Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Kobyłka: Wykonywanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Kobyłka z kruszywa drogowego betonowego o frakcji 0-30mm i grubości warstwy po zagęszczeniu - 10 cm.
Numer ogłoszenia: 39246 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobyłka, ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 022 7863328, fax 022 7863111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Kobyłka z kruszywa drogowego betonowego o frakcji 0-30mm i grubości warstwy po zagęszczeniu - 10 cm..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Kobyłka z kruszywa drogowego betonowego o grubości warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, w tym; 1/ wstępne profilowanie gruntowej nawierzchni drogi; 2/ zakup kruszywa drogowego o frakcji 0-30 mm i transport na miejsce wskazane przez Zamawiającego; 3/ rozładunek kruszywa drogowego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 4/ rozplantowanie kruszywa drogowego na powierzchni drogi; 5/ formowanie, profilowanie i zagęszczenie rozplantowanego kruszywa drogowego; 6/ porządkowanie poboczy drogi. Szacunkowa powierzchnia dróg do wykonania - około 15 000 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia lub innego stosownego dokumentu /np. wyciąg z rejestru handlowego/, 2/ posiadanie doświadczenia, uprawnień, kwalifikacji i środków finansowych niezbędnych do właściwego i terminowego wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia, 3/ niepodleganie wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ), 4/ bieżące regulowanie zobowiązań podatkowych i składek ZUS. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez sprawdzenie przez komisję przetargową złożenia w ofercie wykonawcy wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. potwierdzoną przez oferenta kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia lub innego stosownego dokumentu (np. wyciągu z rejestru handlowego); 2. oświadczenie o bieżącym regulowaniu zobowiązań podatkowych i składek ZUS; 3. ofertę ( wypełniony załącznik nr 1 ); 4. oświadczenie ( wypełniony załącznik nr 3 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kobyłka 05-230 Kobyłka ul. Wołomińska 1 pok. Nr 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1 pok. Nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.