Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-23
Konin: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie
Numer ogłoszenia: 392754 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1-01-2012r. do dnia 31-12-2012r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie ustalono
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Informacja o zakresie usługi powierzonej podwykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 4, 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 5, 4.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 6. 5. Wzory formularzy ustalenia wartości przedmiotu zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 7.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następującym przypadku: a)zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia; b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c)powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i sprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. ul. M.Dabrowskiej 8, 62-500 Konin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 09:30, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. ul. M.Dabrowskiej 8, 62-500 Konin, p. nr 211..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część I..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1-01-2012r. do dnia 31-12-2012r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach; Wykaz budynków : ul. Kolska 23,25,27,35; 3 Maja 31,41, 31b, 52c..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część II..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1-01-2012r. do dnia 31-12-2012r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach; Wykaz budynków : ul. Armii Krajowej 15..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część III..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1-01-2012r. do dnia 31-12-2012r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach; Wykaz budynków : ul. 3 Maja 1/3, 28, 34; PCK 2, 2u, 10; Pl. Zamkowy 7, 8; Z. Urbanowskiej 4,10, Słowackiego 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część IV..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1-01-2012r. do dnia 31-12-2012r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach; Wykaz budynków: ul. Armii Krajowej 6; Bema 7, 15; Dąbrowskiego 9, 20; Kaliska 7, 13, 20,; Kilińskiego 2,7; Kościuszki 14,40,40a,; M. Dąbrowskiej 8a, 8b, 8c; Mickiewicza 20,Nadrzeczna 11, 13, 15, 17, 17a, 19, 21, 56; Podgórna 19, Szkolna 23, Wodna 7a, 17, 39, 39a ; Szpitalna 60, Wiosny ludów 1, 7, 11, 13, 15, Woj. Polskiego 9, 17, Kaliska 20a, Kościuszki 42u, Wodna 41, Nowa 1, 2, 3, 4, 5, 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część V..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1-01-2012r. do dnia 31-12-2012r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach; Wykaz : ul. Chopina 12, Kleczewska 43..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część VI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1-01-2012r. do dnia 31-12-2012r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach; Wykaz budynków : ul. Przemysłowa 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część VII..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1-01-2012r. do dnia 31-12-2012r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach; Wykaz budynków : ul. Al. 1 Maja 15, Kosmonautów 10 -przychodnia, 11 Listopada 9 - przychodnia, Broniewskiego - poczta, Kosmonautów - pawilon handlowy, Legionów 10, Górnicza 14..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część VIII..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1-01-2012r. do dnia 31-12-2012r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach; Wykaz budynków : ul. Poznańska 49, Jędrzejewskiego 38, Gosławicka 46, Ogrodowa 2, Kleczewska 59, Kleczewska 59a..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Przeprowadzenie certyfikowanych kursów obsługi obrabiarek CNC.
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 10 części)
- Wyposażenie pracowni specjalistycznych w ramach projektu "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dojazdów do terenów inwestycyjnych w Koninie
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemowego do pracy w chmurze dla 5 szkół kształcenia zawodowego w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania przestrzeni budynków Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
- Utrzymanie czystości w budynku Opery Krakowskiej w Krakowie przy ul. Lubicz 48
- Kompleksowa usługa porządkowo-czystościowa obiektów spółki Sport i Rekreacja Stalowa Wola Sp. z o.o.
- UTRZYMANIE NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH MIENIE KOMUNALNE w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2026 r.
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego i posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie.
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA OBIEKTÓW CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.