eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb bloku chirurgicznego i laryngologicznego oraz oddziałów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Łódź: Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb bloku chirurgicznego i laryngologicznego oraz oddziałów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 392832 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 61 77 777, faks 42 61 77 917.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://usk4.umed.lodz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb bloku chirurgicznego i laryngologicznego oraz oddziałów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Pakiet Nr 1: Dostawa drenów do podawania tlenu oraz szpatułek, Pakiet Nr 2: Dostawa worków do pobierania moczu i kanek, Pakiet Nr 3: Dostawa nakłuwaczy automatycznych, Pakiet Nr 4: Dostawa przedłużaczy do pomp infuzyjnych typu Ascor, Pakiet Nr 5: Dostawa zestawów do drenażu jam ciała - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego, Pakiet Nr 6: Dostawa drenów i mieszków do drenażu jam ciała - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego Pakiet Nr 7: Dostawa zestawów urologicznych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego, Pakiet Nr 8: Dostawa sterylnego sprzętu medycznego - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego, Pakiet Nr 9: Dostawa żarówek do lamp operacyjnych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego, Pakiet Nr 10: Dostawa łączników do drenów - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego Pakiet Nr 11: Dostawa drenów i cewników - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego, Pakiet Nr 12: Dostawa wyposażenia dodatkowego do Systemu ABR Eclipse EP15- na potrzeby bloku operacyjnego laryngologicznego, Pakiet Nr 13: Dostawa elektrod do badania potencjałów wywoływanych z pnia mózgu - na potrzeby bloku operacyjnego laryngologicznego, Pakiet Nr 14: Dostawa wyposażenia dodatkowego do mikroskopu operacyjnego - na potrzeby bloku operacyjnego laryngologicznego, Pakiet Nr 15: Dostawa rurek tracheotomijnych Pakiet Nr 16: Dostawa przedłużaczy, filtrów, cewników, korków i kraników, Pakiet Nr 17: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, Pakiet Nr 18: Dostawa opasek identyfikacyjnych, Pakiet Nr 19: Dostawa ostrzy chirurgicznych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 euro..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.41.20 - Artykuły do infuzji 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 22.45.51.00 - Bransoletki identyfikacyjne 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt medyczny będący przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679) Wykonawca przedkłada: 1.1. wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną Załącznik Nr 1 do SIWZ; 1.2.oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany asortyment posiada dokumenty stwierdzające podstawę dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. nr 107 poz. 679 oraz Dz.U. 2011r. nr 102 poz. 586) i sposobem klasyfikowania na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010 Nr 215 poz. 1416) - podpisane przez osobę upoważnioną Wykonawca przedłoży w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego; 1.3. katalogi lub materiały promocyjne producenta lub autoryzowanego przedstawiciela z zaznaczeniem numeru Pakietu i numeru pozycji, której dotyczą; 1.4. dla Pakietu Nr 13 - bezpłatne próbki, w ilości 10 szt. zapakowane oraz oznaczone nazwą Wykonawcy. ; 1.4´. dla Pakietu Nr 15 - bezpłatne próbki, w ilości 1 szt. z każdego rozmiaru zapakowane oraz oznaczone nazwą Wykonawcy, numerem Pakietu i pozycji. 2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania wyjaśnień, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.3.2. SIWZ oraz jej podpisem; 3. Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://usk4.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, 91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50. Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, 91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50. Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.