Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-12
Warszawa: Wykonywanie usług stałej konserwacji oraz doraźnych napraw dźwigów (nr sprawy 8/2009/ZP)
Numer ogłoszenia: 392038 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Obrony Narodowej (ZO MON) , ul. Puławska 4/6 (wejście od ul. Rakowieckiej 2A), 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6871745, 6871812, faks 022 6871030, 6870413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zomon.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze Ministerstwa Obrony Narodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług stałej konserwacji oraz doraźnych napraw dźwigów (nr sprawy 8/2009/ZP).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług stałej konserwacji dźwigów oraz podejmowanie doraźnych napraw dźwigów zainstalowanych w obiektach administrowanych przez Zakład Obsługi MON. Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w na terenie Warszawy pod adresami: ul. Rakowiecka 4A, ul. Puławska 4/6, ul. Klonowa 1, Al. Niepodległości 218, ul. Filtrowa 2/4, ul. Lekarska 25, ul. Nowowiejska 29 i 33. Szczegółowy wykaz dźwigów stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Kod numeryczny wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 50531400-0 - usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w prowadzonym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie: Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu: 1) złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy, 2) akceptuje warunki umowne załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) skieruje do realizacji zamówienia pracowników posiadających stosowne certyfikaty lub inne dokumenty stwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, 5) spełnia wymogi w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dn. 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.), a mianowicie: a) dysponuje Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych, b) pracownicy skierowani do wykonywania zamówienia będą posiadali poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnej o klauzuli poufne wydane przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych. 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia stawiane warunki, musi przedstawić oświadczenie pisemne i dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz wskazywać osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Może to być kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na wzorze wg zał. nr 6. Osoby wskazane w wykazie muszą posiadać stosowne certyfikaty lub inne dokumenty stwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia. Dokumenty stwierdzający posiadanie tych uprawnień należy obowiązkowo dołączyć do składanej oferty. Może to być kserokopia tego dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. 7. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca dysponuje Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych podpisane przez Wykonawcę i Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych. 8. Odpowiednie dokumenty wydane przez służby ochrony państwa potwierdzające, że Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych został przeszkolony w zakresie ochrony informacji niejawnych, którymi są: 1) Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych, 2) Aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pełnomocnika ochrony przeprowadzone przez służby ochrony państwa, o którym mowa w art. 54 ust. 2 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych, 3) Aktualne zaświadczenie o szkoleniu uzupełniającym pełnomocników ochrony, o którym mowa w art. 54 ust. 3a ustawy o ochronie informacji niejawnych. 9. Oświadczenie pisemne, że w dniu podpisywania umowy osoby skierowane do wy-konania zamówienia będą posiadały poświadczenie bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnej o klauzuli poufne wydane przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych. 10. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zomon.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obslugi MON, Warszawa, ul. Puławska 4/6 - wejscie od ul. Rakowieckiej 2, pokój 212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zakładu Obslugi MON, Warszawa, ul. Puławska 4/6 - wejscie od ul. Rakowieckiej 2. Wejście do Zakładu poprzez biuro przepustek, które wydaje przepustkę.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.