To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-09
Połczyn Zdrój: Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014
Numer ogłoszenia: 39282 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332581 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., ul. Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 716 29 38, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014. Sprzedaż paliw następować będzie poprzez dostawy paliw samochodami Wykonawcy przystosowanymi do ich transportu do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanego w jego siedzibie według niżej wymienionego asortymentu - olej napędowy ON w ilości do 55.000 l na rok Warunki realizacji 1. Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie poprzez dostawy paliw samochodami Wykonawcy przystosowanymi do ich transportu do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanego w jego siedzibie. 2. Dostarczenie paliwa musi być odnotowane i potwierdzone każdorazowo podpisem upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy w karcie sprzedaży paliw. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie realizacji umowy w następujących przypadkach - przy wzroście lub obniżce podatku akcyzowego, - przy zmianie podatków pośrednich, - przy zmianie cen producenta lub hurtownika, - przy zmianie cen urzędowych, - przy zmianie kursów walut, w których wykonawca rozlicza się z producentem, - przy zmianie średniookresowego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS. 4. Faktury za zakup paliw winny być wystawione raz w miesiącu. 5. Do faktury powinny być załączone karty sprzedaży paliw. 6. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. Nr 192, poz 1969. Ponadto olej napędowy musi posiadać parametry nie gorsze niż przewiduje PN-EN-590 2005. Ceny jednostkowe paliw podane w ofercie będą cenami wskazanymi na dystrybutorach Wykonawcy w dniu złożenia oferty przetargowej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rabatu % od 1litra pobranego paliwa. Zmiana ceny z powodów określonych w pkt 2 ust. 3 następować będzie poprzez akceptację i przyjęcie przez Zamawiającego wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT z uwzględnieniem zaproponowanego w ofercie przetargowej rabatu. Wymagania stawiane Wykonawcy - jakość świadczonych dostaw, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Płatności za wykonane dostawy będą dokonywane w terminie 30 dni od daty otrzymania i przyjęcia przez Zamawiającego faktury.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOMSOL SP. Z O.O., UL. ZWYCIĘSTWA 276, 75-653 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 739200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 720720,00
Oferta z najniższą ceną: 720720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 742560,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POŁCZYN ZDRÓJ
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2025 roku.
- Wykonanie robót drogowych polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych ulic i dróg gminnych na terenach miejskich i wiejskich gminy Połczyn-Zdrój.
więcej: przetargi POŁCZYN ZDRÓJ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.