eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa sprzętu informatycznego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Szczecin: Dostawa sprzętu informatycznego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 392772 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie a przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 części: ZADANIE 1 Serwer Ilość: 3 szt. ZADANIE 2 Zestaw komputerowy z monitorem Ilość: 13 szt. Komputer przenośny - Notebook Ilość: 4 szt. ZADANIE 3 Drukarka laserowa A4, sieciowa, monochromatyczna z dupleksem Ilość: 11 szt. Drukarka laserowa A3, sieciowa, kolorowa z dupleksem Ilość: 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne Ilość: 3 szt. ZADANIE 4 Skaner kodów kreskowych Ilość: 5 szt. ZADANIE 5 Projektor multimedialny - typ 1 Ilość: 1 szt. Projektor multimedialny - typ 2 Ilość: 1 szt. Ekran do projektora Ilość: 1 szt. ZADANIE 6 Przełącznik (Switch) Ilość: 4 szt. ZADANIE 7 Router bezprzewodowy Ilość: 1 szt. ZADANIE 8 Klawiatura komputerowa Ilość: 2 szt. Mysz komputerowa przewodowa Ilość: 10 szt. Mysz komputerowa bezprzewodowa Ilość: 1 szt. Pamięć flash USB o pojemności 16 GB Ilość: 63 szt. Pamięć flash USB o pojemności 32 GB Ilość: 3 szt. Dysk twardy - typ 1 (3,5 ) Ilość: 1 szt. Dysk twardy - typ 2 (2,5 USB) Ilość: 1 szt. Zewnętrzna nagrywarka BlueRay Ilość: 2 szt. ZADANIE 9 Oprogramowanie: Microsoft Windows Server Standard 2008 R2, Typ licencji: MOLP GOV Ilość: 2 szt. Microsoft Windows 7 Professional Upgrade PL, Typ licencji MOLP GOV Ilość: 25 szt. ZADANIE 10 Oprogramowanie: Microsoft SQL Server Standard Core 2012 - Typ licencji MOLP GOV (kod. 7NQ-00219) Ilość: 2 szt. ZADANIE 11 Oprogramowanie: CorelDRAW Graphics Suite X6 w polskiej wersji językowej - dołączony nośnik instalacyjny Ilość: 1 szt. ZADANIE 12 Oprogramowanie: Program do kosztorysowania: Norma Pro 4.38 z roczną bazą cenową INTERCENBUD i roczną aktualizacją Buduj z Głową - dołączony nośnik instalacyjny Ilość: 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.62.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.30-6, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 32.42.00.00-3, 32.42.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.46.00-4, 30.23.41.00-9, 30.23.31.50-7, 48.62.00.00-0, 48.61.00.00-7, 48.32.20.00-1, 48.70.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. Powyższe dopuszczalne jest tylko wówczas, gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności, których nie można było przewidzieć (w tym zmian w przepisach prawa). Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl,/Ogłoszenia/Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecin I piętro pok. 175.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Obsługi Gospodarczej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 2 współfinansowane ze środków POPT 20007-2012 EFRR, ze środków PT Polska- Maklemburgia PP, ze środków ZPORR Zadanie nr 3 współfinansowane ze środków POPT 20007-2012 EFRR Zadanie nr 8 współfinansowane ze środków POPT 20007-2012 EFRR, ze środków PT Polska- Maklemburgia PP, ze środków ZPORR.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Serwera (Ilość: 3 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Serwera (Ilość: 3 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa Zestawów komputerowych z monitorem (Ilość: 13 szt.) i Komputerów przenośnych - Notebook (Ilość: 4 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych z monitorem (Ilość: 13 szt.) i komputerów przenośnych - Notebook (Ilość: 4 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa: Drukarka laserowa A4, sieciowa, monochromatyczna z dupleksem (Ilość: 11 szt.) Drukarka laserowa A3, sieciowa, kolorowa z dupleksem (Ilość: 1 szt.) Urządzenie wielofunkcyjne (Ilość: 3 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek laserowych A4, sieciowych, monochromatycznych z dupleksem - Ilość: 11 szt, drukarki laserowej A3, sieciowej, kolorowej z dupleksem - Ilość: 1 szt, urządzenia wielofunkcyjne - Ilość: 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa skanerów kodów kreskowych (Ilość: 5 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanerów kodów kreskowych - Ilość: 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa: Projektor multimedialny - typ 1 (Ilość: 1 szt.) Projektor multimedialny - typ 2 (Ilość: 1 szt.) Ekran do projektora (Ilość: 1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektora multimedialnego - typ 1 - Ilość: 1 szt, projektora multimedialnego - typ 2 - Ilość: 1 szt, ekran do projektora (Ilość: 1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa przełącznika (Switch) (Ilość: 4 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przełącznika (Switch) - Ilość: 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa: Router bezprzewodowy (Ilość: 1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Router bezprzewodowy - Ilość: 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa: Klawiatura komputerowa (Ilość: 2 szt.) Mysz komputerowa przewodowa (Ilość: 10 szt.) Mysz komputerowa bezprzewodowa (Ilość: 1 szt.) Pamięć flash USB o pojemności 16 GB (Ilość: 63 szt.) Pamięć flash USB o pojemności 32 GB (Ilość: 3 szt.) Dysk twardy - typ 1 (3,5) (Ilość: 1 szt.) Dysk twardy - typ 2 (2,5 USB) (Ilość: 1 szt.) Zewnętrzna nagrywarka BlueRay (Ilość: 2 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Klawiatura komputerowa - Ilość: 2 szt Mysz komputerowa przewodowa - Ilość: 10 szt Mysz komputerowa bezprzewodowa - Ilość: 1 szt Pamięć flash USB o pojemności 16 GB - Ilość: 63 szt Pamięć flash USB o pojemności 32 GB - Ilość: 3 szt Dysk twardy - typ 1 (3,5) - Ilość: 1 szt Dysk twardy - typ 2 (2,5 USB) - Ilość: 1 szt Zewnętrzna nagrywarka BlueRay - Ilość: 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 30.23.46.00-4, 30.23.41.00-9, 30.23.31.50-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa Oprogramowania: Microsoft Windows Server Standard 2008 R2, Typ licencji: MOLP GOV (Ilość: 2 szt.) Microsoft Windows 7 Professional Upgrade PL, Typ licencji MOLP GOV (Ilość: 25 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Oprogramowania: Microsoft Windows Server Standard 2008 R2, Typ licencji: MOLP GOV - Ilość: 2 szt Microsoft Windows 7 Professional Upgrade PL, Typ licencji MOLP GOV - Ilość: 25 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa Oprogramowania: Microsoft SQL Server Standard Core 2012 - Typ licencji MOLP GOV (kod. 7NQ-00219) (Ilość: 2 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Oprogramowania: Microsoft SQL Server Standard Core 2012 - Typ licencji MOLP GOV (kod. 7NQ-00219) - Ilość: 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa Oprogramowania: CorelDRAW Graphics Suite X6 w polskiej wersji językowej - dołączony nośnik instalacyjny (Ilość: 1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Oprogramowania: CorelDRAW Graphics Suite X6 w polskiej wersji językowej - dołączony nośnik instalacyjny - Ilość: 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa oprogramowania: Program do kosztorysowania: Norma Pro 4.38 z roczną bazą cenową INTERCENBUD i roczną aktualizacją Buduj z Głową - dołączony nośnik instalacyjny (Ilość: 1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania: Program do kosztorysowania: Norma Pro 4.38 z roczną bazą cenową INTERCENBUD i roczną aktualizacją Buduj z Głową - dołączony nośnik instalacyjny - Ilość: 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.