eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków3/PZP/2016 dostawa materiałów medycznych, produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych oraz gospodarczych i higienicznych dla Domu Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-22

Kraków: 3/PZP/2016 dostawa materiałów medycznych, produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych oraz gospodarczych i higienicznych dla Domu Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków
Numer ogłoszenia: 39382 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża , ul. Studencka 19, 31-116 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 91 15, faks 12 422 90 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pck.malopolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pożytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3/PZP/2016 dostawa materiałów medycznych, produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych oraz gospodarczych i higienicznych dla Domu Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych, produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych oraz gospodarczych i higienicznych dla Domu Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków zgodnie z poniższym zestawieniem: pakiet 1 - rękawiczki niesterylne pakiet 2 - rękawiczki foliowe i fartuchy foliowe pakiet 3 - rękawiczki sterylne winylowe pakiet 4 - strzykawki pakiet 5 - igły do iniekcji domięśniowych pakiet 6 - kaniula do wkłóć obwodowych z poliuretanu pakiet 7 - cewniki pakiet 8 - zgłębniki cewniki , maski pakiet 9 - przyrząd jałowy do przetaczania płynów infuzyjnych pakiet 10 - taśmy samoprzylepne, opaski , taśmy pakiet 11 - dreny worki do drenów pakiet 12 - płyny do odkażania skóry pakiet 13 - opatrunki pakiet 14 - materiały medyczne różne pakiet 15 - koreczki do wenflonów pakiet 16 - worki stomijne pakiet 17 - pieluchomajtki, podkłady pakiet 18 - preparaty dezynfekcyjne pakiet 19 - materiały gospodarcze pakiet 20 - preparaty dezynfekcyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 20 pakiety. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub więcej pakietów. 2. Dostawa produktów do siedziby Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy dotyczy tylko tych pozycji asortymentowych, które obowiązuje termin ważności do użycia. 4. Produkty lecznicze zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). 5. Oferowane przez wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby medyczne muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015 poz. 876), tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy : a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) c) zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. ( dotyczy pakietu 19) 6. Oferowane przez wykonawców w niniejszym postępowaniu produkty biobójcze muszą spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( tj. z 2015 poz. 242). 7. Oferowane przez wykonawców w niniejszym postępowaniu kosmetyki muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 475).

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości 20 % niniejszego zamówienia w każdym pakiecie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.14.11.10-4, 18.42.43.00-0, 33.14.12.00-2, 33.71.15.40-4, 33.77.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (dotyczy Wykonawców oferujących produkty lecznicze), Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w  zał. nr 1A - opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący ofertę, dla tych pozycji, które tego wymagają spełnienia wymagań przewidzianych w: a) ustawie z 6 września 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz.271 z późn. zm.) b) ustawie z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876) to jest, że są dopuszczone do stosowania i obrotu oferowanego asortymentu na terenie Polski tj: wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty oraz odpowiednie aktualne dokumenty na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, c) ustawie z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (tj. z 2015 poz. 242) potwierdzające iż oferowane produkty biobójcze posiadają pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Ministra Zdrowia, 2. