eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w zakresie remontu tynków elewacyjnych, remontu piwnicznych studzienek doświetlających, remontu wyjścia z podziemia budynku do ogrodu, remontu zniszczonego tarasu na parterze oraz udrożnienie odpływu wód opadowych w budynku Katowicka 8A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu tynków elewacyjnych, remontu piwnicznych studzienek doświetlających, remontu wyjścia z podziemia budynku do ogrodu, remontu zniszczonego tarasu na parterze oraz udrożnienie odpływu wód opadowych w budynku Katowicka 8A.
Numer ogłoszenia: 393810 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343082 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu tynków elewacyjnych, remontu piwnicznych studzienek doświetlających, remontu wyjścia z podziemia budynku do ogrodu, remontu zniszczonego tarasu na parterze oraz udrożnienie odpływu wód opadowych w budynku Katowicka 8A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu tynków elewacyjnych, remontu piwnicznych studzienek doświetlających, remontu wyjścia z podziemia budynku do ogrodu, remontu zniszczonego tarasu na parterze oraz udrożnienie odpływu wód opadowych w budynku Katowicka 8A. Zakres robót obejmuje m.in.: -Skucie odparzonych tynków wraz z nałożeniem nowych tynków elewacyjnych; -Remont piwnicznych studzienek doświetlających; -Remont wyjścia z podziemia budynku do ogrodu; -Remont zniszczonego tarasu na parterze budynku; -Udrożnienie odpływu wód opadowych od budynku. 2. Zakres robót określają, dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gor-szej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wyko-nania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne, po uzyskaniu akceptacji Stołecznego Konserwatora Zabytków. 3.Wykonawca zobowiązany jest do: a)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budow-lanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, techno-logii, norm i warunków technicznych. c)prowadzenia robót zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP oraz BIOZ, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. d)Ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu odpowiednich mediów na czas budowy wraz uzyskaniem warunków technicznych. e)zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. f)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu tech-nicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. g)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. h)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz komplek-sowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywo-zem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnie-niem ich utylizacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielcze Zrzeszenie Prywatnych Firm BUDO-INSTAL, ul. Puszczyka 20, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40139,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56408,67

  • Oferta z najniższą ceną: 56408,67 / Oferta z najwyższą ceną: 59202,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.