Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Oświęcim: Dostawa materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 39331 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8448230, fax 033 8448384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozoswiecim.noweprzetargi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do sterylizacji - 11 pakietów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w niniejszej specyfikacji tj. 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ na podstawie złożonych dokumentów przez wykonawcę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605) : 1)pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2.2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 3 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę; 4. Podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1; 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę; 6. Podpisany formularz cenowy - zał. nr 2 do SIWZ. 7. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej - poprzez podpisanie formularza ofertowego. 8. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy). 9. Próbki oferowanych produktów, karty charakterystyki produktu, opis produktu oraz informacji i instrukcji obsługi (odpowiednio) - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 2 do SIWZ; 10. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty spełniają wymagania określone w ustawie O wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896 z późn. zm) - o ile dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozoswiecim.noweprzetargi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych, p. 33 ZZOZ w godz. od 8.00 do 13.00 Koszt SIWZ - 20 zł - płatne w kasie ZZOZ lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4 Dział Zamówień Publicznych, p. 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.04.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy biologiczne-para wodna, tlenek etylenu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Para wodna-testy, wskaźniki, materiały eksploatacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety do systemu dokumentacji procesów sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlenek etylenu-testy wskaźniki, materiały eksploatacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suche, gorące powietrze - testy, wskaźniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe opakowania do sterylizacji-rękawy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe opakowania do sterylizacji-papier.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe opakowania do sterylizacji-włóknina.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe opakowania do sterylizacji - torebki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały pomocnicze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do sterylizatora SELEKTOMAT SL firmy MMM.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- ODCZYNNIKI, MATERIAŁY KALIBRACYJNE, MATERIAŁY KONTROLNE I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DIAGNOSTYKI INFEKCJI, MARKERÓW NOWOTWOROWYCH ORAZ MARKERÓW KARDIOLOGICZNYCH
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA 2025 ROK
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- DOSTAWĘ SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. I
- Roboty bud. na odc. BI byłego KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B w Oświęcimiu, poleg. na wyk. zadania związanego z budową przyłącza kanalizacji deszczowej dla baraku murowanego o nr inw. B-144
- ADAPTACJA CZĘŚCI PAWILONU GŁÓWNEGO SZPITALA NA LABORATORIUM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ, WYBUDUJ
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do Laboratorium SPZOZ w Gostyniu odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu i usługami serwisowymi
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników do wykrywania szczepów Salmonella i testów do diagnostyki w systemie zamkniętym do Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Gdańsk - 6 części
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.