Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-02
Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSÓW JĘZYKA ANGIELSKIEGO ZGODNIE Z NORMĄ STANAG 6001
Numer ogłoszenia: 392738 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1560 , ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, faks 022 6855101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.83ddow.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSÓW JĘZYKA ANGIELSKIEGO ZGODNIE Z NORMĄ STANAG 6001.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów języka angielskiego zgodnie z normami STANAG 6001 oraz Decyzją Ministra Obrony Narodowej Nr 530-MON z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie Obrony Narodowej (Dz. U. Nr 23, poz. 292 z dnia 1 grudnia 2008 r.). 2) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):80500000-9. 3) Zamówienie o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy. 4) Kursy prowadzone będą w I półroczu 2011 roku: 1) Kurs podstawowy - poziom I - ( grupa A i B ) - po 590 godzin dydaktycznych (zajęcia od poniedziałku do piątku 7 godzin lekcyjnych dziennie, z wyjątkiem dnia 02.02.2011r., zakończenie w dn. 11.05.2011r. - 2 godziny); 2) Kurs średnio - zaawansowany - poziom II - ( grupa A ) - 590 godzin dydaktycznych (zajęcia od poniedziałku do piątku 7 godzin lekcyjnych dziennie, z wyjątkiem dnia 02.05.2011r., zakończenie w dn. 11.05.2011r. - 2 godziny); 3) Kurs uzupełniający - poziom I, III - ( grupa A i B ) - po 240 godziny dydaktyczne (zajęcia od poniedziałku do piątku 7 godzin lekcyjnych dziennie, zakończenie w dn. 25.02.2011r.- 2 godziny); 4) Kurs doskonalący - poziom II z terminologii wojskowej - ( grupa A ) - 120 godzin dydaktycznych (zajęcia od poniedziałku do piątku 7 godzin lekcyjnych dziennie, zakończenie w dn. 01.02.2011r. - 8 godzin). 5) Jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut. 6) Ilość osób w każdej grupie minimum 5, maksimum 15. 7) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Ramowego programu nauczania języka angielskiego według normy STANAG 6001. 8) Wykonawca zapewni pełne zabezpieczenie na każdorazowe zajęcia dla wszystkich uczestników tj. książki, ćwiczenia lub materiały pomocnicze (ćwiczenia oraz kserokopie materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia przechodzą na własność uczestnika kursu). 9) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Szczegółowych programów szkolenia stosownie do poziomu prowadzonego kursu z uwzględnieniem wymogów STANAG 6001 i przedstawienie go do akceptacji Dowódcy przed rozpoczęciem kursu. 10) Wykonawca przeprowadzi wstępną ocenę poziomu słuchaczy - testy kwalifikacyjne. 11) Wykonawca przeprowadzi egzamin kwalifikacyjny dla kandydatów na kursy II poziomu znajomości języka angielskiego. 12) Wykonawca opracuje i przedstawi do 10 dnia każdego miesiąca raporty z obecności oraz osiągniętych postępów uczestników kursu. 13) W przypadku absencji lektora prowadzącego daną grupę Wykonawca skieruję innego lektora o kwalifikacjach wymaganych w umowie, po wcześniejszym złożeniu kompletu dokumentów poświadczających kwalifikację nowego lektora. 14) Kserokopię materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia wykonywane będą w siedzibie Wykonawcy. 15) Dojazd lektora na zajęcia we własnym zakresie i na własny koszt. 16) Faktury opłacane będą miesięcznie po dostarczeniu faktury do dziesiątego dnia każdego miesiąca. 17) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika lekcyjnego, który przedstawia na żądanie do wglądu przedstawicielowi Zamawiającego. Dziennik będzie stanowił podstawę do rozliczenia godzin szkolenia oraz kontroli frekwencji uczestników kursu. 17) Na zakończenie kursu podstawowego poziom I zostanie przeprowadzony egzamin na zasadach określonych w Regulaminie Centralnej Komisji Języków Obcych Ministerstwa Obrony Narodowej wydanym przez Departament Kadr i Szkolnictwa Wojskowego, Warszawa 2006 r. oraz Decyzji Nr 530-MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie Obrony Narodowej (Dz. U. MON Nr 23, poz. 292 z dnia 1 grudnia 2008 r.). 18) Wskazówki metodyczne: 1) Proces dydaktyczny powinien zapewnić słuchaczom wymierne efekty w postaci znajomości języka angielskiego w czterech obowiązujących sprawnościach - w zakresie czytania, pisania, mówienia, słuchu. 