eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › opracowanie koncepcji reorganizacji funkcji księgowej TVP poprzez centralizację obsługi księgowej



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39306

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: opracowanie koncepcji reorganizacji funkcji księgowej TVP poprzez centralizację obsługi księgowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Telewizja Polska S.A., do kontaktów: Spr. merytor.-Beata Karasek tel.022 5476736
Spr. procedur- Anna Wypych tel. 022 5476749, ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5476749; 5473455, fax 022 5474406; 5477473, e-mail: TVP@tvp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tvp.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.tvp.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. Biuro Finansów i Restrukturyzacji, Pieńkowska Aleksandra
budynek D, pok. 347, po uprzednim zgł. tel. celem wystaw. przepustki, Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5478654, fax 022 5474406, www.tvp.pl/zamowienia_publiczne. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Telewizja Polska S.A. Biuro Finansów i Restrukturyzacji, Sekretariat Biura, blok D, pok.349, Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5477473, fax 022 5474406. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:telewizja publiczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie koncepcji reorganizacji funkcji księgowej TVP poprzez centralizację obsługi księgowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 8. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji reorganizacji funkcji księgowej TVP poprzez centralizację obsługi księgowej Reorganizacja zakłada przejęcie obsługi księgowej wymienionych poniżej jednostek organizacyjnych TVP w całości lub części. W skład przedsiębiorstwa Spółki TVP SA wchodzą Zakład Główny i 16 Oddziałów Terenowych. Zakład Główny tworzy 29 jednostek organizacyjnych, które obsługiwane są przez służby księgowe usytuowane w Warszawie 12 Oddziałów Terenowych posiada własne służby księgowe a 4 Oddziały Terenowe są obsługiwane przez księgowość innych Oddziałów. Spółka posiada zintegrowany system informatyczny SAP R3. Opracowanie koncepcji obejmuje: 1.1 Przeprowadzenie analizy sytuacji obecnej m.in. w zakresie efektywności i aktualnych procesów finansowo-księgowych, poziomu zatrudnienia, wykorzystywanych systemów informatycznych, struktur organizacyjnych, regulacji wewnętrznych w zakresie procesów finansowo-księgowych, zakresów zadań. 1.2.Opracowanie rekomendowanego modelu operacyjnego scentralizowanej funkcji księgowej, obejmującego m.in. docelowy przebieg procesów, architekturę systemów informatycznych, strukturę organizacyjną, zakresy zadań pracowników, poziom zatrudnienia. 1.3.Opracowanie analizy opłacalności (business case) dla wdrożenia nowego, scentralizowanego modelu operacyjnego, prezentującego m.in. finansowe i poza-finansowe korzyści z realizacji reorganizacji oraz ustalającego kryteria sukcesu projektu. 1.4.Opracowanie planu wdrożenia dla reorganizacji funkcji księgowej TVP obejmującego m.in. harmonogram wdrożenia, plan zasobów (finansowych, ludzkich, technicznych) niezbędnych dla realizacji projektu, analizę ryzyk projektu i plan zarządzania ryzykiem. Zakres projektu objętego niniejszym zamówieniem nie obejmuje fazy wdrożenia koncepcji reorganizacji funkcji księgowej TVP. 2. FAZY PROJEKTU 2.1. Organizacja i uruchomienie projektu. Opracowanie szczegółowych zasad realizacji zamówienia, w tym: 2.1.1 Organizacji projektu i szczegółowego harmonogramu prac 2.1.2 Określenia wymaganego rodzaju i poziomu zaangażowania po stronie TVP 2.1.3 Metod prezentacji postępów i wyników prac oraz trybu akceptacji przez TVP wyników prac 2.1.4 Metod i form bieżącej komunikacji z pracownikami TVP 2.1.5 Procedur pozyskiwania informacji od TVP; sposobu i zakresu wykorzystania istniejących opracowań i dokumentacji TVP 2.1.6 Wymagań odnośnie infrastruktury projektu (pomieszczenie, wyposażenie itp.) 2.1.7 Przygotowanie i przeprowadzenie spotkania z uczestnikami projektu po stronie TVP i wykonawcy w celu reasumpcji celów projektu, metod jego realizacji oraz zasad współpracy z zespołem wykonawcy Ta faza projektu zostanie zakończona protokołem uzgodnień. 