Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-09
Nowy Sącz: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich w okresie 12 miesięcy do Zakładu Karnego w Nowym Saczu, ul. Pijarska 1
Numer ogłoszenia: 39340 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Pijarska 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4485600, faks 018 4485609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Więzienna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich w okresie 12 miesięcy do Zakładu Karnego w Nowym Saczu, ul. Pijarska 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest: - 800 kg masło ekstra zgodnie z PL 20631601 (CPV 15530000-2) - 1 100 kg mleko w proszku odtłuszczone granulowane zgodnie z PL 30041601 WE (CPV 15511700-0) - 3 400 kg serek homogenizowany w jednolitych opakowaniach jednostkowych o gramaturze do 150g zgodnie z PL 24751601 WE (CPV 15542100-0) - 1 000 kg ser topiony zgodnie z PL 30201601 WE (CPV 15543100-6) - 3 500 kg twaróg półtłusty zgodnie z PL 30201602 WE pakowany próżniowo w jednolitych opakowaniach jednostkowych (CPV 15542100-0) - 200 kg śmietany 18% zgodnie z PL 20071601 (CPV 15512000-0).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.53.00.00 - Masło 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.31.00 - Ser z przerostami pleśni 15.51.20.00 - Śmietana .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń, określonych w załącznikach nr 2 oraz nr 3 SIWZ. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykonawca dostarczy w/w oświadczenia w których potwierdzi spełnienie w/w warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń, określonych w załącznikach nr 2 oraz nr 3 SIWZ. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykonawca dostarczy w/w oświadczenia w których potwierdzi spełnienie w/w warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń, określonych w załącznikach nr 2 oraz nr 3 SIWZ. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykonawca dostarczy w/w oświadczenia w których potwierdzi spełnienie w/w warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń, określonych w załącznikach nr 2 oraz nr 3 SIWZ. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykonawca dostarczy w/w oświadczenia w których potwierdzi spełnienie w/w warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń, określonych w załącznikach nr 2 oraz nr 3 SIWZ. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykonawca dostarczy w/w oświadczenia w których potwierdzi spełnienie w/w warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kadry Zakładu Karnego w Nowym Sączu, ul. Pijarska 1, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Nowym Saczu, ul. Pijarska 1, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna: (ul. Polna) - Złockie w km 4+100 do 4+508
- BZP.271.60.2024 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego
- Dostawa i montaż urządzeń systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku Wydziałów Zamiejscowych SR w Nowym Sączu przy ul. Kity 18 w Muszynie
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
- Remont elewacji budynku sądowego przy ul. Strzeleckiej 1a w Nowym Sączu
- Organizacja letniego obozu szkoleniowo-sprawnościowego odbywającego się w terminie: 19 sierpnia - 23 sierpnia 2024 r. na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu ANS w Nowym Sączu.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 5 "Wesoła Piąteczka" w Słupsku"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- "DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH I MLECZARSKICH W II PÓŁROCZU ROKU 2024"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: Mleko w proszku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.