceną: 473550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.