eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa aparatury medycznej dla Zakładu Medycyny Regeneracyjnej i Immunoregulacji i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Chorób Wewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na pięć części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Białystok: Dostawa aparatury medycznej dla Zakładu Medycyny Regeneracyjnej i Immunoregulacji i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Chorób Wewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na pięć części.
Numer ogłoszenia: 393832 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej dla Zakładu Medycyny Regeneracyjnej i Immunoregulacji i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Chorób Wewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na pięć części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport i dostawa do miejsca zainstalowania, wraz z wnie-sieniem, rozładunkiem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem perso-nelu Użytkownika, aparatury medycznej dla Zakładu Medycyny Regeneracyjnej i Immuno-regulacji i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Chorób Wewnętrznych Uniwersytetu Me-dycznego w Białymstoku, z podziałem na pięć, następujących części: Część nr 1 - Cytometr przepływowy z wyposażeniem - szt. 1 Część nr 2 - System do automatycznej izolacji i oczyszczania DNA, RNA,miRNA i białek - szt. 1 Część nr 3 - System do RT PCR - szt. 1 Część nr 4 - System do przygotowania i odczytu testów Elisa - szt. 1 Część nr 5 - Rozbudowa, modernizacja (upgrade) Systemu do Celowanego Geno-typowania - szt. 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.10-4, 38.50.00.00-0, 38.85.10.00-6, 38.50.00.00-0, 38.43.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu odnośnie do posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania ww. uprawnień do wykonania zamówienia w przedmiotowym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie minimum jedną dostawę urządzeń odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w każdej części postępowania, tj.: - w części Nr 1 postępowania - minimum jedna dostawa cytometru przepływowego o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 PLN brutto, - w części Nr 2 postępowania - minimum jedna dostawa urządzenia do automatycznej izolacji i oczyszczania DNA, RNA, miRNA i białek o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto, - w części Nr 3 postępowania - minimum jedna dostawa urządzenia do RT PCR o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto, - w części Nr 4 postępowania - minimum jedna dostawa urządzenia do przygotowania i od-czytu testów Elisa o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto, - w części Nr 5 postępowania - minimum jedna dostawa Systemu do Celowanego Genoty-powania o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto. Wykonawca wskaże w wykazie dostaw - wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane, na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) prospekty i/lub foldery (w języku polskim) oferowanego sprzętu - dotyczy wszystkich części. 2) deklaracja zgodności CE-IVD - dotyczy części Nr 1 3) certyfikaty CE i/lub deklaracje zgodności na dostarczany system -dotyczy części Nr 2, 4) certyfikat CE - dotyczy części Nr 3 i Nr 5 5) certyfikat CE oraz deklaracja zgodności IVD - jeśli dotyczy - dotyczy części Nr 4, 6) autoryzacja producenta dotycząca serwisu - dotyczy części Nr 2 i Nr 5, 7) oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklara-cje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ - dotyczy wszystkich części; 8) W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty tj. atesty polskie i europej-skie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwią-zań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2) pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie; 3)wypełniona Tabela Opisu Przedmiotu Zamówienia - załącznik Nr 2 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę); 4)wypełniona Tabela WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - załącznik Nr 3 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę); 5)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 6 do SIWZ), 6)wypełniony załącznik Nr 9 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji, gdy: a.konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b.zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, c.zmiana jest korzystna dla Kupującego, d.istnieje konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn leżących po stronie Kupującego. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ w tym być serwisem autoryzowanym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, pok. 12 Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Mickiewicza 2C, 15-222 Białystok..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cytometr przepływowy z wyposażeniem - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 1, stanowiący integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System do automatycznej izolacji i oczyszczania DNA, RNA, miRNA i białek - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 2, stanowiący integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System do RT PCR - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 3, stanowiący integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.95.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System do przygotowania i odczytu testów Elisa - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 4, stanowiący integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozbudowa, modernizacja (upgrade) Systemu do Celowanego Genotypowania - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część 5, stanowiący integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.