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane kosmetyki posiadają potwierdzenie przekazania informacji o kosmetyku do Portalu Zgłoszenia Produktów Kosmetycznych CPNP (Rozporządzenie WE nr 1223/2009) , 3. Oświadczenie Wykonawcy, że na pisemne wezwanie Zamawiającego przedłoży stosowne dokumenty w nieprzekraczalnym 5-cio dniowym terminie od dnia wezwania. 4. Aktualne foldery/ ulotki informacyjne w języku polskim potwierdzające wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (w tym karty charakterystyki do każdego środka dezynfekcyjnego, karty techniczne ręczników, ulotki produktowe mydła i dozownika, ulotki produktowe środka do dezynfekcji i dozownika.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin pilnej dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 Ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach : a) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Wykonawcę okoliczności od niego niezależnych; b) zakresu świadczonych dostaw w związku ze zmianami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; c) zmniejszenia ceny jednostkowej poszczególnych pozycji asortymentowych określonej w umowie w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z funkcjonowania rynku, a w szczególności takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat czy upust; d) przedmiotu dostawy w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania Zamawiającemu produktu o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry przedmiotu oferty, e) liczby opakowań - w przypadku nieprzewidzianego zapotrzebowania wynikającego ze specyfiki Zamawiającego - zmiana liczby opakowań tj. zwiększenie liczby w jednej pozycji asortymentowej, jednocześnie obniżenie liczby w innej grupie asortymentowej z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie ulegnie zmianie; f) stawki podatku od towarów i usług; g) numeru katalogowego produktu; h) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; i) sposobu konfekcjonowania; j) osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); k) danych teleadresowych stron zapisanych w umowie; 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pck.malopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża, 31-116 Kraków, ul. Studencka 19, w Sekretariacie Głównym ( II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża, 31-116 Kraków, ul. Studencka 19, w Sekretariacie Głównym (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1 Rękawiczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawiczki niesterylne nitrylowe pakowane po 100 szt rozm. M,L op 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rękawiczki foliowe i fartuchy foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawiczki foliowe rozm . M op 100 2 Fartuch foliowy bez rękawów szt 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rękawiczki sterylne winylowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawiczki sterylne winylowe roz. M szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Strzykawki dwu-czeociowa z tworzywa z końcówką LUER, mającą dobrą szczelność pomiędzy tłokiem, a ścianką wyraźna podziałka 2 ml szt 600 2 Strzykawki dwu-częściowe z tworzywa z końcówką LUER, mające dobrą szczelność pomiędzy tłokiem a ścianką, wyraźna podziałka 5 ml szt 600 3 Strzykawki dwu-częściowe z tworzywa z końcówką LUER, mającą dobrą szczelność pomiędzy tłokiem, a ścianką , wyraźna podziałka 10 ml szt 600 4 Strzykawki dwu-częściowa z tworzywa z końcówką LUER, mającą dobrą szczelność pomiędzy tłokiem, aścianką, wyraźna podziałka 20 ml szt 600 5 Strzykawki trzy-częściowe z tworzywa z wymienną końcówką, wyraźna podziałka 50 ml - 60 ml szt 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: igły do iniekcji domięśniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igły