Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Poznań: Dostawa ryb słodkowodnych i ryb morskich
Numer ogłoszenia: 392676 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu , ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ryb słodkowodnych i ryb morskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb słodkowodnych i ryb morskich. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie część stanowi zadanie nr: 1. Ryba słodkowodna płoć mrożona cała Ilość: do 19,5 ton Wymagania Zamawiającego: - ryby drobne, o wielkości ok. 15-25 cm, - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy do 1 tony, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25. 2. Śledź bałtycki mrożony cały Ilość: do 2,4 tony, Wymagania Zamawiającego: - wielkość 20-25 cm, - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy do 1 tony, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu zamawiającego przy ul. Browarnej 25. 3. Makrela mrożona cała Ilość: do 450 kg, Wymagania Zamawiającego: - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy do 225 kg, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25. 4. Filet z morszczuka/mintaja mrożony Ilość: do 24 kg , Wymagania Zamawiającego: - pakowane w opakowania 1-2 kg, - opakowania oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy ok. 2 kg, - dostawy realizowane do Starego ZOO lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25. Wymagania wspólne dla wszystkich zadań: - dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, zgłoszonym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - terminy oraz wielkość dostaw częściowych dla wszystkich zadań będą uzgadniane z odpowiednimi pracownikami Zamawiającego faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - wykonawca zrealizuje dostawę na każdorazowe zamówienie Zamawiającego, nie wcześniej niż w terminie 4 dni i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, - dostawy będące przedmiotem zadań o numerach od 1 do 3 będą odbywać się do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25 w Poznaniu w godzinach od 7.00 do 09.30, natomiast dostawy będące przedmiotem zadania numer 4 będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25 w Poznaniu lub na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 w Poznaniu w godzinach od 7.00 do 09.30, - Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z dostawy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z odpowiednim wyprzedzeniem, - rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu; w trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.), - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia, - koszty transportu ponosi Wykonawca, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż ? okresu jego przydatności do spożycia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienie (jeżeli dotyczy), - odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, - oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, - sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, - ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, - wystąpienie klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw, - zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy, - zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, - zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoo.poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny, ul. Browarna 25, 61-063 Poznań..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego (adres: Browarna 25, 61-063 Poznań, Polska), w sekretariacie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ryba słodkowodna płoć mrożona cała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 19,5 ton Wymagania Zamawiającego: - ryby drobne, o wielkości ok. 15-25 cm, - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy do 1 tony, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25. - dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, zgłoszonym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - terminy oraz wielkość dostaw częściowych dla wszystkich zadań będą uzgadniane z odpowiednimi pracownikami Zamawiającego faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - wykonawca zrealizuje dostawę na każdorazowe zamówienie Zamawiającego, nie wcześniej niż w terminie 4 dni i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, - dostawy będą odbywać się do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25 w Poznaniu w godzinach od 7.00 do 09.30, - Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z dostawy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z odpowiednim wyprzedzeniem, - rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu; w trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.), - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia, - koszty transportu ponosi Wykonawca, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż ? okresu jego przydatności do spożycia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Śledź bałtycki mrożony cały.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 2,4 tony, Wymagania Zamawiającego: - wielkość 20-25 cm, - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy do 1 tony, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu zamawiającego przy ul. Browarnej 25. Wymagania wspólne dla wszystkich zadań: - dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, zgłoszonym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - terminy oraz wielkość dostaw częściowych dla wszystkich zadań będą uzgadniane z odpowiednimi pracownikami Zamawiającego faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - wykonawca zrealizuje dostawę na każdorazowe zamówienie Zamawiającego, nie wcześniej niż w terminie 4 dni i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, - dostawy będą odbywać się do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25 w Poznaniu w godzinach od 7.00 do 09.30, - Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z dostawy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z odpowiednim wyprzedzeniem, - rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu; w trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.), - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia, - koszty transportu ponosi Wykonawca, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż ? okresu jego przydatności do spożycia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Makrela mrożona cała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 450 kg, Wymagania Zamawiającego: - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy do 225 kg, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25. - dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, zgłoszonym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - terminy oraz wielkość dostaw częściowych dla wszystkich zadań będą uzgadniane z odpowiednimi pracownikami Zamawiającego faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - wykonawca zrealizuje dostawę na każdorazowe zamówienie Zamawiającego, nie wcześniej niż w terminie 4 dni i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, - dostawy będą odbywać się do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25 w Poznaniu w godzinach od 7.00 do 09.30, - Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z dostawy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z odpowiednim wyprzedzeniem, - rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu; w trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.), - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia, - koszty transportu ponosi Wykonawca, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż ? okresu jego przydatności do spożycia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filet z morszczuka/mintaja mrożony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 24 kg , Wymagania Zamawiającego: - pakowane w opakowania 1-2 kg, - opakowania oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy ok. 2 kg, - dostawy realizowane do Starego ZOO lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25. - dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, zgłoszonym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - terminy oraz wielkość dostaw częściowych dla wszystkich zadań będą uzgadniane z odpowiednimi pracownikami Zamawiającego faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - wykonawca zrealizuje dostawę na każdorazowe zamówienie Zamawiającego, nie wcześniej niż w terminie 4 dni i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, - dostawy będące przedmiotem zadań o numerach od 1 do 3 będą odbywać się do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25 w Poznaniu w godzinach od 7.00 do 09.30, natomiast dostawy będące przedmiotem zadania numer 4 będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25 w Poznaniu lub na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 w Poznaniu w godzinach od 7.00 do 09.30, - Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z dostawy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z odpowiednim wyprzedzeniem, - rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu; w trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.), - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia, - koszty transportu ponosi Wykonawca, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż ? okresu jego przydatności do spożycia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
- "Dostawa artykułów spożywczych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Potworowie oraz do Samorządowego Klubu Dziecięcego w Długiem".
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Osieku w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych na I półrocze 2025 r.- Ryby, mrożonki i lody
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.