Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-11
Legnica: DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH RÓŻNYCH
Numer ogłoszenia: 39376 - 2010; data zamieszczenia: 11.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH RÓŻNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH RÓŻNYCH Pakiet Nazwa pakietu 1 Pojemniki na probówki histopatologiczne 2 Wanna i pojemnik do dezynfekcji narzędzi 3 Pojemnik do transportu produktów leczniczych z apteki na oddziały 4 System ssaków próżniowych wraz z użyczeniem : 6 sztuk stojaków jezdnych z dwoma mocowaniami do butli wysokość stojaka 500 mm oraz 16 sztuk pojemników wielorazowego użytku o pojemności 3000 mm 5 Pojemniki na materiał na badania 6 Pojemniki na ostre odpady 7 Stabilizatory ortopedyczne 8 Drobny sprzęt medyczny -/pakiet na pozycje/ 9 Materiały medyczne jednorazowego użytku 10 Akcesoria do badań 11 Opaski identyfikacyjne 12 Paski testowe do glukometru 13 Ustniki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.19.60.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykluczeniu wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp 3. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 1. W celu wykazania braków podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 u Pzp, a w przypadku wykonawców będących osobami fizycznymi oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp. (dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Każdy z oferowanych wyrobów medycznych musi posiadać oznakowanie CE - na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia w ofercie certyfikatów jednostki notyfikowanej i deklaracji zgodności dla wyrobów medycznych klasy I sterylnych, IIa, IIb i III. Dla wyrobów medycznych klasy I niesterylnych wymagane jest złożenie w ofercie deklaracji zgodności.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica
pok. 36 B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica Sekretariat Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojemniki na probówki histopatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na probówki histopatologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wanna i pojemnik do dezynfekcji narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wanna i pojemnik do dezynfekcji narzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pojemnik do transportu produktów leczniczych z apteki na oddziały.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik do transportu produktów leczniczych z apteki na oddziały.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System ssaków próżniowych wraz z użyczeniem : 6 sztuk stojaków jezdnych z dwoma mocowaniami do butli wysokość stojaka 500 mm oraz 16 sztuk pojemników wielorazowego użytku o pojemności 3000 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System ssaków próżniowych wraz z użyczeniem : 6 sztuk stojaków jezdnych z dwoma mocowaniami do butli wysokość stojaka 500 mm oraz 16 sztuk pojemników wielorazowego użytku o pojemności 3000 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pojemniki na materiał na badania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na materiał na badania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pojemniki na ostre odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na ostre odpady.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stabilizatory ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizatory ortopedyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 poz. 1 Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 8 poz.2 Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 8 poz.3 Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 poz.2 Drobny sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 8 poz.4 Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 poz.2 Drobny sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 8 poz.5 Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 poz.2 Drobny sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 8 poz.6 Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 poz.2 Drobny sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materiały medyczne jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały medyczne jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Akcesoria do badań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do badań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opaski identyfikacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski identyfikacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Paski testowe do glukometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski testowe do glukometru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Ustniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Obsługa techniczna w obszarach rejonów OGM-1 i OGM-2 polegająca na wykonywaniu niezbędnych robót budowlanych i usług
- DOSTAWY WISKOELASTYKÓW
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- "Modernizacja centralnego ogrzewania w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 7"
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- DOSTAWY WISKOELASTYKÓW
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa sprzętu medycznego i aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Besku
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- PRODUKTY LECZNICZE.
więcej: Wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.