2.2. Analiza sytuacji obecnej. Ustalenie aktualnego stanu funkcji księgowej TVP. Analiza obejmie m.in. poniższe zagadnienia i działania: 2.2.1. Analiza obecnej struktury organizacyjnej funkcji księgowej TVP w jednostkach objętych projektem reorganizacji, w tym m.in.: a) Analiza dokumentacji organizacyjnej (regulaminy i inna dokumentacja) b) Analiza zakresów zadań i odpowiedzialności i opisów c) Analiza zasad i metod oceny efektywności pracy 2.2.2. Analiza obecnych procesów finansowo - księgowych, w zakresie rejestracji transakcji gospodarczych i płatności w tym m.in. a) Przegląd istniejącej dokumentacji procesowej b) Potwierdzenie procesowych punktów styku z komórkami merytorycznymi (lokalizacja w procesie, rodzaj i technologia przepływu informacji) c) Inwentaryzacja i przegląd dokumentacji procedur finansowo - księgowych, w tym kontrolnych i kluczowych zasad biznesowych (zasady akceptacji, limity kompetencji itd.) d) Analiza procesu i procedur archiwizacji dokumentacji księgowej, w tym procesu pozyskiwania dokumentacji archiwalnej dla celów kontroli wewnętrznych i zewnętrznych 2.2.3. Analiza istniejących procesów w zakresie raportowania finansowego a) Inwentaryzacja raportów, za których przygotowanie odpowiada księgowość TVP (rodzaje raportów, formaty, źródła danych i in.) b) Analiza istniejących procesów raportowania - odpowiedzialni pracownicy, terminy sporządzania, wewnętrzni i zewnętrzni odbiorcy raportów. c) Potwierdzenie, w drodze wywiadów, poziomu spełnienia potrzeb wewnętrznych użytkowników raportów. 2.2.4. Analiza zakresu wsparcia procesów księgowych systemami informatycznymi a)Inwentaryzacja systemów informatycznych wykorzystywanych w procesach ewidencji księgowej i raportowania b) Identyfikacja kluczowych źródeł danych dla systemów informatycznych i powiązań pomiędzy systemami. 2.2.5. Analiza produktywności procesów księgowych a) Zaproponowanie i uzgodnienie z TVP metody pomiaru produktywności b) Zaprojektowanie i wykonanie narzędzia (narzędzi) do pomiaru produktywności c) Realizacja pomiaru oraz analiza wyników. Ocena rozbieżności stwierdzonej produktywności pomiędzy badanymi jednostkami TVP oraz porównanie z odpowiednimi wskaźnikami zewnętrznymi (benchmarks). 2.2.6. Analiza dostępnej dokumentacji mogącej dostarczyć informacji na temat efektywności procesów finansowo - księgowych, raportowania lub skuteczności czynności kontrolnych (dokumentacja wewnętrznych i zewnętrznych kontroli, analizy własne TVP i in) Analiza powinna uwzględniać założenia realizowanych i planowanych w TVP inicjatyw, które mogą wpłynąć na projekt reorganizacji. Analiza sytuacji obecnej zakończona zostanie przygotowaniem pisemnego raportu dla TVP, obejmującego zastosowaną metodykę, wnioski z analizy ze szczególnym podkreśleniem obszarów stwierdzonej nieefektywności. 2.3. Rekomendacja nowego modelu operacyjnego. Na podstawie przeprowadzonej analizy stanu obecnego i wypływających z analizy wniosków wykonawca opracuje dla TVP rekomendację w zakresie nowego, scentralizowanego modelu operacyjnego księgowości, obejmującą m.in.: 2.3.1. Przedstawienie wizji dla nowego modelu operacyjnego z uwzględnieniem celu i spodziewanych korzyści z jego wdrożenia. 2.3.2. Opracowanie koncepcji nowego przebiegu procesów księgowych i raportowania w scentralizowanej strukturze księgowej, w tym m.in. a) Przedstawienie nowego przebiegu procesów biznesowych w formie umożliwiającej porównanie ze stanem obecnym b) Jednoznaczna identyfikacja działań w ramach poszczególnych procesów, które powinny pozostać jako działania lokalne w jednostkach TVP c) Identyfikacja stopnia wpływu zmian procesowych na systemy informatyczne wykorzystywane przez TVP 2.3.3. Opracowanie struktury organizacyjnej scentralizowanej jednostki księgowej w tym m.in.: a) Opracowanie schematu nowej struktury organizacyjnej z uwzględnieniem struktury zarządzania b) Opracowanie zakresów zadań realizowanych przez poszczególne komórki organizacyjne c) Przygotowanie opisów kluczowych i typowych stanowisk w nowej strukturze organizacyjnej d) Powiązanie założeń nowej struktury organizacyjnej z nowym przebiegiem procesów księgowych i raportowych. 