eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaDostosowanie istniejących systemów wspomagających ochronę obiektów w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4220 obejmująca prace na terenie niżej wymienionych jednostek wojskowych, z podziałem na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Ustka: Dostosowanie istniejących systemów wspomagających ochronę obiektów w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4220 obejmująca prace na terenie niżej wymienionych jednostek wojskowych, z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 393090 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4220 , Lędowo-Osiedle 1N, 76-271 Ustka, woj. pomorskie, tel. 59 8151377, faks 59 8151578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie istniejących systemów wspomagających ochronę obiektów w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4220 obejmująca prace na terenie niżej wymienionych jednostek wojskowych, z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie istniejących systemów wspomagających ochronę obiektów w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4220 obejmująca prace na terenie niżej wymienionych jednostek wojskowych, z podziałem na zadania w terminie do 27.12.2011 r ZADANIE Nr 1 -Dostosowanie systemu alarmowego w oddziałowym magazynie broni oraz kontroli dostępu na terenie JW 4220 m. Czarne. ZADANIE Nr 2 - Dostosowanie systemu kontroli dostępu opartego na śluzie w obiekcie JW 4220 m. Czarne. ZADANIE Nr 3 - Dostosowanie CC TV na terenie obiektów JW 4220 m. Czarne. ZADANIE Nr 4 :Wymiana sieci transmisji sygnałów alarmowych i CCTV oraz SKD na terenie obiektów JW 4220 m. Ustka. ZADANIE Nr 5 - Instalacja monitoringu w cyklu: łączności, elektromechanicznym i broni morskich w CSzMW m. Ustka. ZADANIE Nr 6 - Instalacja systemu kontroli dostępu w cyklu broni morskich w CSz MW m. Ustka. ZADANIE Nr 7 - Instalacja systemu alarmowego w cyklu: łączności, elektromechanicznym i broni morskich w CSz MW m. Ustka. ZADANIE Nr 8 - Integracja systemów u oficera dyżurnego CSz MW Ustka. ZADANIE Nr 9 - Montaż systemów SSWiN, CCTV, SKD, PPOŻ, w bud. Nr 173 pom. Nr 65. ZADANIE Nr 10 - Montaż systemów CCTV w JW 2521m. Ustka. ZADANIE Nr 11 - Rozszerzenie systemu kontroli dostępu oraz systemu CCTV w JW 3672m. Ustka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późń. zm.)- nie dotyczy zadania Nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia - załączniki Nr 5, 6, 7, 8 i 9 do SIWZ: Do zadania Nr 1: świadectwo kwalifikacyjne SEP(dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), świadectwa przeszkolenia ze znajomości systemów sygnalizacji włamania i napadu opartych na centrali z rodziny: ,GALAXY; autoryzacja w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 Do zadania Nr 2: świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), Do zadania Nr 3: świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), autoryzacja w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 Do zadania Nr 4: świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), autoryzacja w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4, świadectwa przeszkolenia ze znajomości systemów sygnalizacji włamania i napadu opartych na centralach z rodziny: SZERSZEŃ, SATEL INTEGRA, SOYAL Do zadania Nr 5:świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), autoryzacja w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 Do zdania Nr 6: świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), autoryzacja w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 świadectwa przeszkolenia ze znajomości systemu SOYAL Do zadania Nr 7: świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), autoryzacja w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 świadectwa przeszkolenia ze znajomości systemu SOYAL Do zdania Nr 8: świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), autoryzacja w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 Do zadania Nr 9: świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), autoryzacja w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4, świadectwa przeszkolenia ze znajomości systemów sygnalizacji włamania i napadu opartych na centralach z rodziny: SZERSZEŃ, SATEL INTEGRA, SOYAL, POLON ALFA Do zadania Nr 10: świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), autoryzacja w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 Do zadania Nr 11: świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia), świadectwa przeszkolenia ze znajomości systemu SOYAL autoryzacja w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie, że Wykonawca posiada w swojej siedzibie zdolność do wytwarzania, przechowywania, przetwarzania i przekazywania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (nie dotyczy zadania Nr 2) - załącznik Nr 2 do SIWZ; 2.Oświadczenie, że Wykonawca posiada w swojej siedzibie system teleinformatyczny do wytwarzania, przetwarzania, przechowywania lub przekazywania informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE(nie dotyczy zadania Nr 2) -załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadania wymaganych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. Wykaz musi być wykonany według druku stanowiącego- załącznik Nr 1 do SIWZ; 2.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia(nie dotyczy zadania Nr 2) - załącznik Nr 4 do SIWZ: a) licencje I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem licencji II stopnia przynajmniej dla jednej osoby), b) upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE na cały czas trwania umowy, jeśli osoby nie posiadają poświadczenia bezpieczeństwa osobowego (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia), c) zaświadczenia o przeprowadzonym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego: 1.Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2.Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych na wniosek jednej ze stron. 3. Zmiany terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4220 Lędowo - Osiedle 1N 76 - 270 Ustka bud. nr 29 pok nr 110, 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4220 Lędowo - Osiedle 1N 76 - 270 Ustka bud. nr 25 pok nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.