Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-20
Łomża: Roboty budowlane wykończeniowe na budowie /Domku pastora/ przy ul. Krzywe Koło 1 w Łomży
Numer ogłoszenia: 39387 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane wykończeniowe na budowie /Domku pastora/ przy ul. Krzywe Koło 1 w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie dokończenia remontu generalnego budynku. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, z których każda będzie oceniana oddzielnie. Są to roboty wykończeniowe wewnętrzne polegające na: Część nr 1 - ułożeniu posadzek z kamienia naturalnego granit na parterze budynku oraz wykonaniu okładzin z płyt granitowych schodów wewnętrznych, Część nr 2 - ułożeniu posadzki z deski wielowarstwowej na poddaszu, Część nr 3 - zakupie i montażu stolarki drzwiowej drewnianej, w remontowanym, zabytkowym budynku tzw. /Domku pastora/ znajdującym się przy ul. Krzywe Koło 1 w Łomży w ramach zadania inwestycyjnego pn. /Domek pastora w Łomży - centrum aktywności turystycznej i kulturalnej/. Ofertę można złożyć na jedną, dwie lub trzy części zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.43.21.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części zamówienia nr 1: co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot części zamówienia nr 1 (roboty posadzkarskie z kamienia naturalnego granit o wartości brutto min. 80.000,00 zł); dla części zamówienia nr 2: co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot części zamówienia nr 2 (roboty posadzkarskie z okładziny drewnianej o wartości brutto min. 25.000,00 zł; dla części zamówienia nr 3: co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot części zamówienia nr 3 (tj. montaż stolarki drzwiowej lub okiennej o wartości brutto min. 60.000,00 zł).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części zamówienia nr 1: Wykonawca wykaże, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego pełniąc obowiązki kierownika robót, posiada stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej oraz odbyła 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. dla części zamówienia nr 2: Wykonawca wykaże, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego pełniąc obowiązki kierownika robót, posiada stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej oraz odbyła 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. dla części zamówienia nr 3: Wykonawca wykaże, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego pełniąc obowiązki kierownika robót, posiada stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej oraz odbyła 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (Wiedza i doświadczenie) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku oferty z zastosowaniem rozwiązań równoważnych należy dołączyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców (podmiotów występujących wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana zawartej umowy może nastąpić na warunkach: 1)konieczności przedłużenia terminu wykonania robót ze względu na działania sił wyższych, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających lub ograniczających możliwość wykonywanie przedmiotu zamówienia w umownym terminie lub zmianę zakresu robót, wynikającą z okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć. 2)konieczności przedłużenia terminu wykonania robót ze względu wstrzymania ich przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, np. zmian w dokumentacji projektowej. 3)termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu za zgodą Zamawiającego o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4)wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, wynikająca z wprowadzonych w dokumentacji projektowej zmian na etapie realizacji. W tym przypadku Wykonawca sporządzi kosztorys zamienny, który będzie podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że łączna wartość kosztorysowa robót po zmianie nie przekroczy wartości kosztorysowej - ceny netto umowy. 5)zmiany wynagrodzenia ze względu na wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki VAT. 6)w przypadku zaistnienia konieczności dokonania zmian technologii wykonywania robót, np. ze względu na: - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; - odmienne od uwidocznionych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; - przedłużająca się procedura administracyjna, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dotycząca uzyskania niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, wymaganych przepisami prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1170
