eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługi drukarskie dla Muzeum Miasta Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Gdynia: Usługi drukarskie dla Muzeum Miasta Gdyni
Numer ogłoszenia: 39349 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miasta Gdyni , ul. Zawiszy Czarnego 1, 81-374 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6620910, faks 058 6620940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukarskie dla Muzeum Miasta Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I 1. Katalog - wystawy Konstanty Gorbatowski. Malarstwo a) objętość - 88 stron + 4 strony okładki b) format - 320 mm x 240 mm (wysokość x podstawa), grzbiet - 0,5-0,6 cm c) druk - barwny, barwne fotografie na stronach d) okładka - miękka, klejona, zadrukowana, kreda mat 300-350g, powlekana folią matową (nie lakierowana) e) papier - środek 150 g kredowany matowy f) nakład - 250 egzemplarzy g) przewidywany termin zakończenia druku: do 10-03- 2011 roku 2. Książka - Wiejska przeszłość Gdyni i jej dzielnic (XIII - XX w.) (autor Tomasz Rembalski) a) objętość - 200-220 stron b) format - A-5 c) wnętrze - ok. 8 arkuszy ( ok. 305 tyś. znaków ) d) ilustracje - czarno-białe ( ok. 120 szt. ) e) oprawa - twarda, kolorowa 4+0 f) papier - eccobook g) nakład - 500 egzemplarzy h) przewidywany termin zakończenia druku: do 30-04-2011 roku ZADANIE II 1. Bilety wstępu a) format 52 x 148 mm, b) druk barwny 4/4 dwustronny, c) papier offset 90 gram, d) ilość: - normalne - 4000 szt. - ulgowe - 6000 szt. e) przewidywany termin zakończenia druku: do 30 czerwca 2011 roku 2. Druk ulotek - materiały informacyjne 1) a) format 420x210mm (składany do formatu 210x105), 3 x bigowane b) druk barwny full kolor dwustronny c) papier kreda (połysk) biały 150 gram offset d) ilość 3000 szt. e) przewidywany termin druku: do 30-09-2011 roku 2) f) format 420x210mm (składany do formatu 210x105), 3 x bigowane g) druk barwny full kolor dwustronny h) papier biały 150 gram offset i) ilość 1800 szt. j) przewidywany termin druku: do 30-04-2011 roku 3) k) format 420x210mm (składany do formatu 210x105), 3 x bigowane l) druk barwny full kolor dwustronny m) papier biały 150 gram offset n) ilość 200 szt. o) przewidywany termin druku: do 30-04-2011 roku 4) - gra edukacyjna (wzór w załączniku nr 4) p) format A-4 q) awers - druk barwny full kolor, rewers - 1 kolor r) karton biały 200 gram s) karton perforowany t) ilość 3000 szt. u) przewidywany termin druku: do 30-06-2011 roku 5) - ulotki informacyjne Noc Muzeów a) format A-4 (296x210mm), podwójne bigowanie- łamana do dl. b) druk pełen kolor dwustronny c) papier kreda 150 gram d) ilość 5000 szt. e) data realizacji: do 05-05-2011 roku 6) - wkładka do ulotki Noc Muzeów a) format 210x98mm b) druk pełen kolor dwustronny c) papier kreda 100 gram d) ilość 5000 szt. e) data realizacji: do 05-05-2011 roku 3. Druk kart edukacyjnych 1) a) format A-4 b) druk barwny full kolor jednostronny c) papier biały 80 gram offset d) ilość 4 x 1000 szt. e) przewidywany termin druku: do 30-06-2011 roku 2) f) format A-4 g) druk czarno-biały jednostronny h) papier biały 80 gram offset i) ilość 3 x 1000 szt. j) przewidywany termin druku: do 30-06-2011 roku 4. Druk plakatów 1) a) format 100x70mm b) druk barwny full kolor jednostronny c) papier kreda 120 gram d) ilość 100 szt. e) przewidywany termin druku: do 30-03-2011 roku 2) a) format A-2 (594x420mm) b) druk pełen kolor jednostronny c) papier kreda 120 gram d) ilość 500 szt. e) termin druku: do 28-04- 2011 roku 5. Wykonanie nadruku firmowego na kopertach a) format 114x162mm - 1000 szt. b) format 110x220mm - 1000 szt. c) format 175x225mm - 1000 szt. koperty białe samoklejące nadruk - wzór w załączniku nr 5 6. Wykonanie nadruku firmowego na teczkach - dyplomówka 1) (wzór w załączniku nr 6) a) format A-4 (po złożeniu) b) druk duo kolor jednostronny c) papier kreda 250 gram lakierowany jednostronnie d) ilość 500 szt. e) przewidywany termin druku: do 30-03-2011 roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - jakość druku - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumgdynia.pl -zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdynia, ul. Zawiszy Czarnego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Gdynia, ul. Zawiszy Czarnego 1, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.