eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierzgońUsługa edukacyjna na realizację projektu Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowani uczniów klas I - III szkół podstawowych w gminie Dzierzgoń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Dzierzgoń: Usługa edukacyjna na realizację projektu Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowani uczniów klas I - III szkół podstawowych w gminie Dzierzgoń
Numer ogłoszenia: 393042 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Dzierzgonia , Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń, woj. pomorskie, tel. 055 2762501 w. 31, faks 055 2762257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna na realizację projektu Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowani uczniów klas I - III szkół podstawowych w gminie Dzierzgoń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na ternie gminy Dzierzgoń w ramach projektu Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-II szkół podstawowych w gminie Dzierzgoń, współfinansowany ze środków Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Prorytet IX - Rozwój wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące część zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: Zadanie Nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 720 godzin lekcyjnych dla 12 grup ośmioosobowych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielone na następujące podzadania: Podzadanie Nr 1.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. Podzadanie Nr 1.2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B. Podzadanie Nr 1.3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy C. Podzadanie Nr 1.4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy D. Podzadanie Nr 1.5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy E. Podzadanie Nr 1.6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy F. Podzadanie Nr 1.7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy G. Podzadanie Nr 1.8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy H. Podzadanie Nr 1.9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy I. Podzadanie Nr 1.10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy J. Podzadanie Nr 1.11. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy K. Podzadanie Nr 1.12. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy L. Zadanie Nr 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 720 godzin lekcyjnych dla 12 grup ośmioosobowych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie Nr 2.1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. Podzadanie Nr 2.2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B. Podzadanie Nr 2.3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy C. Podzadanie Nr 2.4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy D Podzadanie Nr 2.5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy E. Podzadanie Nr 2.6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy F. Podzadanie Nr 2.7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy G Podzadanie Nr 2.8. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy H. Podzadanie Nr 2.9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy I. Podzadanie Nr 2.10. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy J Podzadanie Nr 2.11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy K. Podzadanie Nr 2.12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy L. Zadanie Nr 3. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 180 godzin lekcyjnych dla 3 grup ośmioosobowych uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielonych na następujące grupy: Podzadanie Nr 3.1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. Podzadanie Nr 3.2. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B. Podzadanie Nr 3.3. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy C. Zadanie Nr 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w ilości 480 godzin lekcyjnych w 8 grupach sześcioosobowych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie 4.1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy A. Podzadanie 4.2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy B. Podzadanie 4.3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy C. Podzadanie 4.4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy D. Podzadanie 4.5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy E. Podzadanie 4.6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy F. Podzadanie 4.7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy G. Podzadanie 4.8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy H. Zadanie Nr 5 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 180 godzin lekcyjnych dla 3 grup uczniów klas I- III Szkoły Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie, podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie 5.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla trzyosobowej grupy A. Podzadanie 5.2 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla trzyosobowej grupy B. Podzadanie 5.3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla dwuosobowej grupy C. Zadanie Nr 6. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach trzyosobowych uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie. podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie 6.1. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie A. Podzadanie 6.2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie B. Zadanie Nr 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach trzyosobowych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie, podzielonych na następujące podzadanie: Podzadanie 7.1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie A. Podzadanie 7.2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie B. Zadanie Nr 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych w dziedzinie języka angielskiego dla uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie w ilości 60 godzin lekcyjnych w jednej grupie czteroosobowej. Zadanie Nr 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Bruku podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie 9.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w ilości 60 godzin lekcyjnych w siedmioosobowej grupie A. Podzadanie 9.2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w ilości 60 godzin lekcyjnych w ośmioosobowej grupie B. Zadanie Nr 10. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach ośmioosobowych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Bruku podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie Nr 10.1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. Podzadanie 10.2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B. Zadanie Nr 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej w Bruku w ilości 35 godzin lekcyjnych w 1 grupie pięcioosobowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 48.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dzierzgon.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń pokój nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Dzierzgoniu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.