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, pokój 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża pokój nr 102 (sekretariat Zastępców Prezydenta) I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej III Rozwój turystyki i kultury Działania 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ułożenie posadzek z kamienia naturalnego granit na parterze budynku oraz wykonanie okładzin z płyt granitowych schodów wewnętrznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonanie nowych posadzek: a.parter - w całości, z wyjątkiem pom. sanitarnych nr 5 i 9 oraz pom. wielofunkcyjnego nr 6 tzw. /prac. malarskiej/: z kamienia naturalnego wraz z cokolikiem wys. 10 cm, płyty granitowe o wymiarach od 40x40 do 50x50 cm i grubości do 12-20 mm w kolorystyce jasno beżowej i ze wstawkami w kolorze brązu szer. 12 cm (kształtem odpowiadających opracowaniu aranżacyjnemu - zał. nr 10); UWAGA 1: należy wykonać dylatację posadzki na styku pomieszczeń nr 2 i nr 3 mało widoczną listwą metalową; kamień po ułożeniu należy zabezpieczyć płynem zapobiegającym zabrudzenia oraz podnoszącym antypoślizgowość pozostawiając jednocześnie walory i estetykę posadzki, UWAGA 2: w miejscu styku posadzek różniących się rodzajem należy zachować jednakowy poziom; nie dopuszcza się występowania w obrębie kondygnacji progów lub uskoków posadzek. 2)wykonanie okładziny schodów prowadzących z pom. nr 1 do piwnicy (trójbiegowych) i schodków w kierunku wyjścia na ul. Krzywe Koło oraz schodów parter-poddasze na klatce schodowej łącznie z górnym podestem - płytami z kamienia naturalnego - granit; podesty i stopnice w kolorze ciemnym, podstopnie w kolorze jasnym oraz cokolika ukośnego w kolorze jasnym wys. 10cm, płyty granitowe polerowane z paskiem antypoślizgowym wypiaskowanym dla stopnic (opis proj. aranżacji w pkt. 8)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ułożenie posadzki z deski wielowarstwowej na poddaszu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonanie nowych posadzek: a.poddasze - w pokojach gościnnych (nr 5, 8, 10), biurowych (nr 3, 12, 14) i komunikacyjnych (nr 1, 4, 7): z deski wielowarstwowej długości min. 1 m, wykończonej obłogiem z naturalnego drewna, montowanej na klej poliuretanowy; przed klejeniem desek, należy podkład cementowy zagruntować impregnatem krzemianowym i wyrównać wylewką samopoziomującą; deska powinna być zabezpieczona lakierem ogniochronnym do stanu trudno zapalnego i uzyskać klasę reakcji na ogień jako trudno zapalne; wierzchnia warstwa deski (obłóg) powinna być z drewna dębowego w kolorze jasnym, w pierwszym gatunku; deska powinna mieć III klasę twardości - (drewno średnio twarde wg. skali Janki); na styku posadzek wykonanych z płytek terakotowych i desek podłogowych należy zamontować mało widoczne metalowe profile dylatacyjne lub progi; jako wykończenie posadzki w miejscu styku ze ścianami należy zastosować..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i montaż stolarki drzwiowej drewnianej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty wewnętrzne: 1)zakup i montaż nowej drewnianej stolarki drzwiowej wewnętrznej w ilości odpowiadającej projektowanym elementom na rzutach kondygnacji projektu budowlanego zamiennego, z zachowaniem kolorystyki, wymiarów, podziałów i stylistyki zgodnie wykazem stolarki drzwiowej i opisem technicznym; skrzydła drzwi oraz futryny z drewna klejonego - powinny być oklejone naturalną okleiną (fornirem) naśladującą strukturę drewna. Piwnica: w pomieszczeniach kuchni drzwi w ramie drewnianej pokryte płytą HDF, o podwyższonym stopniu odporności na wilgoć, w pomieszczeniu węzła ciepłowniczego (pom. nr 2) poziom piwnicy drzwi o podwyższonym stopniu odporności na wilgoć w ramie drewnianej pokryte płytą HDF, w pomieszczeniu WC ( pom. nr 10) podcięcie u dołu w celu wentylacji płycinowe stylizowane w ramie drewnianej pokryte płytą HDF, z wypełnieniem plastra miodu i z zamkiem łazienkowym (w 2 szt. drzwi do kabin WC); cała stolarka drzwiowa w piwnicy w kolorze białym Parter - Całość stolarki drzwiowej wewnętrznej na poziomie parteru drewniana (z wyjątkiem drzwi p.poż.) w kolorze białym zachowując stylistykę epoki przełomu wieków Poddasze: drzwi do pomieszczeń gościnnych i biurowych oraz pomieszczeń magazynowych nr 13,16 pełne (bez przeszkleń) w kolorze orzecha stylizowane w ramie drewnianej pokryte płytą HDF wypełnione wkładką w formie plastra miodu, drzwi do pomieszczeń sanitarnych (łazienki nr 6, 9, 11 i wewnętrzne D9 w WC nr 2) z podcięciem na wentylację i wyposażone w zamek łazienkowy; wszystkie drzwi w kolorze - orzech. Szczegóły w opisie technicznym PBZ, rozdz. VII wykończenie wnętrz, pkt. 7.6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 10
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.