Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Lubartów: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz programów komputerowych organizowana w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowany w ramach PO KL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 391854 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie , Szczekarków 62, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 26 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spszczekarkow.pl/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz programów komputerowych organizowana w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowany w ramach PO KL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie edukacyjne do tablicy interaktywnej j angielski. (1komplet) Na komplet składają się Startuj z angielskim 1 stanowisko (1szt), pakiet Mądre dziecko mój pierwszy angielski (1szt), multimedialny program edukacyjny podstawy języka angielskiego na 1 stanowisko (1szt), multimedialny program edukacyjny podstawy 6 europejskich języków na 1 stanowisko (1szt). 2.Program komputerowy cyfrowy korektor mowy eduSensus.(1szt) 3.Program komputerowy do diagnozy i terapii logopedycznej terapii jąkania Echokorektor.(1szt) 4.Program komputerowy Gotowość Szkolna.(1szt) 5.Program komputerowy Wspomaganie rozwoju - pakiet profesjonalny.(1szt) 6.Program komputerowy do diagnozy i terapii logopedycznej Eduterapeutica logopedia wersja rozszerzona.(1komplet) 7.Programy komputerowe do tablicy multimedialnej.(6szt) Wyszczególnienie programów Grafomotoryka od szlaczka krzywego do pisma pięknego (1szt), Szacuję, przeliczam, obliczam (1szt), Klaszczę, tupię, podskakuję (1szt), Logo Obrazki. Część I sygmatyzm (1szt), Słucham i uczę się mówić Zestaw Sylaby i Czasowniki l.p. i l.m. (1szt), Słucham i uczę się mówić Zestaw Odmiana rzeczownika (Fleksja) cz.1 cz.2 (1szt). 8.Laptop z systemem operacyjnym win7.(1szt) Specyfikacja: Taktowanie procesora: 1,4 GHz Cache L2: 512 kB Cache L3: 3 MB Pozostałe informacje o procesorze: 2 rdzenie 4 wątki technologia HyperThreading Przekątna ekranu:15,6 Rozdzielczość:1366 x 768, 16:9 Powierzchnia matrycy: matowa LED HD Karta graficzna: 2GB DDR3 64 bit 2000MHz Zainstalowana pamięć: RAM4 GB 1600 MHz SODIMM DDR3 Pojemność HDD: 500 GB System operacyjny: Win 7 zainstalowany na laptopie i dostarczony na płycie dvd Komunikacja: WiFi 802.11 b.g.n, LAN 10.100.1000 Porty Video VGA (15 pin D-Sub), HDMI Kamera internetowa, Czytnik kart pamięci Napęd optyczny: DVD?RW Super Multi Dual Layer Liczba portów USB: 2 szt., w tym USB 3.0 1szt. 9.Oprogramowanie antywirusowe z licencją na 1 rok zainstalowane na laptopie i dostarczone na płycie.(1szt) 10.Tablica interaktywna z rzutnikiem. (1komplet) Specyfikacja tablicy: Przekątna powierzchni roboczej: co najmniej 79 Technologia tablicy optyczna IR możliwość pracy 4 osób jednocześnie powierzchnia suchościeralna i magnetyczna nie powodująca refleksów przy projekcji dokładność odczytu 1mm prędkość kursora 125sek czas reakcji: pierwsza kropka 25ms, ciągła kropka 8ms Obsługa dowolny wskaźnik palec Złącza komunikacja USB Obsługiwane systemy operacyjne Win7 Załączone akcesoria 3 pisaki dedykowane do tablicy wymazywacz wskaźnik teleskopowy półka na pisaki zestaw do mocowania na ścianie Oprogramowanie: w języku polskim Gwarancja 36 miesięcy (bez materiałów eksploatacyjnych) 12miesięcy na powierzchnię Specyfikacja rzutnika Technologia wyświetlania DLP Rozdzielczość 1280x720 HD 1600x1200 UXGA Jasność 2500 ANSI Lumenów Kontrast 13000 Obiektyw Zoom optyczny 1,2 Trwałość lampy 4000h Złącza obsługa NTSC PAL wejścia HDMI 2szt Uchwyt sufitowy, metalowy, z regulowanym rozstawem otworów uchwyt dostarczony łącznie ze śrubami do montażu regulacja w pionie -od -15 do 15 stopni regulacja w poziomie - 360 stopni wymiar uchwytu - 600-1020mm długości możliwość ukrycia kabli Gwarancja 24 miesiące 11.Pakiet programów biurowych Microsoft Office Professional 2013 (1pakiet) licencja komercyjna. 12.Drukarka laserowa czarno biała.(1szt) Prędkość druku w czerni 18 stron na minutę Rozdzielczość druku 1200 x 1200 dpi Obsługa Win 7 Ręczny druk dwustronny Interfejs USB Nośniki papieru A4, A5, A6, B5, C5, DL 13.Toner do drukarki.(5szt) 14.Papier do drukarki.(10ryz) 15.Odtwarzacz muzyki cd audio mp3(1szt) Moc wzmacniacza 4 W Tuner radiowy Odtwarzacz CD, mp3 1 port usb Wyjście minijack 3,5mm Zasilanie sieciowe i bateriami.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 38.65.21.20 - Projektory wideo 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.30 - Papier do drukowania 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 72.61.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ma podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ma podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ma podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ma podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ma podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 124, 21-100 Lubartów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 124, 21-100 Lubartów Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowany w ramach PO KL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej i jest współfinansowany ze śreodków EFS..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, weterynaryjnej oraz architektury krajobrazu ZSCKR Bystra
- Dostawa licencji i subskrypcji oprogramowania
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: ,,Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.