eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaligródDostawa karmy dla żubrów do Nadleśnictwa Baligród w 2012 r. w ramach realizacji projektu Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa. ZG-2710-27/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Baligród: Dostawa karmy dla żubrów do Nadleśnictwa Baligród w 2012 r. w ramach realizacji projektu Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa. ZG-2710-27/12
Numer ogłoszenia: 392272 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Baligród , ul. Balów 14, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa karmy dla żubrów do Nadleśnictwa Baligród w 2012 r. w ramach realizacji projektu Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa. ZG-2710-27/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części : a) 1 część zamówienia: dostawa buraków cukrowych w ilości 35,0 ton Buraki cukrowe stanowią korzeń bez naci, pochodzący ze zbiorów 2012 roku. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Kołonice. Buraki bezwzględnie muszą być oczyszczone z ziemi, gliny. b) 2 część zamówienia: dostawa kukurydzy w ilości 4,0 tony Kukurydzę stanowi wysuszone ziarno zapakowane w workach, o wadze od 40 kg do 70 kg, pochodzące ze zbiorów 2012 r. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Kołonice. c) 3 część zamówienia: dostawa siana w ilości 4,0 tony Siano stanowi wysuszona trawa łąkowa, prasowana w wiązane baloty o wadze od 150 kg do 400 kg, pochodząca ze zbiorów 2012 r. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Kołonice. d) 4 część zamówienia: dostawa soli lizawkowej w ilości 4,0 tony Sól lizawkowa to sól kamienna w naturalnych bryłach, zapakowana w worki o wadze od 40 kg do 70 kg. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Kołonice. 2. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na dowolną ilość części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.31.00-7, 03.21.12.00-5, 03.11.42.00-5, 14.41.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) według kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) według kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) według kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) według kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) według kryterium spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10.1. Oferta powinna zawierać wypełniony Formularz oferty wg załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ oraz inne dokumenty np. pełnomocnictwo. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w razie wystąpienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności : - potrzeby zmiany terminu realizacji spowodowanej : a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; b) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; c) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej. 2 Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty będzie wymagało zachowania formy pisemnej, notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 3 Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4 Ceny netto określone w umowie/ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. 5 Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik numer 4 do SIWZ. 6 Warunki zmiany umowy zawartej w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Baligród, ul. Balów 14, 38-606 Baligród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Nadleśnictwo Baligród, ul. Balów 14, 38-606 Baligród - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu: Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa. Zamawiający informuje że projekt: Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1 część zamówienia: dostawa buraków cukrowych w ilości 35,0 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buraki cukrowe stanowią korzeń bez naci, pochodzący ze zbiorów 2012 roku. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Kołonice. Buraki bezwzględnie muszą być oczyszczone z ziemi, gliny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2 część zamówienia: dostawa kukurydzy w ilości 4,0 tony;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kukurydzę stanowi wysuszone ziarno zapakowane w workach, o wadze od 40 kg do 70 kg, pochodzące ze zbiorów 2012 r. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Kołonice..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3 część zamówienia: dostawa siana w ilości 4,0 tony;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siano stanowi wysuszona trawa łąkowa, prasowana w wiązane baloty o wadze od 150 kg do 400 kg, pochodząca ze zbiorów 2012 r. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Kołonice..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4 część zamówienia: dostawa soli lizawkowej w ilości 4,0 tony;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sól lizawkowa to sól kamienna w naturalnych bryłach, zapakowana w worki o wadze od 40 kg do 70 kg. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Kołonice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.41.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.