eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówŚwiadczenie usług w zakresie przesyłek pocztowych nadawanych przez Starostwo Powiatowe w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Myszków: Świadczenie usług w zakresie przesyłek pocztowych nadawanych przez Starostwo Powiatowe w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6.
Numer ogłoszenia: 39308 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8145 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przesyłek pocztowych nadawanych przez Starostwo Powiatowe w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Usługi pocztowe wymagane przez Zamawiającego w obrocie krajowym (minimalny zakres): 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym ekonomicznych i priorytetowych: a) przesyłek listowych nierejestrowanych, b) przesyłek listowych rejestrowanych, c) paczek pocztowych a także wydawania przesyłek rejestrowanych zwracanych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, które będzie realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). III. Pozostałe warunki wykonywania usług pocztowych: 1. Przesyłki w celu ich nadania będą dostarczane przez Zamawiającego do placówki nadawczej Wykonawcy, raz dziennie, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00 a 14:30. Przesyłki te będą nadawane w dniu ich dostarczenia do placówki nadawczej. 2. Przesyłki nadane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą w sposób jednolity, przy zapewnieniu odpowiedniej dostępności placówki tj. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 23 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 poz. 545) lub z innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie Wykonawca powinien posiadać odpowiednią ilość placówek zdawczo - odbiorczych, placówki winny być czynne co najmniej 5 dni w tygodniu, z zachowaniem wskaźników czasu przebiegu przesyłek z odpowiednią częstotliwością w zakresie doręczeń przesyłek (co najmniej w każdy dzień roboczy i nie mniej niż 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) oraz w sposób umożliwiający uzyskanie przez nadawcę dokumentu potwierdzającego odbiór przesyłki rejestrowanej. Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę operatora ma moc dokumentu urzędowego art. 17 ustawy z dnia 23.11.2012r Prawo pocztowe (Dz. U.2012.1529) 3. W przypadku nadania przesyłki z potwierdzeniem odbioru, Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu potwierdzenia odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. Potwierdzenie odbioru winno zawierać datę odbioru i czytelny podpis odbiorcy oraz powinno być prawidłowo uzupełnione przez doręczającego . 4. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w placówce - wymagana placówka na terenie każdej z gmin. Placówka ta winna być czytelnie oznaczona widocznym szyldem, a także dostosowana dla osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Posiada wyodrębnione stanowisko, którego głównym zadaniem jest obsługa klientów w zakresie usług pocztowych. 5. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata. 6. Przyjmuje się, że koszt zwrotu przesyłki po wyczerpaniu możliwości doręczenia jest równy kosztowi wysłania przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 7. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) przygotowania przesyłek do nadania w formie odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju przesyłek pocztowych, określonych w ustawie, rozporządzeniu oraz innych aktach prawnych. 2) nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej, sporządzonej w dwóch egzemplarzach, z których każdy oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia dla Zamawiającego stanowić będzie potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b) dla przesyłek nierejestrowanych (zwykłych) - zestawienia ilościowego przesyłek. c) umieszczenia na każdej nadawanej przesyłce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem oraz będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą. 8. Do przesyłek używane będą koperty Zamawiającego. 9. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym. 10. Zamawiający będzie korzystał w własnych wzorów druku potwierdzenia określonego w załączniku Nr 6 do SIWZ. 11. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn liczby usług zrealizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym przyjętym jako l miesiąc kalendarzowy oraz opłat określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy (sporządzonym wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ). Liczba i waga będą potwierdzane na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie wypłacane na podstawie faktury po zakończeniu okresu rozliczeniowego (opłata z dołu). 12.Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy z wyjątkiem: e) jeżeli w trakcie realizacji umowy zmienione zostaną przepisy w zakresie opodatkowania podatkiem VAT usług będących przedmiotem niniejszej umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę cen realizowanych usług o kwotę podatku VAT. Zmiana cen nastąpi na podstawie aneksu, ze skutkiem na dzień wejścia w życie zmiany przepisów dotyczących opodatkowania podatkiem VAT- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. f) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. g) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. h) w przypadku zmiany cen w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym w sytuacji spowodowanej zmianami cen tych pozycji zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę dokumentem zatwierdzającym te zmiany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe. Zmiana cen nastąpi na podstawie aneksu do umowy. W tym przypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień nadania przesyłek. 13. Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z opustów oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy. 14. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dnia od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia jej nadania. Termin udzielania odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 15. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny zgodny ze standardami określonymi w odpowiednich normach, 2) sporządzania przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 3) sporządzania w dwóch egzemplarzach zestawień ilościowo - wartościowych nadanych przesyłek nierejestrowanych. 4) sporządzania w dwóch egzemplarzach zestawień ilościowych nadanych przesyłek rejestrowanych 16. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi pocztowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U.2012.1529) i wewnętrznymi regulaminami Wykonawcy, wydanymi na podstawie obowiązujących przepisów prawa, o ile regulaminy te nie pozostają w sprzeczności z postanowieniami niniejszej umowy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 17. Postanowienia wewnętrznych uregulowań Wykonawcy sprzeczne z niniejszą umową i SIWZ, a nie wynikające z powyższych aktów prawnych, nie wiążą Zamawiającego. 18. Strony zobowiązują się do nie ujawniania informacji uzyskanych w związku z realizacją umowy stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy i Zamawiającego w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) i nie mogą być ujawnione w jakiejkolwiek postaci osobom trzecim przez żadną ze Stron. 19. Zamawiający oświadcza, że wartość nominalna usług nie przekroczy kwoty ............. brutto w okresie obowiązywania umowy. 20. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych brutto podanych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr ....... do umowy . 21. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, w przypadku nie wykorzystania ilości przesyłek określonych w ofercie, gdy podane ilości mają charakter orientacyjny i nie przysługuje Wykonawcy jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie wykorzystania podanej ilości. 22. Rozliczenia finansowe między Stronami z tytułu realizacji przedmiotu umowy dokonywane będą z dołu, tj. w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek, z zastrzeżeniem, iż obliczenia dokonuje się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. 23. Okres rozliczeniowy opłaty z dołu za usługi objęte przedmiotem zamówienia ustala się na miesiąc kalendarzowy. 24. Faktury VAT z tytułu należności wynikających z realizacji niniejszej umowy, wystawiane będą w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. 25. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie ....... dni od daty otrzymania faktury, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 26. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. 27. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie oraz inne roszczenia na zasadach i wysokości określonych w ustawie Prawo pocztowe oraz przepisów k.c. 28. W przypadku nienależytego wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 29. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. 30. Wykonawca zapłaci karę umowną na konto Zamawiającego w terminie 7 dni od daty doręczenia pisemnego wezwania z określoną przez Zamawiającego wysokością kary. 31. W przypadku, gdy Zamawiający poniósł z ww. przyczyn szkodę przekraczającą wysokość odszkodowania lub kary umownej, może on dochodzić odszkodowania za szkodę w pełnej wysokości od Wykonawcy na zasadach ogólnych. 32. W razie naliczenia Wykonawcy przez Zamawiającego kary umownej lub odszkodowania, Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącania jej z należnego mu wynagrodzenia. 33. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy z wyjątkiem sytuacji określonej w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych . Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 34. W przypadku zmian przepisów prawa w zakresie wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do stosowania się do nich bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi czynnościami nieprzewidzianymi w umowie, a w szczególności dodatkowymi obciążeniami finansowymi, z wyłączeniem obowiązków leżących po stronie Zamawiającego nałożonych na niego przez zmianę prawa. 35. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. 36. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. 37. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne skutki działania niezgodnego z przepisami, o których mowa w pkt 36...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259870,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180268,04

  • Oferta z najniższą ceną: 180268,04 / Oferta z najwyższą ceną: 180268,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.