To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Warszawa: Dostawa licencji oprogramowania biurowego
Numer ogłoszenia: 393396 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301032 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji oprogramowania biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych licencji oprogramowania Microsoft: - MicrosoftR Office Standard 2013 Sngl Microsoft Volume License - 30 sztuk; - MicrosoftR Exchange Standard CAL 2013 Sngl Microsoft Volume License User CAL - 730 sztuk; - MicrosoftR WindowsR Server Standard 2012 Sngl Microsoft Volume License 2 PROC - 100 sztuk. 2. Wymienione w pkt 1 licencje są licencjami niewyłącznymi i udzielone zostają na czas nieokreślony. 3. Wymienione w pkt 1 licencje zostaną dostarczone bez wsparcia technicznego. 4. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 48.77.10.00-3 - pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego. 5. Zamawiający może nieodpłatnie wykorzystywać do celów szkoleniowych do 20-tu kopii nabywanego oprogramowania. 6. Zamawiający może testować do 10-ciu kopii oprogramowania przez okres do 60-ciu dni. 7. Zamawiający może nabywane oprogramowanie sublicencjonować do podmiotów stowarzyszonych. 8. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych do przedmiotu zamówienia określonego powyżej. Równoważność dotyczy zakupu wszystkich licencji. Przez produkt równoważny do opisanego przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie taki, który realizuje co najmniej wszystkie funkcjonalności i posiada co najmniej wszystkie cechy produktu określonego w SIWZ, nie gorsze parametry techniczne oraz jest kompatybilny z oprogramowaniem dotychczas użytkowanym przez Zamawiającego. 9. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane oprogramowanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca złoży wraz z ofertą: dokumentację oprogramowania potwierdzającą spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie wymagań opisanych w niniejszej SIWZ, pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego oraz wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego. 10. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie wszelkie koszty jego wdrożenia i integracji z infrastrukturą sprzętowo-programową Zamawiającego, w tym koszty ewentualnych szkoleń oraz migracji danych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Integrit S.A., ul. Tyniecka 1, Wrocław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 482242,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 554848,08
Oferta z najniższą ceną: 523572,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1055130,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.