do iniekcji domięśniowych w opakowaniach po 100 szt. 0,7, 0,8, 0,9, 1,0, 1,2 op 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kaniula do wkłóć obwodowych z poliuretanu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kaniula do wkłóć obwodowych z poliuretanu z, co najmniej trzema paskami kontrastującymi w RTG. Portem górnym z zatyczką i z bocznym portem oraz ze skrzydełkami do mocowania kaniuli 22G 0,9 x25 mm 20G 1,0 x 32 mm szt 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zatyczka schodkowana, sterylna do zamykania cewników i sond pojedynczo pakowana uniwersalna szt 300 2 Cewnik FOLEY latex, powlekany silikonem, dwudrożny, balon od 5 do 15 ml CH16, CH18, CH20, CH22 ,CH24, szt 630 3 Worek z podziałką o pojemności 2000ml do 2500ml z możliwości odpuszczenia moczu, do dobowej zbiórki moczu z drenem o dł. do 1,3m- 2m szt 600 4 Uchwyt na worki na mocz, niebieskie niesk3adane (wieszaki) szt 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zgłębniki, cewniki , maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zgłębnik żoladkowy do karmienia, sterylny, pojedynczo pakowany CH16, CH18 szt 200 2 Cewnik (wąsy) do podawania tlenu przez nos, pojedynczo pakowany Długość 3mb i Dł. 5 mb szt 100 3 Cewnik jałowy do odsysania, pojedynczo pakowany o dł do 50 cm CH16, CH18 szt 500 4 Maski tlenowe L,M L-25 M-25 szt 50 5 Przedłużacz tlenowy szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: przyrząd jałowy do przetaczania płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd jałowy do przetaczania płynów infuzyjnych, jednorazowy, posiadający odpowiednik z filtrem, z elastyczną komorą do przetaczania płynów, zacisk rolkowy, obydwa końce zabezpieczone zatyczkami Dł 150cm - 170cm szt 1500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: taśmy samoprzylepne, opaski , taśmy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opatrunek jałowy z włókniny samoprzylepnej do zabezpieczenia wkłóć obwodowych z nacięciem i warstwą chłonną w miejscu wkłucia, oraz dodatkowe zabezpieczenie pod skrzydełka - pakowane po 50 szt 6,0 - 7,0x 7,5- 8,8 cm op 10 2 Taśmy samoprzylepne z włókniny rozciągliwej, pojedynczo pakowane, wodoodporne 10 cm x 9 - 10 m szt 120 3 Taśmy samoprzylepne z włókniny rozciągliwej, pojedynczo pakowane, wodoodporne 15cmx 9 - 10 m szt 120 4 Opaski dziane pojedynczo pakowane o dł 4 mb Szer. 10 cm szt 350 5 Opaski dziane pojedynczo pakowane o dł 4 mb Szer. 15 cm szt 100 6 Taśma samoprzylepna z białej włókniny o dł od 9 mb do 10 mb szer 2,5 cm szt 100 7 Kompres jałowy z 17 -nit.. gazy pakowane po 2 szt 10x 10 cm op 100 8 Kompres niejałowy z 17-nit. Gazy pakowane po 100 szt 10x10 Cm op 200 9 Kompres niejałowy 17 -nit. Pakowany po 100 szt 5x5 cm op 50 10 Gaza niejałowa pakowana 1m x 1m szt 500 11 Maski chirurgiczne z gumką pakowane po 50 szt uniwersalne op 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dreny worki do drenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dren silikonowy do ssaków typu Ogarit Fi 6/12 mm (1 metr bieżący)) szt 100 2 Worki do saków typu Ugarit 2l (24 szt. w opak.) szt 240.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: płyny do odkażania skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Płyn do odkażania skóry typu Skin-Sept Pur op 5 litrów szt 6 2 Płyn do odkażania skóry typu Skin-Sept Pur op 350 ml szt 6 3 Płyn do dezynfekcji typu Octanisept op 250 ml szt 12 4 Płyn do dezynfekcji typu Octanisept op 1000 ml szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opatrunek przeciwodleżynowy ze srebra pakowany po 10 szt 10cm x 10 cm op 6 2 Opatrunek oczyszczający aktywnie ranę przez 24 godz. 7,5 cm x 7,5 cm szt 12 3 Opatrunek jałowy do szczególnie delikatnego zaopatrywa­nia oraz utrzymania w stanie elastycznym ran o dużej powierzchni, jak np. otarcia, rany miażdżone, oparzenia, 10 cm x 10 cm op 12 4 Opatrunek nie przywierający stosowany w leczeniu ran zakażonych lub podejrzanych o zakażenie, ale bez wydzieliny ropnej. Substancją aktywną jest jodyna powidonowa działająca na: bakterie gram+, gram-, zarodniki bakteryjne, beztlenowce, drożdżaki, grzyby i pierwotniaki. 