eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIERZYNA CZĘŚĆ AUtrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek CZĘŚĆ BUtrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z parkingami i zatokami postojowymi z użyciem ciągników z rozrzutnikami CZĘŚĆ CUtrzymanie zimowe dróg gruntowych CZĘŚĆ DUtrzymanie zimowe mechaniczne i ręczne ciągów pieszych i pieszo-jezdnych oraz przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Kościerzyna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIERZYNA CZĘŚĆ A: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek CZĘŚĆ B: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z parkingami i zatokami postojowymi z użyciem ciągników z rozrzutnikami CZĘŚĆ C: Utrzymanie zimowe dróg gruntowych CZĘŚĆ D: Utrzymanie zimowe mechaniczne i ręczne ciągów pieszych i pieszo-jezdnych oraz przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych
Numer ogłoszenia: 393860 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościerzyna , ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 6802300, faks 58 6802320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIERZYNA CZĘŚĆ A: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek CZĘŚĆ B: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z parkingami i zatokami postojowymi z użyciem ciągników z rozrzutnikami CZĘŚĆ C: Utrzymanie zimowe dróg gruntowych CZĘŚĆ D: Utrzymanie zimowe mechaniczne i ręczne ciągów pieszych i pieszo-jezdnych oraz przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIERZYNA CZĘŚĆ A: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek CZĘŚĆ B: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z parkingami i zatokami postojowymi z użyciem ciągników z rozrzutnikami CZĘŚĆ C: Utrzymanie zimowe dróg gruntowych CZĘŚĆ D: Utrzymanie zimowe mechaniczne i ręczne ciągów pieszych i pieszo-jezdnych oraz przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i zgodnych z zamówieniem podstawowym (art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla części: część A - 4.000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące) część B - 3.200 PLN (słownie złotych: trzy tysiące dwieście) część C - 1.200 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) część D - 4.500 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset) przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w niniejszym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w niniejszym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować sprzętem, urządzeniami i materiałami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia tj.: dla części A: -posypywarka / solarka - min. 2 szt. (z czego każdy pojazd wyposażony w pług jednostronny boczny zakończony lemieszem gumowym z możliwością zmiany kierunku płużenia z kabiny kierowcy, posypywarkę / solarkę i typowe gniazdo zapalniczki 12V), -samochód ciężarowy do odśnieżania - min. 2 szt. (z czego każdy pojazd wyposażony w pług jednostronny boczny zakończony lemieszem gumowym z możliwością zmiany kierunku płużenia z kabiny kierowcy i typowe gniazdo zapalniczki 12V), -dysponować bazą materiałową wraz z punktem prowadzenia akcji zimowej znajdującą się na terenie miasta Kościerzyna. Dopuszcza się zastosowanie tych samych pojazdów do posypywania i odśnieżania. dla części B: -ciągnik o mocy silnika od 50 do 90 kM - min. 3 szt. (z czego każdy ciągnik wyposażony w pług zakończony lemieszem gumowym, rozrzutnik lub posypywarkę i typowe gniazdo zapalniczki 12V). W tym min. 1 ciągnik z napędem na dwie osie i min. 1 ciągnik z rozrzutnikiem lub posypywarką podwieszoną na ciągniku, -dysponować bazą materiałową wraz z punktem prowadzenia akcji zimowej znajdującą się na terenie miasta Kościerzyna, dla części C: -ciągnik o mocy silnika od 85 do 120 kM z napędem na dwie osie - min. 2 szt. (z czego każdy ciągnik wyposażony w rozrzutnik lub posypywarkę i typowe gniazdo zapalniczki 12V oraz 1 ciągnik wyposażony w pług zakończony lemieszem gumowym i 1 ciągnik wyposażony w pług czołowy), dla części D: -ciągnik o mocy silnika od 30 do 50 kM - min. 2 szt. (z czego każdy ciągnik wyposażony w pług zakończony lemieszem gumowym, rozrzutnik lub posypywarkę i typowe gniazdo zapalniczki 12V), -ciągnik (mikro) o mocy silnika do 25kM - min. 1 szt. (wyposażony w pług zakończony lemieszem gumowym, rozrzutnik lub posypywarkę i typowe gniazdo zapalniczki 12V), -pojazd do rozwożenia osób odśnieżających i posypujących umożliwiający dowożenie materiału uszorstniającego - min. 2 szt. -dysponować bazą materiałową wraz z punktem prowadzenia akcji zimowej znajdującą się na terenie miasta Kościerzyna. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania tych samych ciągników dla potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu jak i w trakcie realizacji zamówienia dla części B, C, D.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części D: Wykonawca winien na czas realizacji zamówienia dysponować 8 osobami do realizacji ręcznego utrzymywania zimowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w niniejszym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231) - jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy dotyczące: 1)zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany przedstawiciela ze strony zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej po stronie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 3) zmiany w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym wykonawcy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia polegające na przyspieszeniu lub wydłużeniu terminu realizacji umowy spowodowane zaistnieniem warunków atmosferycznych powodujących konieczność uruchomienia zlecenia zimowego utrzymania. Zmiany, o których mowa wymagają pisemnej akceptacji zamawiającego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.koscierzyna.gda.pl/portal?id=1045116
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, pok. 62, IV piętro tut. urzędu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, pok. 62, IV piętro tut. urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A - Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B - Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z parkingami i zatokami postojowymi z użyciem ciągników z rozrzutnikami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z parkingami i zatokami postojowymi z użyciem ciągników z rozrzutnikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C-Utrzymanie zimowe dróg gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe dróg gruntowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: D-Utrzymanie zimowe mechaniczne i ręczne ciągów pieszych i pieszo-jezdnych oraz przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe mechaniczne i ręczne ciągów pieszych i pieszo-jezdnych oraz przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.