eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P/37/DEZYNSEKCJA.DERATYZACJA/2014 na świadczenie usługi zabezpieczenia obiektów Szpitala Specjalistycznego INFLANCKA przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Warszawa: P/37/DEZYNSEKCJA.DERATYZACJA/2014 na świadczenie usługi zabezpieczenia obiektów Szpitala Specjalistycznego INFLANCKA przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja)
Numer ogłoszenia: 392112 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/37/DEZYNSEKCJA.DERATYZACJA/2014 na świadczenie usługi zabezpieczenia obiektów Szpitala Specjalistycznego INFLANCKA przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zabezpieczenia obiektów Szpitala Specjalistycznego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja) oraz monitorowanie obiektów przed występowaniem szkodników celem zapobiegania i zwalczania. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje w szczególności: a) w zakresie usługi dezynsekcji: zwalczanie owadów (zarówno biegających, jak i latających), ich jaj i larw, ze względów sanitarnych i gospodarczych przy użyciu odpowiednich środków np. żelu, pułapek lepowych; monitoring obiektów przed występowaniem insektów zgodny z HACCP; przeprowadzanie dezynsekcji obejmującej powierzchnię całego obiektu Szpitala wraz z przynależnymi budynkami zewnętrznymi (piwnice, parter, wszystkie kondygnacje, strych, klatki schodowe) o łącznej powierzchni 12.414,01 m2; dokonywanie stałej akcji dezynsekcyjnej raz w miesiącu obejmującej: wyłożenie środka (np. żelu), umieszczenie pułapki lepowej (opisanej nazwą z podaniem terminu wyłożenia), likwidację kryjówek owadów, zakończenie akcji dezynsekcyjnej potwierdzonej stosownym protokołem. b) w zakresie usługi deratyzacji: zwalczanie za pomocą środków chemicznych, fizycznych lub biologicznych wszelkich gryzoni, najczęściej szczurów i myszy z obszaru obiektów Szpitala; deratyzację doraźną i powtarzalną przeciwko szczurom i myszom; rozstawienie karmników deratyzacyjnych wraz z ich obsługą (w tym uzupełnieniem środka odpowiednim preparatem) wokół budynków szpitala (minimum 7 karmników), w piwnicach oraz na strychu; w razie potrzeby wykładanie środka zwalczającego aż do uzyskania 100 % efektu; dokonywanie stałej akcji deratyzacyjnej raz w miesiącu obejmującej: wyłożenie środka, umieszczenie ostrzeżenia UWAGA TRUTKA, podanie terminu wyłożenia trutki, kontrolę i wymianę pogryzionych wkładek aż do zaprzestania pobierania preparatu przez gryzonie, zakończenie akcji deratyzacyjnej potwierdzonej stosownym protokołem Wszystkie preparaty i inne produkty a także sprzęt, niezbędne do prawidłowo przeprowadzonej usługi dezynsekcji i deratyzacji dostarcza Wykonawca. Wykonawca wybiera metodę i preparaty do skutecznej dezynsekcji i deratyzacji. Wykonywanie usługi deratyzacji musi być zgodne z wymogami HACCP i zasadami wiedzy i sztuki oraz środkami posiadającymi atesty dopuszczalności stosowania w służbie zdrowia, zapewniającymi maksymalne bezpieczeństwo dla ludzi przy najwyższej możliwej skuteczności działania. Każda akcja dezynsekcyjna oraz deratyzacyjna powinna zakończyć się wypisaniem stosownych protokołów. Protokoły winny być podpisane przez obie strony, w tym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Dodatkowo załączona powinna być lista z podpisami kierowników / pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala, potwierdzających wykonanie usługi. Protokoły z dezynsekcji i deratyzacji powinny zawierać m.in. następujące informacje: nazwę handlową użytego preparatu, informację o substancji czynnej, nr pozwolenia MZ lub atest PZH, informację o szkodnikach zwalczanych (jeśli dotyczy), zalecenia i ocenę lokalu. Protokół przeglądu karmników deratyzacyjnych powinien zawierać następujące informacje: rozmieszczenie karmników, informację o procentowym wyjedzeniu trutki oraz informacje o wykonanych czynnościach (np. wymiana trutki, dodanie karmnika, wymiana karmnika, czyszczenie i dezynfekcja karmnika, ilość (gram) wyłożonej trutki). W przypadku zaistnienia faktu pojawienia się insektów w miejscach, gdzie przeprowadzono dezynsekcję podstawową, Wykonawca wykona nieodpłatnie dodatkową usługę. Harmonogram wykonywania usługi: usługa stała - jeden raz w miesiącu: w każdy trzeci piątek miesiąca. Jeżeli w tym dniu przypada święto, usługę należy wykonać tydzień wcześniej; usługa doraźna na każde dodatkowe wezwanie w ciągu 12 godzin po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia (dopuszcza się zgłaszanie faksem i drogą mailową). Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej, Warszawa, ul. Inflancka 6. Zamawiający informuje, że nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala, ani wjazdu na jego teren. Zamawiający informuje, że na dzień wszczęcia postępowania do obsługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji łączna powierzchnia podlegająca usłudze wynosi 12.414,01 m2. Realizacja zamówienia musi być prowadzona w sposób w pełni profesjonalny, nie utrudniający bieżącego funkcjonowania Szpitala. Wymagany minimalny okres gwarancji - 6 miesięcy; maksymalny okres gwarancji - 24 miesiące - licząc od daty wykonania ostatniej usługi. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9, 90.92.30.00-3..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9, 90.92.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że realizują lub zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, główne usługi dezynsekcji i deratyzacji, w tym minimum 1 usługę (umowę) dezynsekcji i deratyzacji w czynnym obiekcie służby zdrowia (z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - na formularzu nr 5 do SIWZ) oraz załączą dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że osoby wykonujące zamówienie posiadają przeszkolenie i doświadczenie w zakresie usług dezynsekcji, deratyzacji oraz systemu HACCP oraz posiadają aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych - Oświadczenie Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru załącznika do SIWZ) Wypełniony formularz - Wykaz głównych usług (załącznik nr 5 do SIWZ) potwierdzający spełnianie warunku określonego w § 17 pkt. 1 ust. 1.2. SIWZ wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: - poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby wykonujące zamówienie posiadają przeszkolenie i doświadczenie w zakresie usług dezynsekcji, deratyzacji oraz systemu HACCP oraz posiadają aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ); wykaz środków chemicznych, które będą wykorzystane do realizacji usługi dezynsekcji i deratyzacji wraz z kartami charakterystyki i atestami dla tych preparatów; krótki opis sposobu wykonywania usługi (organizacja i metody realizacji zamówienia, ilość osób wykonujących usługę itp.); ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja na wykonanie usługi - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy; zmiany zaproponowanych w ofercie środków do dezynsekcji lub deratyzacji z powodu zaprzestania ich produkcji (stosowne pismo producenta) na inne, posiadające te same właściwości oraz spełniające wszystkie wymagania jak w SIWZ, zmiany wielkości opakowań lub zmiany postaci występowania preparatu (np. żel, płyn, granulat) przy zachowaniu przynajmniej tej samej skuteczności działania zmiany osób wskazanych do wykonywania zamówienia, przy czym nowe osoby muszą spełniać co najmniej wymagania określone w SIWZ dla osób wykonujących usługę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.