2.3.4. Identyfikacja optymalnego poziomu zatrudnienia dla nowej organizacji a) Wyznaczenie wymaganego poziomu zatrudnienia w oparciu o dokonane pomiary produktywności, porównania i wnioski z analizy sytuacji obecnej b) Identyfikacja dynamiki optymalnego zatrudnienia w czasie z uwzględnieniem efektu uczenia się c) Identyfikacja czynników mogących wpłynąć na poziom zatrudnienia w przyszłości (dalsze możliwości optymalizacji) 2.3.5. Identyfikacja infrastrukturalnych aspektów związanych z rekomendowanym nowym modelem operacyjnym - przestrzeń biurowa, wyposażenie stanowisk pracy, metody i technologia komunikacji itd. Zaproponowane zmiany muszą uwzględniać przepisy ustawy o rachunkowości i wymogi kontroli wewnętrznej. W razie stwierdzenia istnienia więcej niż jednej opcji możliwego do zastosowania modelu operacyjnego wykonawca przedstawi poszczególne opcje ze wskazaniem modelu rekomendowanego przez wykonawcę wraz z uzasadnieniem. 2.4. Analiza zakresu niezbędnych zmian. Analiza zmian będzie podsumowywała wszystkie istotne działania i zasoby niezbędne dla przejścia od stanu obecnego do docelowego modelu operacyjnego. Dla każdej zidentyfikowanej zmiany przedstawione będą wymagania w zakresie działań i niezbędnych zasobów. Analiza będzie dotyczyła w szczególności koniecznych zmian w zakresie m. in.: a) Przebiegu procesów, z uwzględnieniem ewentualnych zmian po stronie komórek merytorycznych b) Regulacji wewnętrznych w zakresie struktury organizacyjnej, zakresów uprawnień i obowiązków związanych z określonymi stanowiskami. c) Zasobów ludzkich, w tym zagadnień alokacji, realokacji, wymaganych kompetencji, zasad doboru na stanowiska, szkoleń itd. d) Systemów informatycznych 2.5. Analiza opłacalności (business case). Analiza opłacalności w oparciu o wyniki poprzednich analiz udokumentuje i zestawi oczekiwane finansowe i poza-finansowe korzyści związane z wdrożeniem rekomendowanego modelu operacyjnego z koniecznymi nakładami. Elementem analizy będzie również zestaw kluczowych parametrów, które umożliwią sponsorowi projektu mierzyć stopień osiągnięcia przez projekt zakładanych celów biznesowych. Analiza opłacalności obejmować będzie m.in.: a) Zestawienie korzyści oczekiwanych z wdrożenia nowego modelu operacyjnego i kosztów związanych z wdrożeniem b) Identyfikacja rodzajów i wielkości niezbędnych zasobów ludzkich, finansowych i innych wymaganych dla realizacji projektu c) Zaproponowanie TVP metodologii analizy finansowej, w oparciu o uznane metody oceny finansowej przedsięwzięć d) Sporządzenie analizy finansowej w formie modelu według metodologii zaakceptowanej przez TVP; udokumentowanie wszelkich przyjętych założeń analizy e) Opracowanie zestawu mierników będących kluczowymi czynnikami sukcesu projektu w zakresie realizacji celów finansowych i jakościowych oraz czasu realizacji projektu. 2.6. Plan wdrożenia. Wykonawca opracuje we współpracy z TVP plan wdrożenia projektu reorganizacji, który obejmować będzie m.in.: a) Harmonogram projektu uwzględniający niezbędne etapy, punkty decyzyjne i kontrolne b) Plan zasobów niezbędnych dla realizacji projektu, uwzględniający niezbędne zasoby ludzkie i finansowe na poszczególnych etapach realizacji projektu c) Proponowaną strukturę organizacyjną projektu wraz z określeniem ról i zadań poszczególnych grup projektowych oraz członków zespołu projektowego d) Analizę kluczowych ryzyk związanych z realizacją projektu oraz opracowanie planu zarządzania ryzykiem. Fazy 2.3, 2.4, 2.5 i 2,6 zostaną zakończone przedstawieniem zamawiającemu pisemnego raportu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.10.00.00 - Usługi w zakresie prawa, księgowości, audytu, działalności gospodarczej, zarządzania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: od 60 tys. do 211 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca powinien spełniać wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie OC a w przypadku jego braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 700 tys. zł 3.Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizował lub uczestniczył w realizacji przynajmniej 2 projektów, których przedmiotem była reorganizacja i centralizacja służb finansowo-księgowych, które spełniają łącznie poniższe kryteria: a) Projekt doprowadził do centralizacji służb (tj. np. centrum księgowego). Dopuszczalne jest, że projekt centralizacji nadal trwa. b) Projekt był realizowany dla firmy (lub grupy kapitałowej spółek) o ogólnopolskim działaniu (czyli obejmował co najmniej kilka miast w Polsce) o znaczących obrotach (ponad 500 mln zł - skonsolidowane) lub zatrudnieniu (ponad 1000 osób). c) Firma wykorzystała system ERP klasy SAP, Oracle lub podobny (centralizacja była w tych systemach) d) Wartość netto każdego projektu nie była niższa niż 700 000 złotych (łącznie wszystkie fazy prac) 4.Wykonawca powinien dysponować zespołem z doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji co najmniej 1 usługi zgodnej z przedmiotem zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującego minimalnego standardu świadczonych usług: wyznaczenia zespołu do zrealizowania przedmiotu zamówienia w składzie którego znajdą się między innymi następujące osoby: Kierownik Projektu Wymagania kwalifikacyjne: -wykształcenie wyższe magisterskie (lub równoważne w przypadku uczelni zagranicznej) Wymagane doświadczenie zawodowe: -minimum 7-letnie całkowite doświadczenie zawodowe -minimum 4-letnie doświadczenie w kierowaniu i realizacji minimum dwóch projektów restrukturyzacji lub reorganizacji służb finansowo-księgowych zrealizowanych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Ekspert w zakresie organizacji funkcji finansowej Wymagania kwalifikacyjne: - wykształcenie wyższe magisterskie (lub równoważne w przypadku uczelni zagranicznej) - tytuł biegłego rewidenta (lub równoważny w przypadku kwalifikacji zagranicznych) Wymagane doświadczenie zawodowe: - minimum 10-letnie całkowite doświadczenie zawodowe - minimum 5-letnie doświadczenie w świadczeniu usług doradczych z zakresu organizacji funkcji finansowej, restrukturyzacji procesów finansowoksięgowych, wdrażania systemów kontroli wewnętrznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków jak wyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych specyfikacją. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy będzie brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie wykonawcy mają dostarczyć wraz z ofertą. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt.5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub zaświadczenia o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, określonych w punkcie 5.3 siwz z podaniem przedmiotu i zakresu zrealizowanych prac , dat wykonania i odbiorców (wraz z podaniem liczby pracowników) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz doświadczenia wymaganego przez zamawiającego, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10. Inne dokumenty: Merytoryczny opis wykonania przedmiotu zamówienia, zawierający następujące elementy przedstawione w sposób uporządkowany i w przedstawionej poniżej kolejności: Koncepcja i metodyka prac (a) Proponowany zakres prac: opis proponowanych działań wykonawcy związanych z realizacją zamówienia w podziale na fazy projektu wraz z opisem przewidywanych produktów prac (b) Metodyka realizacji: opis proponowanej metodyki realizacji zamówienia, m.in. planowane do zastosowania narzędzia, modele, techniki, bazy wiedzy i in. (c) Harmonogram: Przewidywany przez wykonawcę harmonogram realizacji zamówienia (d) Organizacja projektu: opis organizacji projektu na każdym z etapów prac (organizacja prac, przewidywane miejsce wykonywania prac, realizacja nadzoru nad realizacją zamówienia, przewidywane zaangażowanie czasowe i merytoryczne pracowników zamawiającego i wykonawcy, metody współpracy z zespołem zamawiającego) 11. Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 2 - 9 muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów o których mowa w pkt.2,3 i w pkt.5. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie a zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (pkt 2, 3, 4, 5), można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13.Dokumenty, o których mowa powyżej (pkt 12), są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 14.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4, 5, 6, 8 dotyczy każdego z wykonawców odrębnie. 15.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą umowę regulującą ich współpracę najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 16.Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (stosowny dokument - pełnomocnictwo w formie oryginału lub odpisu notarialnego należy załączyć do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (koszt) 50 2. merytoryczny opis wykonania przedmiotu zamówienia 50 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.08.2006, godzina 12:15, Siedziba Zamawiającego, blok D, pok. 350.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.