eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowicabudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Uciekajka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39245

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sosnowica: budowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Uciekajka Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew, do kontaktów: Mirosław Dawidek, Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, fax 082 5912125, e-mail: parczew@lublin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://lublin.lasy.gov.pl/parczew Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; gospodarka leśna.; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Uciekajka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Leśnictwo Brzeziczno gmina Ludwin dz ewidencyjna nr 207 Obręb ewidencyjny Uciekajka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie pn. \Budowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Uciekajka\ obejmuje min: - budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z bali sosnowych litych, łączonych na dwa pióra i wpusty, a w narożach na węgły, - wykonanie przyłącza wody i instalacji - wykonanie przyłączenia energii elektrycznej i instalacji elektrycznej, - budowa przydomowej oczyszczalni ścieków, - wykonanie budowli towarzyszących: dojazdów, ogrodzeń. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa etapy realizacji. Etap pierwszy (I) obejmuje wykonanie budynku w stanie surowym wg kosztorysu, zgodnie z dokumentacją projektową udostępnioną przez zamawiającego. Etap drugi (II) obejmuje roboty wykończeniowe, przyłącza, wykonanie budowli towarzyszących, wg kosztorysu, zgodnie z dokumentacją projektową udostępnioną przez zamawiającego. Szczegółowe informacje opisujące przedmiot zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Proponuje się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w części dotyczącej II etapu w przypadku nie uzyskania na ten cel środków finansowych do dnia 30.07.2007r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zadań rzeczowych w trakcie trwania umowy, których na dzień ogłoszenia przetargu nie przewidział. W przypadku zwiększenia lub zmiany zakresu robót przed ich rozpoczęciem musi być ustalona wartość robót dodatkowych na podstawie kosztorysu wstępnego obejmującego ich zakres i z uwzględnieniem stawek wynikających ze złożonego kosztorysu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.47.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy pobytowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.47.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy pobytowych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres zamówienia wchodzi budowa: budynku mieszkalnego jednorodzinnego - kubatura 639 m sześc. (wraz z przyłączem elektrycznym i wodociągowym), przydomowej oczyszczalni ścieków, komunikacji wewnętrznej (chodniki - 31,50 m kw., podjazdy, miejsce postojowe - 77,00 m kw.), ogrodzenia - 189 m bieżących. Zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych 2. spełniają warunki art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) prowadzą działalność gospodarczą objętą przedmiotem zamówienia b) dysponują kadrą techniczną do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących specjalnościach: 1 osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, 1 osoba posiadająca uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 osoba posiadająca uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy budynków mieszkalnych - przynajmniej 2 kontrakty, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż 400.000,00 zł, e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie tych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie wykonawców do uzupełnienia w/w dokumentów lub złożenia wyjaśnień zgodnie z Art. 26 ustawy prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.aktualny odpis z właściwego dla wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płatnościami należnych podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, robót budowlanych w zakresie budowy/przebudowy budynków mieszkalnych przynajmniej 2 kontrakty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie 6.wykaz kadry technicznej, którą dysponuje Wykonawca, przewidzianej do kierowania realizacją przedmiotu zamówienia ( należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 7.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000.00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000 zł, 9.kserokopia dowodu wpłaty/wniesienia wadium,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lublin.lasy.gov.pl/parczew. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zakup specyfikacji istotnych warunków zamówienia: opłata wnoszona w kasie Nadleśnictwa Parczew w Sosnowicy lub przesyłka za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 11:00, Miejsce Siedziba Zamawiającego Sosnowica Al. Kasztanowa 13 pok. nr 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.