eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › ZP/67/2014 Dostawa materiałów sterylizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Włocławek: ZP/67/2014 Dostawa materiałów sterylizacyjnych
Numer ogłoszenia: 393774 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331736 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/67/2014 Dostawa materiałów sterylizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów sterylizacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy w następującym asortymencie : Zadanie nr 1 L.p. Nazwa produktu J.m. Ilość sztuk na 24 miesiące 1. Rękaw papierowo-foliowy 50mm x 200m rolka 55 2. Rękaw papierowo - foliowy 75mm x 200m rolka 96 3. Rękaw papierowo - foliowy 100 mm x 200m rolka 140 4. Rękaw papierowo - foliowy 120 mm x 200m rolka 160 5. Rękaw papierowo - foliowy 150mm x 200m rolka 55 6. Rękaw papierowo - foliowy 200mm x 200m rolka 100 7. Rękaw papierowo - foliowy 250 mm x 200m rolka 55 8. Rękaw papierowo -foliowy 300mm x 200m rolka 32 9. Rękaw papierowo- foliowy z zakładką 300mm x 80mm x 100m rolka 50 WYMAGANIE dot. zadania nr 1: Rękawy papierowo-foliowe - pozycja od 1- 9 Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC:o wyrobach medycznych. Znak CE umieszczony na opakowaniu zbiorczym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.u. nr 107, poz. 679 ). Papier o gramaturze 60-70g/m2.zgodny z normą PN EN 868-3:2001 ;Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych przeznaczonych do sterylizacji papier stosowany do wytwarzania torebek papierowych i do wytwarzania torebek i rękawów. Wymagania i metody badań; Folia z testem do sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu co najmniej pięciowarstwowa nie licząc warstwy kleju, ocena parametrów wytrzymałościowych wydana przez producenta folii (a nie dystrybutora) zgodna z normami PN EN 868-5:2001;Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych, przeznaczonych do sterylizacji. Torebki zgrzewalne i z zamknięciem samoprzylepnym oraz rękawy papierowo-foliowe. Wymagania i metody badań.: Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią roboczą, dopuszcza się wskaźniki wzdłuż zgrzewu. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania wyłącznie od strony papieru na linii zgrzewu fabrycznego. Rękawy ze względów techniczno-higienicznych nawinięte na rolkę folią na zewnątrz. Zadanie nr 2 Lp. Nazwa produktu J.m. Ilość arkuszy na 24 miesiące 1. Papier krepowany biały/zielony 600mm x 600mm 1 arkusz 12500 2. Papier krepowany biały/zielony 750 x 750mm 1 arkusz 8500 3. Papier krepowany biały/zielony 1000 x 1000mm 1 arkusz 23750 4. Włóknina zielona 1000x1000mm 1 arkusz 14500 5. Maty absorpcyjne do wykładania tac narzędziowych 750 x 750mm 1 arkusz 1100 WYMAGANIE dot. zadania nr 2: Papier sterylizacyjny - pozycja 1-3 Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC o: wyrobach medycznych. Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta papieru sterylizacyjnego w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych, gramatury nominalnej papieru 60 g/m2 przy niskiej zawartości chlorków i siarczanów nie więcej niż 0,02%. Zgodny z normą PN EN 868-2.: Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych przeznaczonych do sterylizacji. Wymagania i metody badań.; Włókno celulozowe, kolor zielony i biały. Włóknina sterylizacyjna - pozycja 4 Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC o: wyrobach medycznych. Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych o gramaturze nominalnej 66 g/m2 ? 5% zawartości chlorków i siarczanów nie więcej niż 0,01 %, Zgodność z normą PN EN 868-2. .: Materiały i systemy opakowaniowe przeznaczone dla wyrobów medycznych przeznaczonych do sterylizacji. Wymagania i metody badań.; Włóknina sterylizacyjna III generacji - celuloza wiązana powierzchniowo wzmocniona włóknem syntetycznym, mikrokrepowana, uszczelniona lateksem. Mata absorpcyjna - pozycja 5 Opakowanie sterylizacyjne zgodne z międzynarodowymi aktami prawnymi PN-EN ISO 11 607:2006 i z zapisami Dyrektywy 93/42/EEC o: wyrobach medycznych. Papier medyczny z warstwą absorpcyjną do stosowania pod tacę narzędziową celem osłonięcia ostrych krawędzi i zapewnienia szybkiego pochłaniania wilgoci podczas parowych cykli sterylizacji do jednorazowego użytku. Zadanie nr 3 Lp. Nazwa towaru J.m. Ilość opakowań na 24 miesiące 1. Wskaźnik biologiczny fiolkowy do tlenku etylenu 1op./100fiolek. 8 2. Fiolkowe wskaźniki biologiczne o szybkim odczycie do pary wodnej 1op./100fiolek 13 WYMAGANIE dot. zadania nr 3: Wskaźnik biologiczny fiolkowy do tlenku etylenu - pozycja 1 Odpowiadający normie PN EN ISO11138-2: 2011P Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia Wskaźniki biologiczne dla procesów sterylizacji tlenkiem etylenu Ostateczny odczyt wskaźnika po 48 godzinach inkubacji. Fiolkowe wskaźniki biologiczne o szybkim odczycie do pary wodnej - pozycja 2 Odpowiadające normie PN EN ISO 11138-1:2008P Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wymagania ogólne. Kompatybilne z inkubatorem marki Terragene. Ostateczny odczyt wskaźnika biologicznego po 3h. Etykieta na fiolce wskaźnika biologicznego podczas procesu sterylizacji powinna w widoczny sposób zmienić zabarwienie. Naklejka nierwąca, przylepna co umożliwia umieszczenie jej w dokumentacji. Zadanie nr 4 Lp. Nazwa towaru J.m. Ilość na 24 miesiące 1. Wskaźnik wieloparametrowy do tlenku etylenu odpowiadający klasie 4 1op./500szt. 70 2. Wskaźnik wieloparametrowy do pary klasy 4 1op./500szt. 65 3. Wskaźnik kontroli procesu odpowiadający klasie 6 lub 5 do pary z przyrządem testowym procesu sterylizacji PCD 1op./ 250szt. 23 4. Jednorazowy pakiet typu Bovie - Dick Pakiet 1 szt. 1900 5. Taśma testowa wskaźnikowa do pary szer.19x50 mb. 1rolka 50 m 650 6 Taśma neutralna szer.19 mm 1 rolka 50 m 760 WYMAGANIE dot. zadania nr 4: Wieloparametrowy wskaźnik do tlenku etylenu klasy 4 - pozycja 1 Odpowiada normie PN EN ISO 11140 -1: 2011P.Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne wymagania ogólne. Nietoksyczny, nie zawiera ołowiu i substancji szkodliwych. Podwójny pasek testowy z równolegle rozłożoną substancją wskaźnikową, w widoczny sposób zmieniający barwę podczas procesu sterylizacji. Wieloparametrowy wskaźnik do pary klasy 4 - pozycja 2 Odpowiada normie PN EN ISO 11140 -1: 2011P. .Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne wymagania ogólne. Nietoksyczny, nie zawiera ołowiu i substancji szkodliwych. Podwójny pasek testowy z równolegle rozłożoną substancją wskaźnikową na środku perforowany w widoczny sposób zmieniający barwę podczas procesu sterylizacji. Wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parowej z przyrządem procesu sterylizacji PCD - pozycja 3 Test wsadu składający się z przyrządu testowego procesu sterylizacji i przystosowanych do niego testów klasy 6 lub 5. Testy chemiczne odpowiadające normie PN EN ISO 11140-1:2011P Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne wymagania ogólne. Kontrola sterylizacji parą wodną w autoklawach próżniowych w cyklu 134oC/7min i 121oC/20min. Symuluje niekorzystne warunki sterylizacji, aby dokładnie kontrolować penetrację pary oraz zachowanie wszystkich parametrów danego cyklu, w najtrudniej dostępnych miejscach sterylizowanego wsadu. Testy podczas procesu sterylizacji w widoczny sposób zmieniające barwę, nietoksyczne, bez zawartości ołowiu i substancji szkodliwych. Przyrząd PCD kompatybilny z testem klasy 6 lub 5. Jednorazowy pakiet Bovie-Dick - pozycja 4 Kontroluje penetrację i jakość pary, symulując ładunek porowaty. Potwierdzenie zgodności normą PN EN ISO 11140-3: 2011P. Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia. Wskaźniki chemiczne. Systemy wskaźnikowe Klasy 2 do stosowania w teście penetracji pary wodnej typu Boviego -.Dicka. Pakiet jednorazowy nietoksyczny w widoczny sposób zmieniający barwę podczas procesu sterylizacji. Cykl Bovie-Dicka w zakresie 1340C /3,5 min i 1210C/15 min. Taśma wskaźnikowa - pozycja 5 Taśma ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną wymagana charakterystyka producenta. Taśma neutralna - pozycja 6 Taśma maskująca, zabezpieczająca zestawy narzędzi przed otwarciem. Zadanie nr 5 Lp. Nazwa produktu J.m. Ilość na 24 miesiące 1. Etykiety podwójnieprzylepne bez wskaźnika procesu z miejscami informacyjnymi do metkownicy BLITZ rol. 1050 2. Koperty dokumentacyjne przystosowane do etykiet szt. 660 3. Rolka zapasowa z tuszem do metkownicy BLITZ szt. 14 WYMAGANIE dot. zadania nr 5 : Etykiety podwójnie przylepne - pozycja 1 Przeznaczone do oznaczania pakietów po procesie sterylizacji. Napisy w języku polskim. Podwójnie przylepne. Etykiety pozbawione testu procesu sterylizacji. Pięć pól zapisywania do trzyrzędowej metkownicy BLITZ. Koperty dokumentacyjne - pozycja 2 Koperty drukowane jednodniowe w języku polskim z przygotowanymi do wypełnienia polami zawierającymi najistotniejsze dla dokumentacji informacje oraz miejscami do wklejania etykiet. Rolki zapasowe z tuszem - pozycja 3 Zapasowa rolka z tuszem do metkownicy BLITZ Zadanie nr 6 Lp. Nazwa produktu J.m. Ilość sztuk na 24 miesiące 1. Naboje do aparatu STERI-VAC 5XLP szt. 732 WYMAGANIE dot. zadania nr 6 : Naboje do aparatu STERI-VAC 5XLP - pozycja 1 Naboje zawierające 100g czystego tlenku etylenu opiniowane i dopuszczone do użytku z gwarancją efektywności bakteriobójczej, kompatybilne z aparatem STERI-VAC 5XLP. Zadanie nr 7 Lp. Nazwa produktu J.m. Ilość sztuk na 24 miesiące 1. Osłonki na igły szt. 1200 WYMAGANIE dot. zadania nr 7 : Osłonki na igły - pozycja 1 Zabezpieczenie ostrych delikatnych narzędzi igieł sond, wkłuć. Zadanie nr 8 Lp. Nazwa produktu J.m. Ilość sztuk na 24 miesiące 1. Przeźroczyste osłonki na ostrza szer. 15mm szt. 3600 2. Przeźroczyste osłonki na ostrza szer.30mm szt. 3600 WYMAGANIE dot. zadania nr 8 : Przeźroczyste osłonki na ostrza - pozycja 1 i 2 Zabezpieczenie końcówek i ostrzy narzędzi z możliwością wizualnej identyfikacji poprzez przeźroczystą osłonę. Uwaga: 1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Poprzez ofertę częściową Zamawiający rozumie: ofertę zawierającą wszystkie pozycje w zadaniu - dotyczy zadania nr 1,2,3,4,5,8. 3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w opakowaniu producenta. 4. Wykonawca będzie dostarczał towar oznakowany na opakowaniach z następującymi danymi: nazwa towaru, ilość, data produkcji, data ważności do użytku, producent. 5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie 2 dni roboczych: od poniedziałku do piątku od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub mailem - przechowywanym przez miesiąc od czasu uzyskania prawidłowo zrealizowanego zamówienia. 6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A,2B,2C,2D,2E,2F,2G,2H do siwz) przewidywane zapotrzebowanie ( podane ilości ) nie stanowią ilości gwarantowanych przez Zamawiającego, bowiem faktyczny zakres zamówień składanych przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. Jednakże zmniejszenie ilości asortymentu podanych w załączniku nr 2A,2B,2C,2D,2E,2F,2G,2H nie przekroczy 20% ilości przewidywanej w załączniku nr 2A,2B,2C,2D,2E,2F,2G,2H dla danego zadania. 8. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 19.73.20.00 - Polipropylen .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED. Sp. z o.o. ul. Winogrady 118 61-626 Poznań, ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74744,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64191,96

