eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaŚwiadczenie usług poligraficznych na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out oraz na potrzeby PWSIP w Łomży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Łomża: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out oraz na potrzeby PWSIP w Łomży
Numer ogłoszenia: 392656 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out oraz na potrzeby PWSIP w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poligraficznych na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out oraz na potrzeby PWSIP w Łomży. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: A. Część I przedmiotu zamówienia: Przygotowanie publikacji upowszechniającej Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 200 szt B. Część II przedmiotu zamówienia: Przygotowanie folderów promujących Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 300 szt C. Część III przedmiotu zamówienia: Druk raportu potrzeb szkoleniowych służących rozwojowi PA w woj. Podlaskim na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 200 szt D. Część IV przedmiotu zamówienia: Druk dzienniczków studenckich ZP/PZ dla kierunku Kosmetologia na potrzeby PWSIP w Łomży. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ oraz ZAŁĄCZNIK A,B,C,D,E,F (dot. zadania IV)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 2. pełnomocnictwo dla Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży Ul. Akademicka 14 18-400 Łomża Pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest w części finansowane z projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA - regionalny program wsparcia innowacji poprzez promocję typu spin-off i spin-out.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie publikacji upowszechniającej Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie publikacji upowszechniającej Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 200 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ pkt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie folderów promujących Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie folderów promujących Dobre Praktyki Przedsiębiorczości na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 300 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ pkt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk raportu potrzeb szkoleniowych służących rozwojowi PA w woj. Podlaskim na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk raportu potrzeb szkoleniowych służących rozwojowi PA w woj. Podlaskim na potrzeby projektu Przedsiębiorczość Akademicka - regionalny program wsparcia innowacyjności poprzez promocję firm typu spin-off i spin-out - nakład 200 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ pkt 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Druk dzienniczków studenckich ZP/PZ dla kierunku Kosmetologia na potrzeby PWSIP w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk dzienniczków studenckich ZP/PZ dla kierunku Kosmetologia na potrzeby PWSIP w Łomży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ pkt 4 oraz ZAŁĄCZNIK A,B,C,D,E,F.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.