eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa ogumienia oraz części zamiennych do pojazdów samochodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Warszawa: Dostawa ogumienia oraz części zamiennych do pojazdów samochodowych
Numer ogłoszenia: 393716 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ogumienia oraz części zamiennych do pojazdów samochodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ogumienia oraz części zamiennych do pojazdów samochodowych z podziałem na 10 części (zadań): Zadanie nr 1 - dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR 266/JELCZ, Zadanie nr 2 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria, Zadanie nr 3 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria, Zadanie nr 4 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria, Zadanie nr 5 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266, Zadanie nr 6 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266, Zadanie nr 7 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266, Zadanie nr 8 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki LUBLIN silnik Andoria, Zadanie nr 9 - dostawa ogumienia do pojazdów kołowych, Zadanie nr 10 - dostawa specjalistycznych kół z wkładami dojazdowymi Szczegółowy opis i ilości przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieśc wadium w łącznej wysokości 7 600,00 PLN (słownie: siedem tysięcy sześćset złotych), w tym na: zadanie 1 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych); zadanie 2 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych); zadanie 3 - 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych); zadanie 4 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych); zadanie 5 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych); zadanie 6 - 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych); zadanie 7 - 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych); zadanie 8 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych); zadanie 9 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych); zadanie 10 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych); Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 35 000,00 zł; na zadanie 2 - 12 000,00 zł na zadanie 3 - 14 500,00 zł; na zadanie 4 - 35 000,00 zł na zadanie 5 - 35 000,00 zł; na zadanie 6 - 17 500,00 zł na zadanie 7 - 25 000,00 zł; na zadanie 8 - 9 500,00 zł na zadanie 9 - 22 500 ,00 zł; na zadanie 10 - 34 000,00 zł UWAGA ! Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. referencje), wartość tej dostawy winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 240 000,00 pln, w tym: na zadanie 1 - 35 000,00 zł; na zadanie 2 - 12 000,00 zł na zadanie 3 - 14 500,00 zł; na zadanie 4 - 35 000,00 zł na zadanie 5 - 35 000,00 zł; na zadanie 6 - 17 500,00 zł na zadanie 7 - 25 000,00 zł; na zadanie 8 - 9 500,00 zł na zadanie 9 - 22 500 ,00 zł; na zadanie 10 - 34 000,00 zł UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn.zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Do potwierdzenia spełnienia tego warunku do oferty należy załączyć: 1.1. Aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54 w zależności wg jakiego z w/w regulaminów winno być homologowane dane ogumienie: dotyczy zadań 9 i 10 przetłumaczoną na język polski

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); 1.3. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 2 pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria ogólna - budynek nr 3, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 266/JELCZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki STAR 266/JELCZ: 1. Amortyzator AMSTRONG (289.1.35.00) Star 266 - szt. 14 2. Bęben hamulca 605-002-05-040 podwozie D-46 - szt. 10 3. Bęben hamulca (467.45.023) do Star 266 - szt. 12 4. Cylinder hamulcowy CHDR3-44 (środek i tył Star 266) - szt. 16 5. Czujnik ciśnienia oleju FCSC - szt. 10 6. Dyszel przyczepy podwozia D-46 z dużym uchem do zaczepów hakowych z atestem - szt. 6 7. Fartuch przeciwbłotny przyczepy D-46 - szt. 40 8. Łożysko piasty 32210 podwozie D-46 - szt. 20 9. Łożysko piasty 32211A podwozie D-46 - szt. 20 10. Nakrętka M10 - kg 10 11. Nakrętka M18x1,5 szpilki koła podwozie D-46 - szt. 50 12. Okładzina szczęk hamulcowych Star 200 - szt. 20 13. Okno odwietrzniak lewe 641.15.201 - szt. 4 14. Okno odwietrznika prawe 641.15.202 - szt. 4 15. Pierścień uszczelniający 19x27x6 Simering - szt. 20 16. Pompa sprzęgła PHS 2-19 - szt. 5 17. Przegub kulowy 444.29.271 z atestem - szt. 20 18. Przegub kulowy 444.29.272 z atestem - szt. 20 19. Przewód harmonijkowy chłodnicy gumowy Star (łączący wlew z chłodnicą) - szt. 10 20. Przewód olejowy sprężarki Star 359.18.237 - szt. 5 21. Przewód olejowy zbrojony fi 12 Star - szt. 5 22. Przewód ściekowy sprężarki 338.18.210 - szt. 5 23. Sworzeń 444.14.118 (wieszaka Star 266) - szt. 16 24. Sworzeń dyszla przyczepy podwozie D46 (CP4) - szt. 14 25. Sworzeń resoru przyczepy D-46 - szt. 20 26. Sworzeń resoru Star 266 - szt. 40 27. Sworzeń szczęki przyczepy D-46 - szt. 50 28. Szczęka hamulca kpl. 631.246.0413 - szt. 20 29. Szczęki hamulca podwozia D-46 - szt. 8 30. Szpilka koła podwozia D-46 - szt. 50 31. Śruba zwykła z łbem sześciokątnym M10 x 70 - kg 10 32. Tuleja resoru ( 436.14.008) Star 266 - szt. 30 33. Tuleja wieszaka (436.14.009) Star 266 - szt. 30 34. Ucho dyszla przyczepy D-46 do zaczepu hakowego (duże) z atestem - szt. 6 35 - Wkład reflektora 0223.8.001.2 - szt. 40 36. Wkład reflektora do jelcz RE.03411.H4 - szt. 20 37. Reflektor przedni kpl Jelcz 325 