To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-02
Warszawa: Zakup wraz z dostawą papieru dla potrzeb MSZ.
Numer ogłoszenia: 393782 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368836 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą papieru dla potrzeb MSZ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą papieru dla potrzeb MSZ. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą do siedziby Zamawiającego papieru dla potrzeb poligraficznych według wykazu i asortymentu przedstawionego w załączniku nr 7 do siwz - szczegółowy wykaz papieru objętego przedmiotem zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb, na podstawie jednostkowych zamówień składanych jednorazowo w formie pisemnej przez Zamawiającego do wybranego Wykonawcy. Przedstawione w załączniku nr 7 ilości papieru są ilościami w asortymencie przewidywanymi i mogą ulec zmianie, w ramach ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. Przedstawione ceny (formularz ofertowy wybranego Wykonawcy) będą stałe i obowiązujące do 31.12.2011r. Zamawiający zgodnie z art. 29 i 30 dopuszcza składanie ofert na papier o parametrach równoważnych i wyższych niż przedstawiony w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie użyte znaki towarowe i nazwy w opisie parametrów technicznych są przykładowe. Zamawiający zastrzega sobie składanie zamówień jednostkowych od wartości 50 zł wzwyż. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia każdej zamawianej ilości w terminie do 4 dni na swój koszt do siedziby Zamawiającego lub wskazanego miejsca na terenie miasta stołecznego Warszawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całej ilości asortymentu przedstawionego w załączniku nr 7 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnianie poszczególnych norm wymienionych w formularzu cenowym w kolumnie nr 2 załącznika nr 7 do siwz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Papier Hurt Sp. J., ul. Łopuszańska 36 bud 4 lok4, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239754,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204769,68
Oferta z najniższą ceną: 204769,68 / Oferta z najwyższą ceną: 204769,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Dostawa materiałów biurowych i plastycznych oraz artykułów artystycznych
- Dostawa sprzętu oraz artykułów niezbędnych do realizacji projektu ,,Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół"
- Dostawa artykułów biurowych
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.