9,5 cm x 9,5 cm op 5 5 Opatrunek sterylny przeznaczony dla ran powierzchniowych o charakterze poparzenia i oparzenia parą, uszkodzenia popromiennego. 10cm x 10 cm op 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: materiały medyczne różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szczoteczki do rurek tracheotomijnych szt 10 2 Kieliszek do lekarstw z tworzywa sztucznego w opakowaniu a 75 szt op 134 3 Jałowe pęsety z tworzywa sztucznego pakowane pojedynczo Dł 15 cm szt 30 4 Aparat zegarowy do pomiaru ciśnienia u chorych + stetoskop. Pompka w odległości co najmniej cm od manometru uniwersalny szt 2 5 Rurki UG, żółte, pomarańczowe dla dorosłych szt 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: materiały medyczne różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Koreczki do wenflonów szt 200 2 Kominki do rurek tracheotomijnych . szt 30 3 Filtry do rurek tracheotomijnych z końcówką do tlenu typu Tegaderm szt 10 4 Tasiemka bawełniana do rurek tracheotomijnych 5 mb rolki 2 5 żel do EKG 0,5 l szt 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: worki stomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Worki stomijne 66 mm szt 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pieluchomajtki, podkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pieluchomajtki o podwyższonej chłonności : rozmiar M : 70 - 100 cm op = 30 szt. Min chłonności 1800 ml wg. Normy ISO, wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni, posiadające elastyczne przylepcorzepy, superabsorbent z właściwością neutralizacji zapachów, bez ściągaczy talinowych, falbanki skierowane do wewnątrz zapobiegające wyciekom, system rozprowadzenia wilgoci po całej powierzchni, nie zawierające lateksu oraz rozmiar L 100 - 150 cm, op = 30 szt min. Chłonności 2200 ml. Wg. Normy ISO, opis jak wy?ej. Rozmiar M i L w proporcji 50 : 50 szt 30000 2 Podkłady higieniczne wielorazowe 85 x 90, chłonność 2500ml z zakładką (op 30 szt) op 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: preparaty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat w tabletkach o działaniu dezynfekcyjnym na bazie chloru. Tabletki 2,72g, 300 szt. w opakowaniu op 5 2 Ciekły środek do szybkiej dezynfekcji, posiadający działanie bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze i bójcze wobec prątków gruźlicy. W swoim składzie posiada mieszaninę alkoholi i substancję aktywną, która wspomaga biobójcze właściwości alkoholi. Przeznaczony do różnych powierzchni w tym mających bezpośredni kontakt z żywnością. pH 11-12. Posiada pozwolenie MZ na obrót produktem biobójczym. Opakowanie 750 ml ze spryskiwaczem. szt. 40 3 Jednorazowy, pionowy wkład do dozownika ze śroskiem na bazie alkoholu, do dezynfekcji rąk. Pojemność 1 l, tj. 1000 porcji. Jedna doza 1 ml (ok.. 10 ml piany) szybko i w całości pokrywa ręce, skutecznie dezynfekuje w czasie 15 sekund 99,999% powszechnie znanych zarazków. Działa m.in. na wirusy, bakterie, grzyby. Regularnie stosowany nie podrażnia i nie wysusza skóry dłoni. jest hypoalergiczny, nie zawiera składników żelowych, zawiera odżywkę.Oferta na czas realizacji umowy użyczy, zamontuje 13 dozowników oraz zapewni serwis. Cechy dozownika: zamykany na klucz, obudowa przeźroczysta umożliwiająca kontrolę zawartości wkładu, wykonany z plastiku ABS z zawartością drobinek srebra co zapobiega powstawaniu bakterii na obudowie, łatwa identyfikacja przeznaczenia dozownika dzięki dużemu czerwonemu przyciskowi oraz napisowi DEZYNFEKCJA, jedno naciśnięcie uwalnia 1 ml środka, który spieniony skutecznie pokrywa i dezynfekuje całe dłonie. Do oferty należy dołączyć ulotkę dozownika i środka do dezynfekcji szt. 48.