Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Łódź: Zakup aparatu USG z obrazowaniem elastograficznym
Numer ogłoszenia: 391754 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego , ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2516166, faks 042 2516166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieganski.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatu USG z obrazowaniem elastograficznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu USG z obrazowaniem elastograficznym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 5.000,00 zł. Należy dołączyć dowód wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) załącznik nr 2 - Parametry użytkowe sprzętu b) dokumenty dopuszczające do obrotu przedmiot zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010r. (Dz. U. Nr 107/2010. poz. 679) o wyrobach medycznych, w szczególności deklaracja zgodności CE, c) materiały informacyjne (karty katalogowe, ulotki) potwierdzające spełnienie przez oferowany sprzęt parametrów użytkowych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) załącznik nr 1 - formularz Oferta
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany umowy polegające na zmianie terminu dostawy sprzętu, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, o czas wynikający z tych okoliczności. Zmiany wymagają aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieganski.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych - siedziba Zamawiającego, budynek administracji, III piętro, pok. 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych - siedziba Zamawiającego, budynek administracji, III piętro, pok. 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane z udziałem Gminy Kleszczów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Zakup wraz z dostawą - 1 szt. kosiarki wysięgnikowej dla RDW Piotrków Tryb. - 1 szt. rębaka do gałęzi dla RDW Łowicz - 2 szt. kosiarek bijakowych dla RDW Bełchatów i RDW Łowicz"
- 29/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- Dostawa 4 zestawów tokenów do analizy danych surowych z plików FASTQ
- 16/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- Zakup laptopów, monitorów oraz stacji dokujących na potrzeby spółki Łódzkie Inwestycje
- 8/ZP/2025 Najem dystrybutorów wody wraz z kompleksową obsługą serwisową, wsparciem technicznym dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu USG dla Szpitala w Kamieniu Pomorskim Sp. Z o.o.
- Dostawa wszechstronnego aparatu USG w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu medycznego i aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Besku
- Zakup i dostawa klinicznego cyfrowego ultrasonografu dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.