eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówDostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi. Zamówienie podzielono na trzy części .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Chrzanów: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi. Zamówienie podzielono na trzy części .
Numer ogłoszenia: 392664 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi. Zamówienie podzielono na trzy części ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I -Zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi Probówki do koagulologii z 3,2 % cytrynianem sodu na 1,8 - 3 ml krwi 4000 sztuk Średnica: 12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na 2- 3 ml krwi 17000 sztuk Średnica ;12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na4,0 - 6,0 ml 650sztuk Średnica ; 15 mm wysokość ; 75 mm Probówki do pozyskiwania surowicy z przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 4,5 - 5,5 ml krwi 20000 sztuk Średnica :12-13 mm wysokość: 65-100 mm Probówki do pozyskiwania surowicy z przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 2 - 3 ml krwi ml 6000 sztuk Średnica :12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówki do analizy glukozy na 2 - 3 ml krwi z NaF i EDTA 3000 sztuk Średnica :12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówka do OB z 3,8 % cytrynianem o obj pobrania 1,2- 2 ml krwi 3500 sztuk Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką, Probówka do OB z 3,8% cytrynianem o obj pobrania 2,1 - 3,5 ml krwi 13000 sztuk Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką Igła systemowa o wymiarach 0,9 mm x 38mm - 40 mm( 20 G) 20000 sztuk Igła systemowa o wymiarach 0,8 mm x 38 mm - 40 mm( 21G ) 15000 sztuk Igła systemowa o wymiarach 0,7 mm x 38 mm - 40 mm( 22G ) 3000 sztuk Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,9 mm z drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu 1500 sztuk Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,8 mm z drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu 1500 sztuk Probówki hematologiczne - pedriatyczne o obj. pobrania od 1,0 - 1,5 ml krwi 5000 sztuk Średnica : 10-12 mm wysokość: 65-75 mm Probówki do pozyskania surowicy- pedriatyczne o obj. pobrania 1,0 - 1,5 ml krwi 3000 sztuk Średnica: 10-12mm wysokość : 65-75 mm Probówki do koagulologii - pedriatyczne o obj. pobrania od 1,4 - 1,8 ml krwi 2000 sztuk Średnica 10-12 mm wysokość: 65-75 mm Opaska uciskowa dla dorosłych 2 sztuk Opaska uciskowa dla dzieci 1 sztuki Część II -Sprzęt jednorazowy Probówki typu Eppendorf stożkowe na 1,5 ml- bezbarwne 1000 sztuk 16 opak.16000 sztuk Naczyńka z PS o poj. 3ml do Hitachi 1000 sztuk 12 opak12000 sztuk Probówki do badania osadu o poj. 10 -12 ml z wgłębieniem na osad 0,5 ml z PS 500 sztuk 30 opak15000 sztuk Kuwety z PS macro dwuścienne o poj 4,5 ml 100 sztuk 10 opak1000 sztuk Końcówki do pipet o poj. do 1000 ul typu Eppendorf- niebieskie 500 sztuk 40 opak20000 sztuk Końcówki do pipet o poj do 200 ul typu Gilson - żółte 1000 sztuk 50 opak50000 sztuk Nakłuwacze igłowe pediatryczne 1,8 mm 200 sztuk 12 opak2400 sztuk Nakłuwacze igłowe dla dorosłych 2,4 mm 200 sztuk 3 opak600 sztuk Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne z PP o poj. 1 litra z pokrywą i otworem wrzutowym 20 sztuk 15 opak300 sztuk Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne z PP o poj. 5 litrów z pokrywą 10 sztuk 15 opak150 sztuk Szkiełka mikroskopowe podstawowe cienkie-76x26x1 mm ze szlifowanymi krawędziami 50 sztuk 24 opak1200 sztuk Jednorazowe kamery do badania osadu moczu na 10 oznaczeń każda 100 sztuk 12opak.1200 sztuk Pipety stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem o poj. 100ul (minimum 2 lata gwarancji) 1 sztuka 1 sztuka Pipeta stałopojemnościowa z wyrzutnikiem i wydmuchem o poj. 50ul (minimum 2 lata gwarancji) 1 sztuka 1 sztuka Pipeta zmiennopojemnościowa z wyrzutnikiem i wydmuchem o poj. 10 - 100 ul (minimum 2 lata gwarancji) 1 sztuka 1 sztuka Pipeta zmiennopojemnościowa z wyrzutnikiem i wydmuchem o poj. 100 - 1000ul (minimum 2 lata gwarancji) 1 sztuki 2 sztuki Statyw na 90 probówek o średnicy probówki 13 mm, rzędowy z PP o wys. 60-70mm 1 sztuka 2 sztuka Statyw na 50 probówek o średnicy probówki 13 mm, rzędowy z PP o wys. 65-75mm 1 sztuka 2 sztuka Pudełko (statyw) n 20 -30 probówek o poj. 1 - ml z przykrywką 1 sztuka 2 sztuki Statyw roboczy na 40 -50 probówek o poj. 1 - 2 ml z nóżkami stabilizującymi 1 sztuka 2 sztuki Pojemnik z pokrywką do przechowywania wyrobów jednorazowych( końcówki, naczyńka) z plexi bezbarwne - małe 15x25x30 1 sztuka 2 sztuki Cylindry szklane o poj 50 ml 1 sztuka 2sztuk Część III- MIKROMETODA Probówki z fluorkiem sodu z kapilarą do krwi włośniczkowej na glukozę o poj. 200 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak. 200 sztuk. Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.200 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 500 sztuk Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.100 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 1500 sztuk Probówki do barwienia i zliczania retikulocytów na 120 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 600 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.(032) 624 03 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego II piętro 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.(032) 624 03 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.