okrągły - szt. 20 38. Chłodnica wody J-662 z silnikiem Stayer - szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nize wymienionego asortynentu części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria: 1.PODUSZKA ZAWIESZENIA 701683921 - szt. 8 2. PODPORA WAŁU KPL. 779057597 - szt. 8 3. AMORTYZATOR PRZEDNIEGO ZAW. 700000032 - szt. 16 4. AMORTYZATOR 700000033 - szt. 14 5. WAŁ NAPĘDOWY DZIELONY -szt. 6 6. MECHANIZM BLOKADY TYLNEGO MOSTU - kpl 4 7. TARCZA SPRZĘGŁA 779057964 - szt. 4 8. WAŁ NAPĘDOWY KRÓTKI - szt. 5 9. PIERŚCIEŃ DOC.SPRZĘGŁA HONKER 689100S/24 - szt. 10 10. TARCZA SPRZĘGŁA - szt. 4 11. LINKA SPRZĘGŁA 4CT90 - szt. 6 12. PRZEGUB KULOWY (LEWY) - szt. 14 13. PRZEGUB KULOWY (PRAWY) - szt. 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria: 1. SZCZĘKA HAMULCOWA Z REG. 782015122 - szt. 26 2. SZCZĘKA HAMULCOWA Z REG. 782015123 - szt. 26 3. SZCZĘKA HAMULCOWA Z REG. 782015123 - szt. 26 4. TARCZA HAM.TYLNA ZE SZCZĘKAMI 779057839 - szt. 28 5. HYDR.CYLINDER ROZPIERAJĄCY 779055934 - szt. 10 6. POMPA HAMULCOWA KPL.779058900 - szt. 12 7. POMPA PODCIŚNIENIOWA KPL. 389999998700 - szt. 12 8. SERWO HAM.HONKER 1-66000/C - szt. 8 9. SZCZĘKA HAM.HONKER 17-3501090 - szt. 20 10. SERWO HAMULCOWE HONKER 329-48-004 - szt. 6 11. SZCZĘKA HAM.TYLNA P.HONKER 782015124 - szt. 30 12. SZCZĘKA HAM.TYLNA L.HONKER 782015125 - szt. 30 13. POMPA HAM.Z SERWEM HONKER 779057174 - szt. 28.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria: 1.MECHANIZM NAPĘDOWY - szt. 5 2. LUSTERKO ZEWNĘTRZNE - szt. 10 3. PIÓRO WYCIERAKA - szt. 40 4. LUSTERKO WEWNĘTRZNE - szt. 6 5. ZAWÓR NAGRZEWNICY HONKER - szt. 6 6. LUSTERKO PRAWE - szt. 6 7. LUSTERKO LEWE - szt. 6 8. POMPA OLEJU - KPL -szt. 4 9. TŁUMIK DRGAŃ - szt. 8 10. ZESTAW NAPRAWCZY SILNIKA - kpl 4 11. ROZPYLACZ DNOSD 256A 2- szt. 4 12. POMPA ZASILAJĄCA - szt. 8 13. WTRYSKIWACZ KPL. - szt. 28 14. WYŁĄCZNIK ZAPŁONU - szt. 2 15. STEROWNIK ŚWIEC ŻAROWYCH - szt. 8 16. ALTERNATOR 12V - szt. 4 17. ROZRUSZNIK ELEKT.12V HONKER - szt. 4 18. ELEKTROWŁ.ROZRUSZNIKA HONKER - szt. 6 19. ALTERNATOR SILNIKA TARPAN - szt. 4 20. ROZRUSZNIK - szt. 3 21. REGULATOR NAPIĘ.ALTER.HONKER - szt. 8 22. ALTERNATOR SILNIKA TARPAN - szt. 4 23. CHŁODNICA OLEJU - szt. 4 24. POMPA WODY-KPL. - szt. 4 25. WENTYLATOR UKŁ.CHŁ.HONKER - szt. 2 26. WENTYLATOR 11-ŁOPAT.HONKER - szt. 2 27. CHŁODNICA WODY HONKER - szt. 2 28. TURBOSPRĘŻARKA SILN.TARPAN - szt. 5 29. TURBOSPRĘŻARKA 4CT90 MAŁA - szt. 6 30.TŁUMIK WYDECHU - szt. 2 31. TŁUMIK - kpl 6 32. PASEK KLINOWY 1A 800 - szt. 10 33. PASEK KLINOWY 10X800 - szt. 10 34. PASEK KLINOWY AVX 10X950 - szt. 10 35. ŁOŻYSKO WYŁ.SPRZĘGŁO KPL - szt. 6 36. ŁOŻYSKO PÓŁOSI KPL. - szt. 4 37. ŁOŻYSKO WYSIKOWE SPRZGŁA - szt. 2 38. TULEJKA STABIL.HONKER - szt. 6 39. ELEKTROZAWÓR POMPY HONKER - szt. 4 40. ZAWÓR ELEKTROPNEUMAT.HONKER - szt. 6 41. ELEKTROZAW.POMPY WTR.HONKER - szt. 6 42. USZCZELKA NASADY GŁOWICY - szt. 16 43. USZCZELKA NASADY GŁOWICY - szt. 16 44. ZESTAW USZCZELNIEŃ SILNIKA - kpl. 10 45. NAPINACZ PASKA ROZRZĄDU - szt. 6 46.CIĘGŁO SPRZĘGŁA - szt. 4 47.CIĘGNO STER.SPRZĘGŁEM HONKER - szt. 6 48. ROLKA NAPINACZ PASKA POMPY - szt. 6 49. PRZEKAŹNIK ROZRUCHOWY - szt. 20 50. URZĄDZENIE MIKROPROCESOROWE - szt. 7 51. SILNIK KOREKTORA ŚWIATEŁ - szt. 10 52. CZUJNIK TEMP.W0DY HONKER - szt. 8 53. PASEK ROZRZĄDU - szt. 6 54. ZBIORNIK PALIWA - szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266: 1. ZDERZAK GUMOWY - szt. 4 2. WIESZAK RESORU - szt. 10 3. AMORTYZATOR AMSTRONG - szt. 8 4. RESOR TYLNY KPL. - szt. 8 5. DRĄŻEK REAKCYJNY ZE SWORZNIAMI - szt. 60 6. WAŁ NAPĘDOWY: SKRZYNIA BIEGÓW - SKRZYNIA ROZDZIELCZA - szt. 2 7. WAŁ NAPĘDOWY: MOST PRZEDNI - SKRZYNIA ROZDZIELCZA - szt. 2 8. WAŁ NAPĘDOWY: SKRZYNKA ROZDZIELCZA - ŚRODKOWY MOST - szt. 2 9. WAŁ NAPĘDOWY: SKRZYNKA ROZDZIELCZA - ŁOŻYSKO POŚREDNIE - szt. 2 10. WAŁ NAPĘDOWY: ŁOŻYSKO POŚREDNIE - TYLNY MOST - szt. 2 11. KRZYŻAK Z ŁOŻYSKAMI - szt. 4 12. KRZYŻAK Z ŁOŻYSKAMI - szt. 4 13. SPRZĘGŁO KOMPLETNE - kpl. 2 14. PRZEGUB KULOWY - szt. 2 15. PRZEGUB - szt. 2 16. POMPA SPRZĘGŁA - szt. 4 17. WAŁ NAPĘDOWY: SKRZYNIA ROZDZIELCZA - TYLNY MOST - szt. 2 18. SPRĘŻARKA KPL. - szt. 6 19. POMPA WSPOMAGANIA /ZF/ - szt. 8 20. POMPA WSPOMAGANIA /ŁOPATKOWA/ - szt. 6 21. POMPA WSPOMAGANIA UKŁĄDU KIEROWNICZEGO TYPU ZIŁ - szt. 6 22. DWUOBWODOWA POMPA HAMULCÓW HYDRAULICZNYCH KPL. -szt. 10 23. TARCZA HAMULCA RĘCZNEGO S 266 - szt. 10 24. ZWROTNICA LEWA - szt. 9 25. ZWROTNICA PRAWA - szt. 9 26. BĘBEN HAMULCA - szt. 10 27. SZCZĘKA HAMULCOWA WSPÓŁBIEŻNA - szt. 10 28. SZCZĘKA HAMULCOWA PRZECIWBIEŻNA - szt. 10 29. CYLINDER HAMULCOWY KPL. - szt. 40 30. CYLINDER HAMULCA - szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266: 1. SIŁOWNIK HAMULCOWY SPRĘŻYNOWY S200 - szt. 4 2. AUTOMATYCZNY REGULATOR SIŁY HAMOWANIA -szt. 6 3. AUTOMAT. REGULATOR SIŁY HAM. S244 - szt. 2 4. DWUOBWODOWY MECHANIZM WSPOMAGAJĄCY KPL. - szt. 2 5. DWUOBWODOWY ZAWÓR ZABEZPIECZAJĄCY - szt. 4 6. DWUOBWODOWY ZAWÓR ZABEZPIECZAJĄCY - szt. 4 7. ZAWÓR HAMOWANIA PRZYCZEPY KPL. - szt. 6 8. ZAWÓR HAMOWANIA PRZYCZEPY KPL. - szt. 4 9. DWUOBWODOWY ZAWÓR PRZEKAŹN.-STERUJĄCY - szt. 2 10. REGULATOR CIŚNIENIA KPL. -szt. 2 11. REGULATOR CIŚNIENIA KPL. -szt. 4 12. RĘCZNY ZAWÓR HAMULCOWY -szt. 2 13. ZAWÓR PRZEKAŹNIKOWY - szt. 6 14. ZAWÓR 3/2 - DROŻNY - szt. 8 15.ZAWÓR PRZEPŁYWOWY HZP-2.1 szt. 2 16. ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY 24V - szt. 6 17. ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY /12V/ - szt. 6 18. SZCZĘKA HAMULCA POSTOJOWEGO LEWA - szt. 6 19. SZCZĘKA HAMULCA POSTOJOWEGO PRAWA - szt. 6 20. WKŁADKA CIERNA HAMULCA POSTOJOWEGO - szt. 40 21. PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM /typu ZIŁ/ -szt. 4 22. PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ZF -szt. 4 23. WKŁAD FILTRUJĄCY UKŁADU WSPOMAGANIA - szt. 10 24. DRĄŻEK KIEROWNICZY - szt. 2 25. PRZEWOD HAMULCOWY GIĘTKI - szt. 6 26. HAMULEC RĘCZNY KPL. - szt. 2 27. MECHANIZM NAPĘDOWY 12V - szt. 6 28. MECHANIZM NAPĘDOWY 24V - szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266: 1. KOŁO ZAMACHOWE - szt. 2 2. ODRZUTNIK PRZEDNI WAŁU KORBOW. - szt. 2 3. TARCZA SPRZĘGŁA ALTERNATORA ZEW. - szt. 4 4. ZAWÓR PRZEPŁYW. POMPY WTRYSK. - szt. 4 5. POMPA ZASILAJĄCA KPL. - szt. 2 6. POMPA ZASILAJĄCA - szt. 5 7. ZAWÓR PRZEPŁYWOWY POMPY WTRYSKOWEJ - szt. 6 8. FILTR PALIWA PUSZKOWY /DWUKOMOROWY/ - szt. 20 9. FILTR PALIWA PUSZKOWY - szt. 30 10. WKŁAD FILTRUJĄCY PALIWA - szt. 40 11. ZBIORNIK PALIWA S266 LEWY - szt. 7 12. ZBIORNIK PALIWA S266 PRAW - szt. 7 13. ZBIORNIK PALIWA S200 - szt. 3 14. ŚWIECA PŁOMIENIOWA 24V - szt. 12 15. OPORNIK ŚWIECY 24V -szt. 4 16. ROZRUSZNIK R-10C KPL. - szt. 2 17. ROZRUSZNIK R-10CW KPL. - szt. 10 18. WIRNIK ROZRUSZNIKA - szt. 6 19. REGULATOR NAPIĘCIA 24V - szt. 14 20. POMPA WODY DO ZF - szt. 8 21. TERMOSTAT UKŁADU CHŁODZENIA - szt. 10 22. ŁĄCZNIK GUMOWY CHŁODNICY - szt. 10 23. ROLETA ZASŁONY CHŁODNICY - szt. 10 24.TŁUMIK Z KOŁNIERZEM - szt. 10 25. CIĘGŁO STEROW.POMPY WTRYSK. DŁUGIE - szt. 8 26. ZESPÓŁ PASKÓW KLINOWYCH NAPĘDU POMPY WODNEJ I ALTERNATORA 2SPA-1332- szt. 10 27. ZESPÓŁ PASKÓW KLINOWYCH ALTERN. - szt. 10 28. PASEK KLINOWY SPRĘŻARKI ZF - szt. 10 29. MECHANIZM NAPĘDOWY 24V - szt. 4 30. ŁOŻYSKO KULKOWE 17X40X12 TK - szt. 4 31. ŁOŻYSKO KULKOWE 20X52X15 - szt. 4 32. ŁOŻ. STOŻK. PIASTY ZEW.80*140*35,5 - szt. 4 33. ŁOŻ. STOŻK. PIASTY WEW.85*150*39 - szt. 4 34. ŁOŻYSKO KULKOWE - szt. 4 35. MAGNETYCZNY ZAWÓR PRZEPŁYWOWY - szt. 6 36. MAGNETYCZNY ZAWÓR PRZEPŁYWOWY - szt. 6 37. MAGNETYCZNY ZAWÓR PRZEPŁYWOWY - szt. 6 38. ZAWÓR ODWADNIAJĄCY - szt. 6 39. ZAWÓR PALIWA - szt. 4 40. ZAWÓR PALIWA - szt. 4 41. USZCZELKA POD GŁOWICĘ - szt. 40 42. USZCZELKA KOLEKTORA WYDECHOWEGO - szt. 16 43. USZCZELKA - szt. 50 44. PODPPRA WAŁU NAPĘDOWEGO PRZEDNIA - szt. 10 45. WSPORNIK CZUJNIKA - szt. 20 46. DŹWIGNIA HAMULCA RĘCZNEGO KPL Z MECH. S 266 - szt. 5 47. TULEJKA WIESZAKA RESORU - szt. 20 48. CZUJNIK BLOKADY MOSTU - szt. 20 49. LAMPA TYLNA WODOODPORNA PRAWA - szt. 10 50. LAMPA ZESPOLONA LEWA WODOODPORNAL - szt. 10 51. LAMPA ZESPOLONA /ZGRUPOWANA/ TYLNA LEWA 4 ELEMENTOWA - szt. 10 52. LAMPA ZESPOLONA /ZGRUPOWANA/ TYLNA PRAWA 4 ELEMENTOWA -szt. 10 53. LAMPA ŚWIATŁA COFANIA - szt. 10 54. LAMPA PRZECIWMGIELNA TYLNA - szt. 10 55. LAMPA BOCZNA KIERUNKOWSKAZU - szt. 6 56. LAMPA PRZEDNIA ZESPOLONA LEWA - szt. 8 57. LAMPA PRZEDNIA ZESPOLONA PRAWA - szt. 8 58. REFLEKTOR GŁÓWNY - szt. 10 59. LAMPA OŚWIETLENIA SILNIKA I MAPY - szt. 10 60. LAMPA TYLNA WODOODPORNA LEWA - szt. 10 61. ŚWIECA ŻAROWA 19V - szt. 