eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › całoroczne wykonanie robót utrzymaniowych na drogach krajowych (letnie i zimowe) oraz utrzymanie czystości na obiektach mostowych i przepustach w Rejonach Nowy Targ i Wadowice w latach 2006 do 2008



Ogłoszenie z dnia 2006-01-20

POZYCJA 3923

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: całoroczne wykonanie robót utrzymaniowych na drogach krajowych (letnie i zimowe) oraz utrzymanie czystości na obiektach mostowych i przepustach w Rejonach Nowy Targ i Wadowice w latach 2006 do 2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, do kontaktów: Aneta Trześniewska, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax 012 4110118, e-mail: przetargi@krakow.gddkia.gov.pl, www.krakow.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całoroczne wykonanie robót utrzymaniowych na drogach krajowych (letnie i zimowe) oraz utrzymanie czystości na obiektach mostowych i przepustach w Rejonach Nowy Targ i Wadowice w latach 2006 do 2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Całoroczne wykonanie robót utrzymaniowych na drogach krajowych (letnie i zimowe) oraz utrzymanie czystości na obiektach mostowych i przepustach w Rejonach Nowy Targ i Wadowice w latach 2006 do 2008. Wykonanie robót będzie obejmowało remont bieżący nawierzchni, poboczy, odwodnienia, chodników, barier energochłonnych, znaków pionowych, wycinkę drzew i krzaków, koszenie traw oraz utrzymanie czystości na obiektach mostowych i przepustach. Zimowe utrzymanie będzie obejmować odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: województwo małopolskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: tak jak w pkt. II.1.6). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 200000,- zł Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 2% zaoferowanej ceny. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: fakturaowanie częściowe, termin płatności 30 dni, zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki : 1. Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 3. W zakresie potencjału ekonomiczno- finansowego, Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny obrót za ostatnie 3 lata obrotowe w zakresie robót drogowych i mostowych w wysokości nie mniejszej niż 8.000.000,- zł. b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) ) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000 000,- zł. c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w stosunku do osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności robót związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg, na wartość nie mniejszą niż 1.500.000,- zł. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców składających wspólną ofertę: warunki określone w pkt. 3 a), b) i c) muszą być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, 4. W zakresie potencjału kadrowego, Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1- Kierownik robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej, 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych 2 - Kierownik robót mostowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej, 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych 3 - Laborant - wykształcenie min. średnie, 3 lata na stanowisku laboranta 4 - 2 brygadzistów robót drogowych - 3 lata na stanowisku brygadzisty robót drogowych 5 - 2 brygadzistów robót mostowych - 3 lata na stanowisku brygadzisty robót mostowych Potencjał kadrowy wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 4. musi być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 5. W zakresie potencjału technicznego, Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu odpowiadające pod względem charakterystyki i ilości potrzebom opisanym w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz w szczególności sprzętem wymienionymi poniżej: 1. Wytwórnia mieszanki bitumicznej o wydajności min. 60 Mg/h z automatycznym dozownikiem składników 1 2. Wytwórnia mieszanki betonowej 2 3. Układarka mieszanki sterowana elektronicznie posiadająca podgrzewaną płytę wibracyjną do wstępnego zagęszczania o szerokości układania min. 3,5m 1 4. Walec stalowy ciężki 1 5. Walec stalowy średni 2 6. Walec ciężki ogumiony 1 7. Frezarka do nawierzchni drogowych 1 8. Rozsypywarka kruszywa 1 9. Szczotka mechaniczna /urządzenia dwuszczotkowe z możliwością odpylania/ 1 10. Skrapiarka do nawierzchni drogowych 1 11. Koparka wyd. 0,25-0,4 m3 3 12. Równiarka wyd. 100KM 4 13. Remonter drogowy 1 14. Uniwersalny nośnik z wyprowadzeniem napędu dla sprzętu 2 15. Urządzenie do czyszczenia przepustów i kanalizacji 1 16. Piły do cięcia asfaltu 2 17. Samochód z pneumatycznym wysięgnikiem do podcinania drzew 1 18. Samochód z podgrzewaną skrzynią do przewożenia mieszanki bitumicznej 2 19. Solarki 31 20. Piaskarki 11 21. Pługi lemieszowe 50 22. Pługi wirnikowe 4 23. Ładowarki 6 24. Równiarki 4 Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 5. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 6. W zakresie doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat poprzedzających złożenie oferty zrealizował (zakończył) roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu w następujących grupach robót a) utrzymanie nawierzchni na drogach klasy min G: - roboty polegające na remoncie nawierzchni masami bitumicznymi na gorąco, w ilości łącznej 5.000 m2. - 3 roboty polegające na remoncie nawierzchni masami bitumicznymi na zimno, w ilości łącznej 3.000 m2. b) pobocza - robotę polegającą na uzupełnianiu i ścinaniu poboczy, o łącznym zakresie min. 5.000 m2. c) odwodnienie: - 3 roboty na drogach klasy min G polegające na renowacji rowów odwadniających, o łącznym zakresie min 5 km, - 3 roboty na drogach klasy min G polegające na uzupełnieniu i regulacji wysokości studzienek rewizyjnych lub kratki ściekowej, każda w zakresie min 3 szt, d) bezpieczeństwo - 3 roboty na drogach klasy min G polegające na demontażu i ustawieniu barier stalowych ochronnych różnego typu, o łącznym zakresie min. 1000 mb, e) wycinka drzew - 3 roboty na drogach klasy min G polegające na wycince drzew wraz z karczowaniem, z których każda liczyła wycinkę min 3 szt. drzew o średnicach od ? 50 do ? 100, f) prace przy zimowym utrzymaniu dróg (ZUD) na drogach klasy min G polegające na usuwaniu śniegu z jezdni i obiektów oraz usuwaniu śliskości, w tym 3 roboty, gdzie dla utrzymywanych dróg obowiązywał II standard utrzymania, każda o długości min. 30 km g) bieżące utrzymanie mostów - prace z zakresu czyszczenia obiektów mostowych lub przepustów, w ilości łącznej 5 szt. Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 6. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 7. W zakresie podwykonawstwa, Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w następujących grupach robót: a) oznakowanie pionowe, b) bezpieczeństwo c) chodniki, d) estetyka, e) zimowe utrzymanie dróg (ZUD), 8. Wykonawca musi mieć zapewniony dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych przy realizacji zadania. Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego Gospodarstwo Pomocnicze GDDKiA w Krakowie, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne. 9. Wykonawca musi się zobowiązać do realizacji przedmiotu zamówienia w systemie pracy ciągłej (24 godz. na dobę) oraz w razie potrzeby w dni ustawowo wolne od pracy 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1-oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2-aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (dla osób posiadających polskie obywatelstwo) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (dla osób nieposiadających polskiego obywatelstwa) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert, 4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1 sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim; 2 informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 3.b), 3 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 3.c). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1 wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 4. Do wykazu winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień branżowych. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42). 2 informacja o posiadanym sprzęcie i środkach transportu. 3 wykaz wykonanych w ciągu 5 lat poprzedzających złożenie oferty robót zamówień porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, potwierdzających spełnienie warunków określonych w pkt 6. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością. 4 wykaz podmiotów /podwykonawców/, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności przy udziale, których wykonawca zamierza wykonać zamówienie. 5 wykaz sprzętu i urządzeń w które wyposażone będzie wykonujące badania kontrolne laboratorium, z którego korzystać będzie wykonawca. 6 Oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu do realizacji przedmiotu zamówienia w systemie pracy ciągłej (24 godz. na dobę) oraz w razie potrzeby w dni wolne ustawowo od pracy, na formularzu oferty. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Prawo budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-O/KR-7t/4/9/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.03.2006, cena - 150 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (pok. 120, 121),lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.03.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.03.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiajacego, sala konferencyjna, IIp.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.