Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-23
Dzierzgoń: Usługa edukacyjna na realizację projektu Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowani uczniów klas I - III szkół podstawowych w gminie Dzierzgoń
Numer ogłoszenia: 393042 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Dzierzgonia , Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń, woj. pomorskie, tel. 055 2762501 w. 31, faks 055 2762257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna na realizację projektu Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowani uczniów klas I - III szkół podstawowych w gminie Dzierzgoń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na ternie gminy Dzierzgoń w ramach projektu Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-II szkół podstawowych w gminie Dzierzgoń, współfinansowany ze środków Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Prorytet IX - Rozwój wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące część zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: Zadanie Nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 720 godzin lekcyjnych dla 12 grup ośmioosobowych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielone na następujące podzadania: Podzadanie Nr 1.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. Podzadanie Nr 1.2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B. Podzadanie Nr 1.3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy C. Podzadanie Nr 1.4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy D. Podzadanie Nr 1.5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy E. Podzadanie Nr 1.6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy F. Podzadanie Nr 1.7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy G. Podzadanie Nr 1.8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy H. Podzadanie Nr 1.9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy I. Podzadanie Nr 1.10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy J. Podzadanie Nr 1.11. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy K. Podzadanie Nr 1.12. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy L. Zadanie Nr 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 720 godzin lekcyjnych dla 12 grup ośmioosobowych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie Nr 2.1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. Podzadanie Nr 2.2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B. Podzadanie Nr 2.3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy C. Podzadanie Nr 2.4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy D Podzadanie Nr 2.5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy E. Podzadanie Nr 2.6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy F. Podzadanie Nr 2.7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy G Podzadanie Nr 2.8. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy H. Podzadanie Nr 2.9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy I. Podzadanie Nr 2.10. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy J Podzadanie Nr 2.11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy K. Podzadanie Nr 2.12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy L. Zadanie Nr 3. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 180 godzin lekcyjnych dla 3 grup ośmioosobowych uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielonych na następujące grupy: Podzadanie Nr 3.1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. Podzadanie Nr 3.2. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B. Podzadanie Nr 3.3. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy C. Zadanie Nr 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w ilości 480 godzin lekcyjnych w 8 grupach sześcioosobowych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie 4.1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy A. Podzadanie 4.2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy B. Podzadanie 4.3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy C. Podzadanie 4.4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy D. Podzadanie 4.5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy E. Podzadanie 4.6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy F. Podzadanie 4.7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy G. Podzadanie 4.8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy H. Zadanie Nr 5 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 180 godzin lekcyjnych dla 3 grup uczniów klas I- III Szkoły Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie, podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie 5.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla trzyosobowej grupy A. Podzadanie 5.2 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla trzyosobowej grupy B. Podzadanie 5.3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla dwuosobowej grupy C. Zadanie Nr 6. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach trzyosobowych uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie. podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie 6.1. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie A. Podzadanie 6.2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie B. Zadanie Nr 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach trzyosobowych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie, podzielonych na następujące podzadanie: Podzadanie 7.1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie A. Podzadanie 7.2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie B. Zadanie Nr 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych w dziedzinie języka angielskiego dla uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie w ilości 60 godzin lekcyjnych w jednej grupie czteroosobowej. Zadanie Nr 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Bruku podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie 9.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w ilości 60 godzin lekcyjnych w siedmioosobowej grupie A. Podzadanie 9.2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w ilości 60 godzin lekcyjnych w ośmioosobowej grupie B. Zadanie Nr 10. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach ośmioosobowych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Bruku podzielonych na następujące podzadania: Podzadanie Nr 10.1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. Podzadanie 10.2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B. Zadanie Nr 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej w Bruku w ilości 35 godzin lekcyjnych w 1 grupie pięcioosobowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 48.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dzierzgon.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń pokój nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Dzierzgoniu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Przeprowadzenie serii 6 szkoleń "Terenowa edukacja przyrodnicza dzieci i młodzieży", opracowanie ich programu i materiałów edukacyjnych, przeznaczonych dla nauczycieli, pracowników ośrodków (...)
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.