Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Ostrowiec Świętokrzyski: Wyposażenie i zabudowa pojazdu mobilnego serwisu ogumienia
nr procedury 3/d/2013
Numer ogłoszenia: 393772 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim Spółka Akcyjna , ul. Żabia 40, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2479790, faks 041 2479789.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksostrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie i zabudowa pojazdu mobilnego serwisu ogumienia nr procedury 3/d/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z montażem wyposażenia oraz z zabudową na dostarczonym przez zamawiającego pojeździe mobilnego serwisu ogumienia. Minimalne wyposażenie pojazdu mobilnego serwisu ogumienia powinno zawierać: 1. Sprężarkę powietrza o parametrach: - zbiornik pionowy o pojemności minimum 300 l, - minimalne ciśnienie sprężania 13bar, - waga do 150kg., - moc silnika minimum 4kW. 2. Agregat prądotwórczy trójfazowy o parametrach: - moc znamionowa trójfazowa minimalna 12,3kVA/9kW, - wyposażony w elektroniczny regulator napięcia oraz zabezpieczenia umożliwiające pracę na zewnątrz pojazdu, - waga do 150kg. 3. Montażownicę mobilną ciężarową o parametrach: - maszyna montowana wewnątrz pojazdu, przystosowana do wykonywania pracy na zewnątrz pojazdu, - zakres rozwarcia szczęk minimum 26 cali, - zasilanie elektrohydrauliczne - waga do 450kg. 4. Wyważarkę ciężarową mobilną o parametrach: - szerokość obręczy minimum 665mm, - wyposażona w gwiazdy montażowe 4 i 5 ramienne, - waga do 150kg. 5. Podnośnik pneumatyczno hydrauliczny o parametrach: - udźwig minimum 40t, - maksymalna wysokość podnośnika w stanie złożonym 150 mm. 6. Klucz udarowy o parametrach: - długość trzpienia minimum 6 cali, - minimalny moment udaru 2900Nm, - waga do 12kg. 7. Odciskacz do kół wraz z pompą o parametrach: - długość urządzenia minimum 1120mm. 8. Pistolet do pompowania o zakresie pomiarowym minimum 12 bar - posiadający legalizację Polskiego Urzędu Miar. 9. Podstawy osiowe z możliwością przetaczania (z kółkami transportowymi) o udźwigu minimum 8t. - posiadające atest. 10. Dwie lampy halogenowe, jedna magnetyczna, druga wysuwana z kontenera, Minimalne uwarunkowania techniczne dla zabudowy serwisu mobilnego : - instalacja pneumatyczna podzielona w system o małej i dużej przepustowości, - serwis wyposażony w stół warsztatowy wraz z stojakiem (ramą)umożliwiającą wygodne rozłożenie narzędzi i materiałów, - dodatkowe oświetlenie umożliwiające pracę w warunkach nocnych, - instalacja elektryczna z wyprowadzeniem zasilania 380/230/24V, - instalacja elektryczna przystosowana do zasilania prądem trójfazowym od klienta - przystosowana do różnych opcji połączeń, - rozdzielnia elektryczna wyposażona w system zabezpieczający przed nieprawidłowym podłączeniem prądem trójfazowym, - wyważarka przystosowana do szybkiego montażu i demontażu z serwisu, - agregat prądotwórczy przystosowany do pracy wewnątrz serwisu z odprowadzeniem spalin na zewnątrz pojazdu, - wykonanie zabudowy wnętrza samochodu obejmujące: a) skrzynkę elektryczną i narzędziową, b) ramę główną boczną, ramę pod agregat, ramę pod sprężarkę, c) listwę do mocowania ładunku. Wszystkie elementy zabudowy i wyposażenia muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca udzieli na wykonaną zabudowę i wyposażenie minimum 12 miesięcznej gwarancji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.41.00 - Sprzęt do wyważania kół 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu- wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: rachunek bankowy PKS w Ostrowcu Św. S.A. ul. Żabia 40, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostrowcu Św. 05 2030 0045 1110 0000 0224 1200; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego oraz poręczenia innych instytucji dokument powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokumenty te winny zostać złożone w formie oryginału.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w Rozdziale VI ust.1 pkt 1 SIWZ wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w Rozdziale VI ust.1 pkt 1 SIWZ wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w Rozdziale VI ust.1 pkt 1 SIWZ wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w Rozdziale VI ust.1 pkt 1 SIWZ wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w Rozdziale VI ust.1 pkt 1 SIWZ wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Żabia 40 27-400 Ostrowiec Św. Sekretariat; na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże w terminie 5 dni siwz za opłatą 50 zł na konto bankowe: Bank BGŻ 05 2030 0045 1110 0000 0224 1200;.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 12:00, miejsce: PKS w Ostrowcu Św. S.A., 27-400 Ostrowiec Św., ul. Żabia 40, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych
- Remontu ulicy Rozległej oraz ulicy Topolowej - bocznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont kładki przy Alei 3-go Maja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- zakup i dostawy artykułów medycznych, obłożeń i bielizny operacyjnej
- Zakup i dostawy warzyw, owoców i jajek na potrzeby kuchni szpitalnej
- Adaptacja części podpiwniczenia zabytkowego budynku stanowiącego siedzibę instytucji kultury przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.