Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-28
Łódź: Dostawa urządzeń RTG do kontroli bagażu, przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS) oraz bramkowych wykrywaczy metalu WTMD (ZNP/14/21)
Numer ogłoszenia: 392288 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. , ul. gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 688-84-14, faks 42 6888384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.airport.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiający sektorowy - zarządzanie lotniskami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń RTG do kontroli bagażu, przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS) oraz bramkowych wykrywaczy metalu WTMD (ZNP/14/21).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie składa się z 3 części: Część 1 zamówienia: Dostawa urządzeń RTG do kontroli bagażu; Część 2 zamówienia: Dostawa przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS); Część 3 zamówienia: Dostawa bramkowych wykrywaczy metalu WTMD. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia został określony w Załączniku nr 3a do SIWZ dla urządzeń RTG do kontroli bagażu, w Załączniku nr 3b do SIWZ dla przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS), w Załączniku nr 3c do SIWZ dla bramkowych wykrywaczy metalu WTMD. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub na kilka części zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: W zakresie części 1 zamówienia: dostawę Zamawiającemu 2 sztuk urządzeń RTG o wymiarach tunelu umożliwiającego prześwietlanie bagażu o wymiarach do 60 cm na do 40 cm oraz 1 sztuki urządzenia RTG o wymiarach tunelu umożliwiającego prześwietlanie bagażu ponadgabarytowego, ładunku i poczty o wymiarach do 145 cm na do 180 cm, zwanych dalej urządzeniami, transport urządzeń do siedziby Zamawiającego, rozładunek i montaż urządzeń w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzeń w siedzibie Zamawiającego, instalacja urządzeń w istniejącym u Zamawiającego systemie HME (Heimann Management Environment) i integracja z tym systemem, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego, utrzymywanie stanu zgodności z aktualnie obowiązującym prawem bibliotek TIP przez okres minimum 5 lat oraz wykonywanie usług serwisowych urządzeń w okresie gwarancji, zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 3a oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5a. W zakresie części 2 zamówienia: dostawę Zamawiającemu przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS), zwanego dalej urządzeniem, transport urządzenia do siedziby Zamawiającego, rozładunek i montaż urządzenia w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego oraz wykonywanie usług serwisowych urządzeń w okresie gwarancji, zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 3b oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5b. W zakresie części 3 zamówienia: dostawę Zamawiającemu 3 sztuk bramkowych wykrywaczy metalu WTMD, zwanego dalej urządzeniem, transport urządzenia do siedziby Zamawiającego, rozładunek i montaż urządzenia w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego oraz wykonywanie usług serwisowych urządzeń w okresie gwarancji, zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 3c oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5c..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.58.10.00-1, 38.54.60.00-4, 35.12.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych) dla 1 części zamówienia. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą (tj. okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 30 1240 6292 1111 0010 3957 6801. Na przelewie winien znajdować się numer i nazwa postępowania. Do oferty winna zostać dołączona kopia polecenia przelewu (potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku składania wadium w formie innej niż w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego gwarancję lub poręczenie. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale VII (Wadium) SIWZ w postępowaniu ZNP/14/21.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że: a) dla części 1 zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej: - jedną dostawę urządzeń RTG do kontroli bagażu do portów lotniczych, na kwotę nie niższą niż 1.000.000 zł (jeden milion złotych) netto, a dostawa została lub jest wykonywana należycie oraz - jedną usługę instalacji i i integracji z istniejącym u zamawiających systemem HME (Heimann Management Environment), a instalacja i integracja wykonane zostały należycie, przy czym oba warunki muszą być spełnione łącznie b) dla części 2 zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał: jedną dostawę przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS) do portów lotniczych na kwotę nie niższą niż 120.000 zł (sto dwadzieścia tysięcy złotych) netto, a dostawa wykonana została lub jest wykonywania należycie c) dla części 3 zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał: jedną dostawę bramek WTMD do portów lotniczych na kwotę nie niższą niż 35.000 zł netto, a dostawa wykonana została lub jest wykonywana należycie. Uwaga. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów, w których kwoty określone zostały w innej niż polska walucie, Zamawiający dokona przeliczenia wartości na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do wskazanej w dokumencie waluty określonego w tabeli A kursy średnie walut obcych Narodowego Banku Polskiego obowiązującej w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego, w Biuletynie Informacji Publicznej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dla części 2 zamówienia: zaświadczenia właściwego organu państwa członkowskiego o zatwierdzeniu o którym mowa w pkt. 12.7.3 załącznika do Rozporządzenia Komisji (UE) 185/2010
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej na Platformie aukcji elektronicznych Portu Lotniczego Łódź pod adresem http://lodzairport.proe.biz. Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 (dwie) oferty niepodlegające odrzuceniu w postępowaniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Warunki przeprowadzania aukcji elektronicznej zawarte zostały w Rozdziale XV. SIWZ w postępowaniu ZNP/14/21.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w SIWZ w postępowaniu ZNP/14/21.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.airport.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Zespół ds. Zamówień Publicznych i Umów, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Biuro Zarządu, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ilekroć mowa w niniejszym ogłoszeniu o specyfikacji lub SIWZ należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu ZNP/14/21. Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, przyjętego Zarządzeniem Nr 20/2007 Prezesa Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. z dnia 28 sierpnia 2007 r., wraz z ostatnią zmianą wynikającą z Uchwały Nr 2/2014 Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. dnia 30 kwietnia 2014 r. oraz na podstawie przepisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń RTG do kontroli bagażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie części 1 zamówienia: dostawę Zamawiającemu 2 sztuk urządzeń RTG o wymiarach tunelu umożliwiającego prześwietlanie bagażu o wymiarach do 60 cm na do 40 cm oraz 1 sztuki urządzenia RTG o wymiarach tunelu umożliwiającego prześwietlanie bagażu ponadgabarytowego, ładunku i poczty o wymiarach do 145 cm na do 180 cm, zwanych dalej urządzeniami, transport urządzeń do siedziby Zamawiającego, rozładunek i montaż urządzeń w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzeń w siedzibie Zamawiającego, instalacja urządzeń w istniejącym u Zamawiającego systemie HME (Heimann Management Environment) i integracja z tym systemem, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego, utrzymywanie stanu zgodności z aktualnie obowiązującym prawem bibliotek TIP przez okres minimum 5 lat oraz wykonywanie usług serwisowych urządzeń w okresie gwarancji, zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 3a oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5a..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.58.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie części 2 zamówienia: dostawę Zamawiającemu przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS), zwanego dalej urządzeniem, transport urządzenia do siedziby Zamawiającego, rozładunek i montaż urządzenia w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego oraz wykonywanie usług serwisowych urządzeń w okresie gwarancji, zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 3b oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5b..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.60.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa bramkowych wykrywaczy metalu WTMD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie części 3 zamówienia: dostawę Zamawiającemu 3 sztuk bramkowych wykrywaczy metalu WTMD, zwanego dalej urządzeniem, transport urządzenia do siedziby Zamawiającego, rozładunek i montaż urządzenia w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego oraz wykonywanie usług serwisowych urządzeń w okresie gwarancji, zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 3c oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5c..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.