Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-02
Łomża: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out oraz na potrzeby PWSIP w Łomży
Numer ogłoszenia: 392656 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out oraz na potrzeby PWSIP w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poligraficznych na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out oraz na potrzeby PWSIP w Łomży. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: A. Część I przedmiotu zamówienia: Przygotowanie publikacji upowszechniającej Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 200 szt B. Część II przedmiotu zamówienia: Przygotowanie folderów promujących Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 300 szt C. Część III przedmiotu zamówienia: Druk raportu potrzeb szkoleniowych służących rozwojowi PA w woj. Podlaskim na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 200 szt D. Część IV przedmiotu zamówienia: Druk dzienniczków studenckich ZP/PZ dla kierunku Kosmetologia na potrzeby PWSIP w Łomży. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ oraz ZAŁĄCZNIK A,B,C,D,E,F (dot. zadania IV)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 2. pełnomocnictwo dla Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
ul. Akademicka 14
18-400 Łomża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży Ul. Akademicka 14 18-400 Łomża Pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest w części finansowane z projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA - regionalny program wsparcia innowacji poprzez promocję typu spin-off i spin-out.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie publikacji upowszechniającej Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie publikacji upowszechniającej Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 200 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ pkt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie folderów promujących Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie folderów promujących Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 300 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ pkt 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk raportu potrzeb szkoleniowych służących rozwojowi PA w woj. Podlaskim na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk raportu potrzeb szkoleniowych służących rozwojowi PA w woj. Podlaskim na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 200 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ pkt 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Druk dzienniczków studenckich ZP/PZ dla kierunku Kosmetologia na potrzeby PWSIP w Łomży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk dzienniczków studenckich ZP/PZ dla kierunku Kosmetologia na potrzeby PWSIP w Łomży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ pkt 4 oraz ZAŁĄCZNIK A,B,C,D,E,F.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup platformy serwerowej z aktualnymi systemami operacyjnymi i oprogramowaniem
- Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu konstrukcji dachu sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez terapeutę integracji sensorycznej z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z miasta Łomża w ramach WOKRO
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/06/2025 Sukcesywny druk i dostawa akcydensów, druków nietypowych oraz okolicznościowych
- DZP.261.11.2025 Świadczenie usługi druku offsetowego i dystrybucji czasopism FRSE: "Europa dla Aktywnych" (i wydania specjalnego) i "Języki Obce w Szkole" oraz dodatku "Twój Eurodesk".
- Usługa kompleksowego składu i łamania tekstu oraz materiału graficznego wraz z przygotowaniem plików do druku w ramach ośmiu tytułów czasopism naukowych wydawanych przez UIK
- 42.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 10 części
- Wykonanie usługi organizacji konferencji dla 50 osób.
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.