2) W trakcie kształcenia słuchaczy należy wykorzystywać pełną gamę dostępnych, właściwie dobranych, nowoczesnych materiałów i środków dydaktycznych. 3) Kształcenie słuchaczy powinno uwzględniać najnowsze osiągnięcia metodyki nauczania języków obcych. 4) Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu powinno być realizowane poprzez słuchanie nagrań tekstów podręcznikowych, radiowych i telewizyjnych. Po ich wysłuchaniu należy przeprowadzać ćwiczenia sprawdzające prawidłowe zrozumienie i zapamiętywanie przekazanych informacji. Ważną rolę wśród materiałów audiowizualnych powinny odgrywać nagrania programów informacyjnych związanych z tematyką wojskową. 5) Rozwijanie sprawności mówienia powinno być realizowane w formie zajęć konwersacyjnych. Konwersacje należy przeprowadzać w oparciu o wcześniej poznane materiały audio-wizualne lub przeczytane teksty. 6) Rozwijanie sprawności czytania należy realizować przez cały okres nauki korzystając z tekstów poszerzających leksykę, utrwalających zagadnienia gramatyczne oraz pozwalających rozwijać umiejętność wyszukiwania najważniejszych informacji w danym tekście. Jak najczęściej przeprowadzać należy krótkie ćwiczenia w głośnym czytaniu w celu poprawy wymowy. 7) Rozwijanie sprawności pisania realizować należy poprzez pisanie różnego rodzaju tekstów, z położeniem szczególnego nacisku na treść i formę. Wskazany jest dobór tekstów mogących mieć zastosowanie w praktyce żołnierzy zawodowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał-wykonuje co najmniej 6 usług polegających na przeprowadzeniu-prowadzeniu szkolenia języka angielskiego w Jednostkach Wojskowych lub innych instytucjach MON przygotowujących do egzaminów resortowych według normy STANAG 6001 (w tym: 3 usługi szkolenia języka angielskiego na poziomie I i 3 usługi przeprowadzenia szkolenia języka angielskiego na poziomie II ), każda o wartości nie mniejszej niż 27.000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych) i o ilości godzin co najmniej 500 oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wskazane jest aby dokument zawierał: przedmiot umowy, termin realizacji umowy - data rozpoczęcia i zakończenia umowy, wartość podpisanej umowy - w tym wymiar godzinowy i poziom nauczania języka angielskiego, nazwa i adres odbiorcy, informacja o należytym wykonaniu lub wykonywaniu umowy, dokumenty o należytym wykonaniu usługi - kursu języka angielskiego powinno być opatrzone pieczęcią herbową instytucji wojskowej oraz czytelnie podpisane przez osobę upoważnioną).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za prowadzenie kursów języka angielskiego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ. Do prowadzenia kursów wykonawca musi zapewnić lektorów, spełniających następujące wymagania: 1.3.1. kurs podstawowy poziom I i kurs średnio - zawansowany poziom II ukończone co najmniej studia wyższe I stopnia (licencjat) z filologii angielskiej i co najmniej 2 lata doświadczenia w nauczaniu języka angielskiego; 1.3.2. kurs uzupełniający poziom III ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia (magister) z filologii angielskiej i co najmniej 4 lata doświadczenia w nauczaniu języka angielskiego ; 1.3.3. kurs uzupełniający i doskonalący poziom I, II ukończone co najmniej studia wyższe I stopnia (licencjat) z filologii angielskiej i co najmniej 1 rok doświadczenia w nauczaniu języka angielskiego ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z poniższymi warunkami: 1) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; c) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, itp; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmian osób uprawnionych do kontaktów, zmian osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, itp.; e) realizacja przedmiotu zamówienia w całości lub w części nie leży w interesie publicznym; f) nastąpi zmiana miejsca przeprowadzenia kursu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.83ddow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1560 00-908 Warszawa, ul. Radiowa 2 BUDYNEK NR 86, parter, pok. 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1560, ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa BUDYNEK NR 86, II piętro, pok. 207 - Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.