Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-28
Biała Podlaska: Dostawa wyrobów medycznych do Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca (stymulatory, elektrody, wyroby do napraw), rękawic diagnostycznych i chirurgicznych, kaniul do podawania wiskoelastyków, zgłębników silikonowych, zestawów do drenażu worka osierdziowego w podziale na 10 części, sprawa ZP.3520/47/14
Numer ogłoszenia: 392210 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych do Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca (stymulatory, elektrody, wyroby do napraw), rękawic diagnostycznych i chirurgicznych, kaniul do podawania wiskoelastyków, zgłębników silikonowych, zestawów do drenażu worka osierdziowego w podziale na 10 części, sprawa ZP.3520/47/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych do Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca (stymulatory, elektrody, wyroby do napraw), rękawic diagnostycznych i chirurgicznych, kaniul do podawania wiskoelastyków, zgłębników silikonowych, zestawów do drenażu worka osierdziowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7, 33.14.14.20-0, 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1- 2 500,00 zł słownie zł: dwa tysiące pięćset, Część 2-400,00 zł słownie zł: czterysta, Część 3-2 500,00 zł słownie zł: dwa tysiące pięćset, Część 4 -2 500,00 zł słownie zł: dwa tysiące pięćset, Część 5-100,00 zł słownie zł: sto, Część 6-5 000,00 zł słownie zł: pięć tysięcy, Część 7-1 200,00 zł słownie zł: jeden tysiąc pięćset, Część 8-70,00 zł słownie zł: siedemdziesiąt, Część 9-70,00 zł słownie zł: siedemdziesiąt, Część 10-50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji. 2) Wypełnione formularze cenowe. 3) Wypełnione załączniki: nr 6.1 i 6.2 do siwz (dotyczy części 1), nr. 6.3 i 6.4 do siwz (dotyczy części 2), nr 6.5 i 6.6 do siwz (dotyczy części 3), nr 6.7 do siwz (dotyczy części 4 poz. 1). 4) Załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy (o ile dotyczy), że:- zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- w przypadku wyboru jego oferty, po otrzymaniu żądania od Zamawiającego, dostarczy Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 5) Dotyczy części nr 6 i 7: Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 7 siwz. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl (w zakresie części 1-4, 6 i 7)
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy Zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 15zł, pok.104, bud.CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal.poczt. 15zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno-Administracyjnego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto nie wzrosną przez okres: - minimum 6 m-cy (dotyczy części 1-9), - minimum 12 m-cy (dotyczy części 10), od początkowej daty realizacji umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stymulatory dwujamowe i jednojamowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Stymulatory dwujamowe (DDDR) - 50 szt., 2) Stymulatory jednojamowe (SSIR) - 25 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaawansowane stymulatory dwujamowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) zaawansowane stymulatory dwujamowe (DDDR) z rozbudowanymi funkcjami automatycznymi - 5 szt., 2) zaawnsowany stymulator dwujamowy umożliwiajacy wykonanie badań MRI klatki piersiowej z elektrodami - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Automatyczne stymulatory dwujamowe i jednojamowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) automatyczne stymulatory dwujamowe (DDDR) - 50 szt., 2) automatyczne stymulatory jednojamowe (SSIR) - 25 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrody, zestawy do wprowadzania elektrod, mandryny do elektrod.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody, zestawy do wprowadzania elektrod, mandryny do elektrod - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby zużywane w Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca (do napraw).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby zużywane w Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca (do napraw) m. in. olej silikonowy medyczny, klej silikonowy, tuleje do mocowania przewodów wewnątrzsercowych zaślepki dla złącza stymulatora, urządzenia do fiksacji elektrod aktywnych, śrubokręty TW do stymulatorów - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne - 7 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 79
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rękawice chirurgiczne sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne sterylne - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny 73 600 par (łącznie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 74
- 2. Jakość - 25
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jednorazowa kaniula do wiskoelastyku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa kaniula do podawania wiskoelastyku w przebiegu operacji zaćmy - 800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zgłębnik żołądkowy silikonowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik żołądkowy silikonowy (100%) - 180 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestawy do drenażu worka osierdziowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu worka osierdziowego, wyrób sterylny - 25 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.
- Zakup i dostawa paliw płynnych oraz dodatku ADBLUE do pojazdów i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej". Przetarg II
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie: I-VI.2025
- Dostawa i montaż telewizorów
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, implantów, rękawic, produktów do sterylizacji, obłożenia, materiały opatrunkowe II
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.