To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-02
Zawiercie: Przeprowadzenie kampanii reklamowej (bilbordowej) w projekcie Zawiercie miasto dobrych połączeń realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna.
Numer ogłoszenia: 393092 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295228 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowej (bilbordowej) w projekcie Zawiercie miasto dobrych połączeń realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej (bilbordowej) w projekcie Zawiercie miasto dobrych połączeń realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna. 1. Zamówienie dotyczy zaplanowania i przeprowadzenia kampanii reklamowej, promującej potencjał inwestycyjny miasta poprzez hasło: Zawiercie - miasto dobrych połączeń, zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentach: Strategia Promocji Miasta Zawiercie oraz z Księga Znaków Marki Zawiercie, stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Za podstawową linie kreacji ma służyć hasło promocyjne: Zawiercie. Miasto dobrych połączeń. 3. Kampania reklamowa skierowana jest do następującej grupy docelowej: - krajowi i zagraniczni inwestorzy, krajowi i zagraniczni deweloperzy, architekci, doradcy, turyści biznesowi. 4. Przekaz kampanii reklamowej musi uwzględniać odpowiednie wymagania z zakresu informacji i promocji (w tym wizualizacji), tj. źródła finansowania. Ponadto powinny obowiązkowo zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, logo województwa śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zapis: Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Zadanie realizowanie będzie przez następujące działania: 1. Opracowanie 2 projektów graficznych plakatu reklamowego promującego potencjał inwestycyjny miasta poprzez hasło: Zawiercie - miasto dobrych połączeń, gdzie wykonanie bądź zakup zdjęć potrzebnych do przygotowania i wydrukowania plakatu reklamowego leży po stronie Wykonawcy, a plakat reklamowy musi być wykonany dla ekspozycji w formacie: reklam na tablicach o pow. reklamowej minimum 12 m2, 2. Wydruk minimum 35 plakatów reklamowych w formacie minimum 5,04 m x 2,38 m, które będą wyklejone na nośnikach wielkoformatowych. 3. Zakup powierzchni reklamowych w ilości minimum 420 m2 (co stanowi minimum 35 tablic) na okres minimum 2 tygodni; lokalizacja tablic wg specyfikacji określonej w pkt. 6. 4. Wyklejenie minimum 35 plakatów reklamowych w formacie minimum 5,04 m x 2,38 m na tablicach wielkoformatowych wg specyfikacji określonej w pkt. 6. 5. Przedstawienie raportu końcowego z przeprowadzonej kampanii, zawierającej dokumentację fotograficzną oraz wykaz adresowy tablic, w terminie do 7 dni od daty wyklejenia plakatów. 6. Specyfikacja lokalizacji minimum 35 tablic wielkoformatowych, gdzie ilość tablic winna być proporcjonalnie rozłożona do długości danego odcinka: x droga E75 na odcinku Warszawa - Katowice x droga E75 na odcinku Zawiercie - Bielsko-Biała - Cieszyn x droga 78 na odcinku Mierzęcice - Kielce x drogi 78 i 913 na odcinku Mierzęcice - Lotnisko Wytyczne dla tworzenia linii kreacyjnej. 1. Cele zadania: x kształtowanie nowoczesnego wizerunku miasta Zawiercie jako miasta dobrych połączeń, x powiększenie wiedzy na temat możliwości inwestycyjnych w mieście Zawiercie. 2. Grupa docelowa - krajowi i zagraniczni: potencjalni inwestorzy, deweloperzy, firmy konsultingowe, architekci, biznesmeni oraz mieszkańcy miasta. 3. Cel komunikacyjny: Połączenie potencjału inwestycyjnego, kulturalnego, społecznego i turystycznego z dogodną lokalizacją i komunikacją sprawia, że Zawiercie jest miastem dobrych połączeń, gdzie w sposób płynny łączą się cztery główne obszary życia: gospodarczy, społeczny, kulturalny i wypoczynkowy (turystyczny). 4. Koncepcja przewodnia w zadaniu (big idea): Zawiercie. Miasto dobrych połączeń opisana w Strategii Promocji Miasta Zawiercie na lata 2008-2009..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Zawiercie miasto dobrych połączeń realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- STROER MEDIA sp. z o.o. spółka komandytowa, Ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27210,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36064,42
Oferta z najniższą ceną: 36064,42 / Oferta z najwyższą ceną: 41419,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wykonanie dokumentacji rewitalizacji przyrodniczej zbiorników wodnych wraz z zagospodarowaniem dla celów rekreacyjnych przyległych terenów parku "Stawy holenderskie" (...) w ramach zadania pn (...)
- Dostawa, instalacja i wdrożenie dwóch urządzeń typu UTM zwanego "Systemami" wraz z zapewnieniem gwarancji dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla przebudowy ul. Rekreacyjnej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla przebudowy drogi bocznej od Porębskiej na działce nr ew. 169/16 wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi bocznej od Porębskiej (...).
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
- Dostawa druków i formularzy dla KWP, KMP/KPP woj. dolnośląskiego oraz BSW i CBZC
- Sukcesywna dostawa okładek do akt (karnych, cywilnych, wykroczeniowych) i teczek (dozoru, nadzoru, wykonawczych, archiwizacyjnych) na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.