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: materiały gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gąbka kąpielowa 13 x 8 x 4. szt. 100 2 Krem do rąk typu MEDIWAX 360 ml z pompką szt. 48 3 Mydło w pianie z zawartością odżywki glicerynowej i panthenolu. Poprawia kondycję skóry, pH stężonego roztworu 6,5-7,5 pojemność 1 litr . Oferent użyczy, zamontuje, serwisuje w czasie realizacji umowy 40 dozowników o poniższych cechach : - wytrzymała obudowa z tworzywa ABS - powierzchnia obudowy posiada właściwości antybakteryjne - możliwość montażu na kołki lub taśmę dwustronną ( w zestawie ) - dozownik posiada zamek z kluczykiem - posiada szybkę podglądu zawartości wkładu Do oferty należy dołączyć ulotkę produktową mydła i dozownika szt. 156 4 Papier toaletowy naturalny makulaturowy szary szt. 700 5 Odplamiacz i wybielacz , chroni kolory, nie zawiera chloru, ACE. szt. 20 6 Płyn do naczyń 5 l typu Ludwik, dozowany nie więcej niż 1 łyżeczka (5 ml) na 5 litrów wody, antybakteryjny. szt. 40 7 Szampon 1 l szt. 50 8 Odświeżacz w aerozolu 300 ml szt. 60 9 Ręcznik z celulozy 2 w, średnica 19 cm, gramatura 2 x 16,5 g/m2, długość roli 220m Oferent użyczy, zamontuje, serwisuje w czasie realizacji umowy 40 dozowników o poniższych wymaganych cechach : - zamykany na kluczyk - system bezdotykowy - automatyczne ucinanie ręcznika - szczelnie zamknięta rolka zapewniająca redukcję zanieczyszczeń - przeźroczysta obudowa - łatwa i szybka wymiana rolki Do oferty należy dołaczyć kartę techniczną zaoferowanego ręcznika szt. 120 10 Szczotka do WC w pojemniku szt. 10 11 Kostka do WC w koszyku 4 w 1, 40 g, wybielająca. szt. 180 12 Worki na śmieci LDPE 60 l czarne szt. 500 13 Worki na śmieci LDPE 60 l czerwone szt. 500 14 Worki na śmieci LDPE 120 l czarne szt. 720 15 Gąbka do naczyń 8 x 5 cm szt. 180 16 Zmywak metalizowany 11 x 8 cm szt. 30 17 Maszynka do golenia jednorazowa, posiadająca 3 niezależnie poruszające się ostrza tnące, pasek aloesowy i witamina E łagodzą podrażnienia, posiada antypoślizgową rękojeść. szt. 360 18 Wiaderko na zużyty sprzęt jednorazowego użycia 20 l szt. 60 19 Oliwka witaminowa do masażu, op. 250 ml szt. 25 20 Preparat do udrożniania rur z zawartością aktywatora aluminiowego, op. 1 kg szt. 3 21 Proszek do szorowania z zawartością aktywnego tlenu, op. 0,5 l szt. 12 22 Miednica o pojemności 6 l szt. 10 23 Ściereczki domowe (3 szt. w opakowaniu) op. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.40-4, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: preparaty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni oraz przedmiotów tabletki 2,72 g, op. 300 szt. op 1 2 Ciekły środek do szybkiej dezynfekcji, posiadający działanie bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze i bójcze wobec prątków gruźlicy. W swoim składzie posiada mieszaninę alkoholi i substancję aktywną, która wspomaga biobójcze właściwości alkoholi. Przeznaczony do róznych powierzchni w tym mających bezpośredni kontaktu z żywnością. pH 11-12. Posiada pozwolenie MZ na obrót produktem biobójczym. Opakowanie 750 ml ze spryskiwaczem op. 1 3 Jednorazowy pianowy wkład do dozownika ze środkiem na bazie alkoholu, do dezynfekcji rąk. Pojemność 1 l, tj. 1000 porcji. Jedna doza 1 ml ( ok.10 ml piany ) szybko i w całości pokrywa ręce, skutecznie dezynfekuje w czasie 15 sekund 99,999 % powszechnie znanych zarazków. Działa m.inn. na wirusy, bakterie, grzyby. Regularnie stosowany nie podrażnia i nie wysusza skóry dłoni. Jest hipoalergiczny, nie zawiera składników żelowych, zawiera odżywkę. Oferent na czas realizacji umowy użyczy, zamontuje 13 dozowników oraz zapewni serwis. Cechy dozownika : - zamykany na kluczyk - obudowa przeźroczysta umożliwiająca kontrolę zawartości wkładu - wykonany z plastiku ABS z zawartością drobinek srebra co zapobiega powstawaniu bakterii na obudowie - łatwa identyfikacja przeznaczenia dozownika dzięki dużemu czerwonemu przyciskowi oraz napisowi DEZYNFEKCJA - jedno naciśnięcie uwalnia 1 ml środka, który spieniony skutecznie pokrywa i dezynfekuje całe dłonie. Do oferty należy dołączyć ulotkę dozownika i środka do dezynfekcji dozownik 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.