Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Olsztyn: Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi krajowej nr 16, odcinek Iława - Rudzienice od km 72+300 do km 79+600
Numer ogłoszenia: 39377 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie , Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, faks (089) 527 35 36, 5272307.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi krajowej nr 16, odcinek Iława - Rudzienice od km 72+300 do km 79+600.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi krajowej nr 16, odcinek Iława - Rudzienice od km 72+300 do km 79+600.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postepowaniu moga brac udział Wykonawcy niepodlegajacy wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniajacy niżej określone warunki udziału w postepowaniu, okreslone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 2) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujace się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostana im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcje wymieniona poniżej, które spełniaja nastepujace wymagania: a) Inspektor Nadzoru ds. robót drogowych - Koordynator: - minimalna liczba osób: 1; - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: zakonczył co najmniej 1 zadanie w zakresie kierowania robotami drogowymi i/lub nadzorach inwestorskich o wartości robót minimum 5 mln PLN. b) Inspektor Nadzoru ds. robót sanitarnych minimalna liczba osób: 1. c) Inspektor Nadzoru ds. robót telekomunikacyjnych: - minimalna liczba osób: 1. d) Inspektor Nadzoru ds. robót konstrukcyjno - budowalnych: - minimalna liczba osób: 1. 3) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczecia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. nadzorował minimum: a) jedną budowę/przebudowę dróg o wartości robót brutto min. 10 mln PLN; 4) Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punktach III.2)2) oraz III.2)3) muszą spełniać łacznie. 5) Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawa oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawcą i które będą uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2) niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi bedzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. E) Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2)3) niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji projekty zostały wykonane należycie. F) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach III.2)B) oraz III.2)C) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. G) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)F), zastepuje sie je dokumentem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania. H) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2)F) i pkt. III.2)G) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. III.2)B) oraz III.2)C). I) Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporzadzone w sposób umożliwiajacy identyfikacje podpisu (np. wraz z imienna pieczątka osoby poświadczajacej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w jezyku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na jezyk polski poświadczonym przez Wykonawce. J) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. III.2)A) niniejszego ogłoszenia, powinno byc złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. III.2)B) oraz III.2)C) albo odpowiadajace im określone w pkt. III.2)F) i III.2)G), powinny być złożone przez każdego Wykonawce; c) dokumenty wymienione w pkt. III.2)D) oraz III.2)E) moga dotyczyć dowolnego sposród Wykonawców składajacych wspólna ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej Zamawiajacego lub na pisemny wniosek: a) odebrać osobiście (cena: 10 zł);
b) otrzymać za zaliczeniem pocztowym (cena: 10 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego, Sekretariat - pok. 113 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.); 2) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: Od rozpoczęcia robót (planowany termin rozpoczęcia robót - marzec 2009 r.), do zakończenia robót (planowany termin zakończenia robót - 31.10.2010 r.) wraz z 36 miesięcznym okresem gwarancyjnym na roboty drogowe.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zgniatarki/kompaktora do odpadów komunalnych dostosowana do pojemnika 1100 L oraz prasokontenera na resztkowe/zmieszane odpady komunalne na potrzeby UWM w Olsztynie
- Dostawa książek i albumów o regionie
- Dostawa i montaż nowych mebli do sali wykładowej przy ul. Prawocheńskiego 15 Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- "Świadczenie usługi hotelarsko- restauracyjnej"
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej (3 zadania częściowe) II postępowanie
- Dostawa samochodu do Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
- Usługa nadzoru inwestorskiego dla inwestycji PolFEL
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- Nadzór i administracja kontraktami wraz z doradztwem w zarządzaniu projektem - "Rozbudowa Systemu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Skarbimierz"
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania pod nazwą: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza - ETAP II"
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.