eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu elektroakustycznego i sprzętu do projekcji multimedialnej do filii Domu Kultury Włochy przy ul. Chrościckiego 14 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Warszawa: Dostawa sprzętu elektroakustycznego i sprzętu do projekcji multimedialnej do filii Domu Kultury Włochy przy ul. Chrościckiego 14 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 391780 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury "Włochy" , ul. Bolesława Chrobrego 27, 02-479 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8637323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektroakustycznego i sprzętu do projekcji multimedialnej do filii Domu Kultury Włochy przy ul. Chrościckiego 14 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektroakustycznego i sprzętu do projekcji multimedialnej, w tym: kolumny głośnikowe, statywy głośnikowe, konsolety mikserskie wraz z walizkami transportowymi, odtwarzacze CD MP3, odtwarzacz Mini Disc, korektory graficzne, procesory efektów dźwiękowych, kompresory dynamiki, transformatory symetryzujące, statywy mikrofonowe, mikrofony dynamiczne wokalowe, mikrofony pojemnościowe wokalowe, zestaw mikrofonów do perkusji, mikrofony dynamiczne instrumentalne, mikrofony pojemnościowe instrumentalne, słuchawki, mikrofony bezprzewodowe zauszne, mikrofony bezprzewodowe wokalne do ręki, rzutnik multimedialny, odtwarzacze DVD, odbiorniki do posiadanych mikrofonów, przewód multicore(wielożyłowy) z gniazdami i wtykami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.34.21.00 - Słuchawki 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.34.24.20 - Studyjne konsole mikserskie 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 32.33.34.00 - Odtwarzacze wideo 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tzn.: warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 zamówienie (dostawę) polegające na dostawie sprzętu elektroakustycznego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (brutto). W załączeniu należy zamieścić dokumenty od poprzednich odbiorców (zamawiających) potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007r., Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi przedłożyć: 1. Wypełniony Formularz OFERTA (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu, składa dokument lub dokumenty, wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie sprzętu elektroakustycznego - na załączniku nr 3 z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 zamówienie (dostawę) polegające na dostawie sprzętu elektroakustycznego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (brutto). W załączeniu należy zamieścić dokumenty od poprzednich odbiorców (zamawiających) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców np.: Konsorcjum o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie). 5. Wypełniony Formularz cenowy - według formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 7. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 - 5 należy przedłożyć w ofercie w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty wymienione w punkcie 2 i 3 - dotyczące każdego ze wspólników spółki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dkwlochy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Kultury Włochy, ul. Bolesława Chrobrego 27, 02-479 Warszawa, pok. nr 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 17:00, miejsce: Dom Kultury Włochy, ul. Bolesława Chrobrego 27, 02-479 Warszawa, Sekretariat - pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.