Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-02
Chrzanów: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi. Zamówienie podzielono na trzy części .
Numer ogłoszenia: 392664 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi. Zamówienie podzielono na trzy części ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I -Zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi Probówki do koagulologii z 3,2 % cytrynianem sodu na 1,8 - 3 ml krwi 4000 sztuk Średnica: 12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na 2- 3 ml krwi 17000 sztuk Średnica ;12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na4,0 - 6,0 ml 650sztuk Średnica ; 15 mm wysokość ; 75 mm Probówki do pozyskiwania surowicy z przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 4,5 - 5,5 ml krwi 20000 sztuk Średnica :12-13 mm wysokość: 65-100 mm Probówki do pozyskiwania surowicy z przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 2 - 3 ml krwi ml 6000 sztuk Średnica :12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówki do analizy glukozy na 2 - 3 ml krwi z NaF i EDTA 3000 sztuk Średnica :12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówka do OB z 3,8 % cytrynianem o obj pobrania 1,2- 2 ml krwi 3500 sztuk Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką, Probówka do OB z 3,8% cytrynianem o obj pobrania 2,1 - 3,5 ml krwi 13000 sztuk Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką Igła systemowa o wymiarach 0,9 mm x 38mm - 40 mm( 20 G) 20000 sztuk Igła systemowa o wymiarach 0,8 mm x 38 mm - 40 mm( 21G ) 15000 sztuk Igła systemowa o wymiarach 0,7 mm x 38 mm - 40 mm( 22G ) 3000 sztuk Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,9 mm z drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu 1500 sztuk Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,8 mm z drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu 1500 sztuk Probówki hematologiczne - pedriatyczne o obj. pobrania od 1,0 - 1,5 ml krwi 5000 sztuk Średnica : 10-12 mm wysokość: 65-75 mm Probówki do pozyskania surowicy- pedriatyczne o obj. pobrania 1,0 - 1,5 ml krwi 3000 sztuk Średnica: 10-12mm wysokość : 65-75 mm Probówki do koagulologii - pedriatyczne o obj. pobrania od 1,4 - 1,8 ml krwi 2000 sztuk Średnica 10-12 mm wysokość: 65-75 mm Opaska uciskowa dla dorosłych 2 sztuk Opaska uciskowa dla dzieci 1 sztuki Część II -Sprzęt jednorazowy Probówki typu Eppendorf stożkowe na 1,5 ml- bezbarwne 1000 sztuk 16 opak.16000 sztuk Naczyńka z PS o poj. 3ml do Hitachi 1000 sztuk 12 opak12000 sztuk Probówki do badania osadu o poj. 10 -12 ml z wgłębieniem na osad 0,5 ml z PS 500 sztuk 30 opak15000 sztuk Kuwety z PS macro dwuścienne o poj 4,5 ml 100 sztuk 10 opak1000 sztuk Końcówki do pipet o poj. do 1000 ul typu Eppendorf- niebieskie 500 sztuk 40 opak20000 sztuk Końcówki do pipet o poj do 200 ul typu Gilson - żółte 1000 sztuk 50 opak50000 sztuk Nakłuwacze igłowe pediatryczne 1,8 mm 200 sztuk 12 opak2400 sztuk Nakłuwacze igłowe dla dorosłych 2,4 mm 200 sztuk 3 opak600 sztuk Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne z PP o poj. 1 litra z pokrywą i otworem wrzutowym 20 sztuk 15 opak300 sztuk Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne z PP o poj. 5 litrów z pokrywą 10 sztuk 15 opak150 sztuk Szkiełka mikroskopowe podstawowe cienkie-76x26x1 mm ze szlifowanymi krawędziami 50 sztuk 24 opak1200 sztuk Jednorazowe kamery do badania osadu moczu na 10 oznaczeń każda 100 sztuk 12opak.1200 sztuk Pipety stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem o poj. 100ul (minimum 2 lata gwarancji) 1 sztuka 1 sztuka Pipeta stałopojemnościowa z wyrzutnikiem i wydmuchem o poj. 50ul (minimum 2 lata gwarancji) 1 sztuka 1 sztuka Pipeta zmiennopojemnościowa z wyrzutnikiem i wydmuchem o poj. 10 - 100 ul (minimum 2 lata gwarancji) 1 sztuka 1 sztuka Pipeta zmiennopojemnościowa z wyrzutnikiem i wydmuchem o poj. 100 - 1000ul (minimum 2 lata gwarancji) 1 sztuki 2 sztuki Statyw na 90 probówek o średnicy probówki 13 mm, rzędowy z PP o wys. 60-70mm 1 sztuka 2 sztuka Statyw na 50 probówek o średnicy probówki 13 mm, rzędowy z PP o wys. 65-75mm 1 sztuka 2 sztuka Pudełko (statyw) n 20 -30 probówek o poj. 1 - ml z przykrywką 1 sztuka 2 sztuki Statyw roboczy na 40 -50 probówek o poj. 1 - 2 ml z nóżkami stabilizującymi 1 sztuka 2 sztuki Pojemnik z pokrywką do przechowywania wyrobów jednorazowych( końcówki, naczyńka) z plexi bezbarwne - małe 15x25x30 1 sztuka 2 sztuki Cylindry szklane o poj 50 ml 1 sztuka 2sztuk Część III- MIKROMETODA Probówki z fluorkiem sodu z kapilarą do krwi włośniczkowej na glukozę o poj. 200 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak. 200 sztuk. Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.200 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 500 sztuk Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.100 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 1500 sztuk Probówki do barwienia i zliczania retikulocytów na 120 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 600 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
32-500 Chrzanów ul. Sokoła19
tel/fax.(032) 624 03 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego II piętro 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.(032) 624 03 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Zakup i instalacja 10 zasilaczy awaryjnych UPS o mocy 3kVA dla Gminy Chrzanów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Doposażenie switch-a szkieletowego w porty światłowodowe dla Gminy Chrzanów, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa rękawic lateksowych, nitrylowych i winylowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Wadowice
- Rozbudowa ul. Dworskiej wraz z częścią ul. Kasztanowej.
- Zakup 4 serwerów NAS z oprogramowaniem do wykonywania kopii bezpieczeństwa dla Gminy Chrzanów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu.
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.