eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParchowoRemont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z zagospodarowaniem terenu objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi . Zadanie pod nazwą (Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Parchowo: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z zagospodarowaniem terenu objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi . Zadanie pod nazwą (Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z jej wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu).
Numer ogłoszenia: 392632 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parchowo , ul. Krótka 2, 77-124 Parchowo, woj. pomorskie, tel. 059 8214466, faks 059 8214466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.parchowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z zagospodarowaniem terenu objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi . Zadanie pod nazwą (Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z jej wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia dotyczy: Remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z zagospodarowaniem terenu. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje: -roboty rozbiórkowe i stolarkę, -remont ścian, podłóg i sufitów, - termomodernizacja budynku, -wykonanie schodów wewnętrznych, -uzupełnienie elewacji budynku, -wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych, -wykonanie orynnowania, - dach, - wykonanie wewnętrznej instalacji CO wraz z wentylacją, - wykonanie instalacji elektrycznej parteru, - wykonanie instalacji elektrycznej piętra i instalacji odgromowej, -zagospodarowanie terenu(budowa ciągów pieszych, jezdnych, parkingu, terenów zielonych), -posadzenie drzew, -wykonanie zbiornika na ścieki, -budowa placu zabaw dla przedziału wiekowego 5 - 11 lat : wyposażenie go m.innymi w huśtawki-2szt, zjeżdzalnie-1 szt, drabinki- 1szt, piaskownicę 3x3m, ławki parkowe drewniane z podstawą żeliwną - 3 szt plac zabaw ma posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty zgodności wyrobu z polskimi normami. -wykonanie badań instalacji elektrycznej i odgromowej, -dostarczenie pieca grzewczego zgodnie z dokumentacją certyfikatu zgodności energetycznej i ekologicznej -inwentaryzację geodezyjną powykonawczą -sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, -sprawdzenie drożności przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych, -dostarczenie wymaganych atestów i certyfikatów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w rozdz. V niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót- referencje. 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia, (załącznik nr 5 do SIWZ). 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane dla kierownika budowy oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumentu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parchowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Parchowo ul.Krótka 2 77-124 Parchowo pok. nr 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Parchowo ul.Krótka 2 77-124 Parchowo pok. nr 28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.