  • Oferta z najniższą ceną: 47939,04 / Oferta z najwyższą ceną: 77462,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat Spółka Akcyjna w Warszawie ul. Ratuszowa 11 lok. 318, 03-450 Warszawa., ul. Ratuszowa 11 lok. 318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58340,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60933,36

  • Oferta z najniższą ceną: 60933,36 / Oferta z najwyższą ceną: 60933,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat Spółka Akcyjna w Warszawie ul. Ratuszowa 11 lok. 318, 03-450 Warszawa., ul. Ratuszowa 11 lok. 318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18457,35

  • Oferta z najniższą ceną: 18457,35 / Oferta z najwyższą ceną: 18457,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED. Sp. z o.o. ul. Winogrady 118 61-626 Poznań, ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40895,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34881,54

  • Oferta z najniższą ceną: 34881,54 / Oferta z najwyższą ceną: 34881,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat Spółka Akcyjna w Warszawie ul. Ratuszowa 11 lok. 318, 03-450 Warszawa., ul. Ratuszowa 11 lok. 318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26544,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13372,64

  • Oferta z najniższą ceną: 13372,64 / Oferta z najwyższą ceną: 20596,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum:Lider:3M Poland Sp.z o.o.ul. Al. Katowicka 117, Kajetany k/W-wy,05-830 Nadarzyn.Partner:Nettle S.A.ul.Hubska 44,50-502 Wrocław., ul. Al. Katowicka 117, 05-830 Kajetany, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25986,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26560,62

  • Oferta z najniższą ceną: 26560,62 / Oferta z najwyższą ceną: 27911,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat Spółka Akcyjna w Warszawie ul. Ratuszowa 11 lok. 318, 03-450 Warszawa., ul. Ratuszowa 11 lok. 318,, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 428,04

  • Oferta z najniższą ceną: 428,04 / Oferta z najwyższą ceną: 428,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat Spółka Akcyjna w Warszawie ul. Ratuszowa 11 lok. 318, 03-450 Warszawa., ul. Ratuszowa 11 lok. 318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3011,04

  • Oferta z najniższą ceną: 3011,04 / Oferta z najwyższą ceną: 3011,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.