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdu marki LUBLIN silnik Andoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki LUBLIN silnik Andoria: 1.AMORTYZATOR PRZÓD - szt. 4 2. AMORTYZATOR TYŁ - szt. 4 3. POMPA HAMULCOWA - szt. 2 4. SZCZĘKA HAMULCA Z REGULATOREM - szt. 8 5. KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIER. PRAWA - szt. 8 6. LUSTERKO PRAWE - szt. 2 7. LUSTERKO LEWE - szt. 2 8. ZESTAW NAPRAWCZY ZWROTNIC - kpl 4 9. ZESTAW NAPRAWCZY SILNIKA 4C90 - kpl 2 10. FILTR PALIWA FP-5,5 - kpl. 20 11. ALTERNATOR Z KOŁEM PASOWYM - szt. 1 12. ŚWIECA ŻAROWA BERU SR 10010022618611 - szt. 12 13. ŚWIECA ŻAROWA M12NT ISKRA- KW 25S6 - szt. 12 14. TERMOSTAT - szt. 2 15. FILTR OLEJU PP-8.7.2 - szt. 12 16. PODUSZKA ZAWIESZENIA SILNIKA - szt. 4 17. ŁOŻYSKO WYŁ. SPRZĘGŁO KPL. - kpl. 2 18. KOMPLET USZCZELEK SILNIKA - kpl. 2 19. WŁĄCZNIK ZAPŁONU (STACYJKA) - szt. 6 20. WIESZAK TŁUMIKA - szt. 2 21. TULEJKA MET-GUMOWA STABILIZATORA - szt. 6 22. KOREKTOR HAMOWANIA - kpl 6 23. ŁĄCZNIK STABILIZATORA KPL - kpl 2 24. TULEJA STABILIZATORA - szt. 2 25. PRZEKAŹNIK ŚWIATEŁ - szt. 2 26. SIŁOWNIK POMPY WTRYSKOWEJ - szt. 2 27. SWORZEŃ RESORU TYLNEGO 3,5 T - szt. 8 28. WIESZAK RESORU - szt. 8 29. CZUJNIK TEMPERATURY WODY - szt. 2 30. WKŁAD FILTRA PALIWA WP-15 - szt. 20 31. GŁOWICA SILNIKA 4C90 - kpl. 2 32. PASEK 800 1 A - szt. 8 33. PASEK KLINOWY WSPOMAGANIA HA800 10X800 - szt. 8 34. PASEK KLINOWY ALTERNATORA - szt. 8 35. TŁUMIK WYDECHU - szt. 4 36. CZUJNIK TEPERATURY SILNIKA -szt. 4 37. KOREKTROR SIŁY HAMOWANIA- szt. 6 38. USZCZELKA DRZWI KABINY - szt. 6 39. ZDERZAK PRZEDNI - szt. 2 40. STRZEMIE RESORU PRZEDNIEGO - szt. 8 41. WTRYSKIWACZ KPL. - szt. 12 42. CYLINDER HAMULCA PRZÓD -szt. 8 43. KPL.KLOCKÓW HAMULCOWYCH - kpl 6 44. WKŁAD FILTRA POWIETRZA WA20-250 - szt. 20 45. KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIER. LEWA - szt. 12 46. TARCZA HAMULCA PRZEDNIEGO WENTYL - szt. 2 47. LINKA HAMULCA RĘCZNEGO - szt. 4 48. KRZYŻAK WAŁU NAPĘD. Z ŁOŻYSKAMI - szt. 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa ogumienia do pojazdów kołowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego asortymentu ogumienia do pojazdów kołowych: 1.OPONA 12.00 R20 - szt. 28.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa specjalistycznych kół z wkładami dojazdowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego asortymentu specjalistycznych kół z wkładami dojazdowymi: 1. SPECJALISTYCZNE KOŁA Z WKŁADKAMI DOJAZDOWYMI OPONA 12.00 R20 - STAR 266M DO WERSJI HIBNERYT - szt. 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.