Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-12
Kamienna Góra: sukcesywna dostawa nici chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 392256 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa nici chirurgicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiane towary winny spełniać wszystkie wymagania stawiane w siwz i które powinny być dopuszczone do obrotu /zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami: - towary będące przedmiotem sprzedaży będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, - zamawiany towar będzie najwyższej jakości wynikających z ich właściwości i przeznaczenia, - towary będące przedmiotem sprzedaży będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających ich jakość i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, - Zamawiany towar powinien posiadać termin ważności pozwalający na jego magazynowanie i prawidłowy odczyt. Termin ważności towaru musi gwarantować jego przydatność do użycia w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy od daty zakupu z wyjątkiem towaru o terminie ważności krótszym. Na opakowaniu winna być również podana data produkcji i numer serii. - W przypadku wyrobów medycznych będących przedmiotem niniejszej umowy, z których właściwości wynika konieczność wskazania terminu przydatności zgodnie z pkt. 13.3 ppkt. 12 załącznika nr 1 do rozporządzenia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514) termin przydatności będzie stemplowany na opakowaniu. W przypadku produktów niesterylnych na opakowaniach nie ma wymogu podawania daty ważności, - Zamawiany towar będzie dopuszczony do obrotu i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także będzie prawidłowo oznakowany. Wykonawca przedkłada ZAMAWIAJĄCEMU świadectwo rejestracji lub certyfikat CE jednostki notyfikowanej lub deklarację zgodności, - towary będące przedmiotem sprzedaży będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania; oferowane nici winny spełniać wszystkie wymagania stawiane nowoczesnym materiałom szewnym, które winny cechować się następującymi parametrami techniczno-eksploatacyjnymi: igły winny się nie giąć i nie tępić, igły i nici winny zapewnić łatwe przechodzenie przez tkanki i zapewniać minimalną traumatyzację, igły i nici winny posiadać dobre właściwości mechaniczne, tj.,: winny być elastyczne, podatne i wygodne w trakcie wiązania, nie powodować nie pożądanych odczynów tkankowych, winny posiadać dobrą ostrość oraz łatwe przenikanie przez szyte tkanki, winny być wytrzymałe; - oferowany towar winien odpowiadać opisowi podanemu w formularzu cenowym oraz: spełniać parametry techniczne takie, jak: a) wymaga się aby nitki były pakowane w podwójne szczelnie w sterylnie zamkniete saszetki (saszetka wewnętrzna szczelnie zamknięta); b) zamawiający wymaga aby na saszetce opis rodzaju nici był w języku polskim a także do zbiorczego opakowania była dołączona instrukcja użytkowania w języku polskim; c) nie dopuszcza się odchyleń w krzywiźnie koła d) dopuszcza się odchylania w długości igły i nitki +/- 10% - W celu weryfikacji spełnienia powyższych wymogów Zamawiający wymaga dołączenia do oferty po 1 saszetce do każdej pozycji w przypadku nitek, natomiast w przypadku gdy oferent ma chęć złożenia próbek na staplery dopuszcza się ich złożenia razem z ofertą po 1 sztuce do każdego oferowanego rodzaju staplera w pakiecie. Szczegółowe parametry podane są w formularzu cenowym zał nr g..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24 - Podkładki pod skalpele .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz ust. 2 pkt. 1 - 4 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy; b)spełnią warunki podstawowe przedmiotu zamówienia określone w rozdziale I, II i III (oferowane towary winny posiadać parametry podane w zał nr g) oraz inne wymogi określone w siwz w tym również projektu umowy; c)dostarczy ofertę sporządzoną wg siwz wraz z wypełnionymi następującymi formularzami określonymi w rozdziale III; d)posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; e) przedstawią dokument potwierdzający, że oferowany towar posiada wszelkie, aktualne wymagane przepisami prawa dokumenty dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia; f) dostarczą próbki łącznie z ofertą, tj. po 1 szt do każdej pozycji z każdego oferowanego pakietu. W/w próbki podlegają zwrotowi, Wykonawcy zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp po zakończeniu postępowania przetargowego; g) posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 2 dostawach odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonanych (zakończonych) wraz z dokumentami (np. referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane należycie; e)termin realizacji dostawy towaru: 5 dni roboczych od daty złożonego zamówienia, f)zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od dnia wystawienia faktury vat; g)dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem dostawcy. h)zapewni stałość cen netto przez okres trwania umowy - 12 miesięcy z wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT. Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą je dokumenty, o których mowa w rozdziale III. Ocena powyższych warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą zgodnie z poniższym wykazem wypełnione oświadczenia i dokumenty (które należy zaparafować i przedstawić w formie załączników do oferty, stanowiących integralną jej część): 1 załączniki: 1.1 formularz ofertowy zał nr a 1.2 oświadczenie oferenta zał nr b 1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c 1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d** 1.5 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nr j 1.6 oferta zał nr e 1.7 umowa zał nr f 1.8 formularz cenowy zał nr g* 1.9 podwykonawcy zał nr h 1.10umowa konsorcjum zał nr j *** 2.Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - zgodnie z § 1 ust. 1 w/w RRM Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - zał nr 1; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał nr 2; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał nr 3; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał nr 4; koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - zał nr 5 (W przypadku, gdy ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia ani licencji Zamawiający uzna przedstawienie stosownego oświadczenia za wyczerpujące spełnienie zapisów tej kwestii); w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Zamawiający wymaga złożenia dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1, 2, 3 RPRM z dn. 19 maja 2006r. na zasadach określonych danymi przepisami - zał nr 6. 2.1Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z § 1 ust. 2 w/w RRM, Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): - wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał nr A - wykazu dostaw (Dla Zamawiającego wystarczającym jest udokumentowanie co najmniej 2 dostaw. Załączenie w ofercie więcej niż 2 udokumentowanych dostaw nie wpłynie na ocenę oferty); 2.2 Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - zgodnie z § 3 ust. 1 pkt. 1 w/w RRM, Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): opis (W celu potwierdzenia parametrów towaru określonych umownie przez Zamawiającego w siwz i formularzu cenowym, wymaga się załączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę sporządzonych w języku polskim oryginalnych ulotek producenta bądź innych dokumentów potwierdzających parametry i dane techniczne przedstawione w ofercie przetargowej (tj.: instrukcje użycia w języku polskim, aktualne katalogi, karty katalogowe, karty danych technicznych, ulotki informacyjne drukowane przez dystrybutora sporządzane na podstawie oryginalnych ulotek producenta czy opis produktu bądź deklaracje producenta) na poszczególne pozycje lub pakiety - w przypadku gdy pozycje w pakiecie różnią się między sobą tylko rozmiarem. Dane w ulotce winny być zgodne z danymi umieszczonymi w formularzu cenowym oraz na towarze ! - zał nr B, próbki (Wykonawcy dostarczą próbki do każdej pozycji w oferowanym pakiecie - dotyczy pakietów szewnych, W przypadku gdy oferent chce złożyć próbkę na staplery należy je złożyć razem z ofertą po 1 sztuce do każdego oferowanego rodzaju staplera w pakiecie). W/w próbki podlegają zwrotowi Wykonawcy zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp po zakończeniu postępowania przetargowego zgodnie z warunkami określonymi w tym artykule) - zał nr C, 3. Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg. W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar w danym przetargu jest wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.: deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych); certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III); wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych) lub złożyć oświadczenie, iż oferowany towar posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego - jako zał D. Na załączonym opisie w formie zał nr B, C, D o którym mowa wyżej winny być zamieszczone nr katalogowe producenta - kody, które podano w formularzu cenowym zał nr g; W przypadku zał nr C Wykonawca winien umieścić nr pakietu i pozycji którego asortyment dotyczy ! * Formularz cenowy należy dołączyć w wersji papierowej oraz elektronicznej wraz z oświadczeniem, iż wersja ta odpowiada wersji przedstawionej w ofercie oraz jest zgodna w każdym szczególe z formularzem cenowym Zamawiającego. ** Załącznik wypełnić w przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika (nie wyszczególniony w aktualnym KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), czy jednego z konsorcjantów podmiotu składającego ofertę. W przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy wyszczególnionego w aktualnym KRS lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dany załącznik nie jest konieczny do wypełnienia i załączenia do oferty. *** dotyczy konsorcjów (W przypadku gdy zainteresowany udziałem w przetargu występuje w imieniu konsorcjum finansowego lub holdingu, dołącza do oferty umowę konsorcjum) UWAGA: Załączniki B, C, D sporządza Wykonawca !.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp zo.o.
NZOZ Szpital Powiatowy
58-400 Kamienna Góra
ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie
dział zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nici niewchłanialne, plecione, powlekane, poliestrowe, syntetyczne bez igły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nici niewchłanialne, plecione, powlekane, poliestrowe, syntetyczne z igłą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nici niewchłanialne, monofilamentowe, poliamidowe, syntetyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 12 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: nici plecione, powlekane poliglikonatem, syntetyczne, wchłaniające się do 60 - 90 dni od zaimplantowania z igła odwrotnie tnącą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: nici plecione, powlekane poliglikonatem, syntetyczne, wchłaniające się do 60-90 dni od zaimplantowania z igłą okrągłą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 15 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: nici plecione, powlekane poliglikonatem, syntetyczne, wchłaniające się 60-90 dni od zaimplantowania bez igły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: nici plecione, powlekane glikonatem, syntetyczne, wchłaniające się do 42 dni od zaimplantowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 14 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: nici monofilamentowe, syntetyczne, wchłaniające się po 12 miesiącach od zaimplantowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: nici monofilamentowe, syntetyczne, wchłaniające się między 60-90 dniem od zaimplantowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 18 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: nici niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe, syntetyczne z igłą okrągłą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: produktu specjalistyczne (stalowy szew odbarczający).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: staplery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 9 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: nici niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe, syntetyczne z igłą odwrotnie tnącą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: stapler liniowy z nożem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji budowlanej dla dz.nr 24 obręb Legnicki Dwór w Legnicy
- Remont budynków komunalnych przy ul. Papieża Jana Pawła II nr 21 i nr 23 w Kamiennej Górze
- Remont budynków komunalnych przy ul. Papieża Jana Pawła II nr 21 i nr 23 w Kamiennej Górze
- Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.